Lenovo Y560- nenajede do windows modrá obrazovka

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
adisis
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 12 úno 2012 13:21

Lenovo Y560- nenajede do windows modrá obrazovka

Příspěvekod adisis » 16 úno 2012 20:21

Dobrý den jsem poměrně šťastným vlastníkem notebooku Lenovo Y560, který vlastním asi 7 měsíců, asi před třemi měsící došlo k poruše levé patice spojující tělo notebooku s obrazovkou, počítač stále fungoval poměrně správně tudíž jsem tuto závadu nebral v potaz,ale 3 dny zpátky začal notebook dělat problémy samovolně začal házet artefakty ( nejčastějí pokud se začalo manipulovat s paticí) a po vyhození chyby,že ovladač VGA selhal a musel být obnoven někdy vyhodil modrou smrt, po které bylo možne najet jen do nouzového režimu jelikož notebook byl poškozen mechanicky záruka se již na něj nejspíše nevztahuje.Chtěl bych se hlavně informovat zda má někdo s podobným připadem zkušenosti,kde teoreticky může být problém.
Nic méně dokážu najet bez problému do nouzového režimu kde vše funguje bez problémů.

Děkuji za každou reakci :(

Uživatelský avatar
admin
Site Admin
Příspěvky: 1671
Registrován: 05 kvě 2006 11:52

Příspěvekod admin » 16 úno 2012 20:52

Recovery jsi zkoušel ... pravděpodně bude problém jinde, ale taky bych to zkusil ... pro strýčka příhodu

adisis
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 12 úno 2012 13:21

Příspěvekod adisis » 17 úno 2012 12:45

zkoušel zkošel dokonce jsem se i pár krát dostal do windowsu

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 17 úno 2012 15:45

Mal by si skusit tu reklamaciu nakolko ak ti neuznaju zarucnu opravu na to poskodenie tak na dalsie komponenty ktore poskodene niesu zaruka plati .
Jedina vynimka je ak servis preukaze ze poskodenie zariadenia / porusenie zarucnych podmienok spôsobilo aj jeho vadu tak to neuzna (je nerealne dokazat ze pevny disk ma vadne sektory prave preto ze notebook spadol nazem - ono je to viac menej jasne kazdemu ale dat nieco take na papier nehrozi) .

Ja by som to dal na reklamaciu a cez predajcu aby ta servis neposlal hned niekam .Nereklamuj rozbity pant ale to, ze notebook pada do BSOD, nebootuje a uvidis .
Uz sa to riesilo a casy kedy servis videl osuchane plasty a odmietol zariadenie opravit su uz davno prec, v dnesnej dobe nieje tak jednoduche zbavit sa zakaznika .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

adisis
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 12 úno 2012 13:21

Příspěvekod adisis » 17 úno 2012 20:42

Dobře díky moc za radu :wink:


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti