T430U - BSod 3 dny po koupi - Aktualizováno - další problémy
T430U - BSod 3 dny po koupi - Aktualizováno - další problémy
Zdravím, zajimalo by mě mám nějak řešit BSoD, která nastala při výpočtu indexu uživatelských zkušeností u naprosto nového notebooku T430U, můžu ho ještě vrátit v 14 denní době (eshop) tak jestli si myslíte, že je to na místě, či se mám na to vykašlat
díky
díky
Naposledy upravil(a) elder dne 03 led 2013 16:09, celkem upraveno 1 x.
především bych se v takové situaci podívala do dump souboru (nebo minidump - podle toho, co se vytvořilo), abych věděla, na čem to spadlo... jestli je to nějakým ovladačem, nebo tam je nějaký softwarový konflikt, anebo hw problém...
použít na to můžeš třeba windbg, podrobný popis na stránkách MS: http://support.microsoft.com/kb/315263/cs
použít na to můžeš třeba windbg, podrobný popis na stránkách MS: http://support.microsoft.com/kb/315263/cs
Pripadne BlueScreenView http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Udělal bych jednou recovery a znovu spustit ten index. Pokud se to bude dít zase ještě před instalací dalších programů, tak bych určitě vracel. Notebook by z výroby měl přijít odladěný a stabilní.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
pokud PŘED instalací jakéhokoli softwaru, tak to souhlasím se swarmem... v takovém případě bych taky byla pro vrácení.
úplně mi nevyplynulo z prvního příspěvku, že tam elder ještě nic neinstaloval - tři dny po koupi bych se tomu naopak divila a za BSOD krom ovladačů můžou poměrně často i nevhodné kombinace antivirů, firewallů a softu na zvýšení výkonu počítače. (jeden konkrétní AV nebo FW za to většinou nemůžou, ale když se potkají se softem, se kterým se nemají rády, může to končit i tou modrou smrtí.)
úplně mi nevyplynulo z prvního příspěvku, že tam elder ještě nic neinstaloval - tři dny po koupi bych se tomu naopak divila a za BSOD krom ovladačů můžou poměrně často i nevhodné kombinace antivirů, firewallů a softu na zvýšení výkonu počítače. (jeden konkrétní AV nebo FW za to většinou nemůžou, ale když se potkají se softem, se kterým se nemají rády, může to končit i tou modrou smrtí.)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Mám pocit, že už se tu řešilo BSOD způsobené awastem na Win8, což je prý docela rozšířený problém. To jen, když se tu zmínil antivirus, tak jsem si vzpomněl .
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
tak tedy doplním, že snad s vyjímkou chrome a skype jsem nic neinstaloval, pak se teda ještě nainstalovali aktualizace, a potom při novém testu indexu BSod nenastala. Díval jsem se co nastala za chyba, ale moc z toho chytrý nejsem - bug check code 0x00000116 , vím že to nastalo, když to testovalo grafiku, víc ne.
Velmi pravdepodobne se to tyka(lo) graficke karty http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... 85%29.aspx
Pokud se to po aktualizaci driveru uz neprojevuje, tak bych to neresil. Na druhou stranu neuskodi spustit test v Lenovo Solution Center http://www.lenovoblog.cz/2012/05/lenovo ... -stav.html Pokud by se to i nadale opakovalo, tak servis nebo vymenit.
Pokud se to po aktualizaci driveru uz neprojevuje, tak bych to neresil. Na druhou stranu neuskodi spustit test v Lenovo Solution Center http://www.lenovoblog.cz/2012/05/lenovo ... -stav.html Pokud by se to i nadale opakovalo, tak servis nebo vymenit.
Tak to vypadá, že BSoD nebude zdaleka jediný problém - udělal jsem recovery a opět už 2x nastala. Dále je problém s wifi její signál považuji v srovnání s jinými za otřesný - 12 notebooků v jedné místnosti, všechny chytají wifi, ale tento ne. Dále se mi již třikrát stalo, že přestali fungovat tlačítka touchpadu - po chvíli zase fungují...Takže mi to celé připadá, jakože ntb má absolutně nevylazené ovladače. Jak mám řešit reklamaci...každá z těch závad se projeví až při dlouhodobém užívání, má smysl dokoupit nbd záruku...
dík za rady.
dík za rady.
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů