Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda má někdo zkušenost s 11" Edge E130 (popř. E145) a nedoléhajícími panty (a jejich reklamací)? Tento problém se mi začal u ntb objevovat cca rok po koupi a zajímá mě, zda má vůbec smysl zkoušet to reklamovat a nebo bych byl 30 dní bez notebooku a pak by mi stejně jej vrátili jako neopravený, neboť by se nejednalo o výrobní vadu?
Našel jsem, že v US a některých Evropských zemích tuto chybu u x121e neopravovali (http://x121e.tumblr.com), ale nevím, zda se situace nezlepšila, a jak se chovají české lenovo servisy?
Za jakékoliv napsání vlastních zkušeností a rad budu rád
Vadné panty u E130
Tohle je snad vada napříč celou řadou Edge.
Řešil jsem to na jiných modelech řady Edge celkem u třech notesů. Dva z nich na reklamaci uznali a do 14dnů byl notes opět doma. U posledního bylo dlouhé dohadování, protože byl v horším kosmetickém stavu, nakonec to naštěstí také prošlo. Reklamoval jsem to přímo u Lenova, nikoli u prodejce.
Řešil jsem to na jiných modelech řady Edge celkem u třech notesů. Dva z nich na reklamaci uznali a do 14dnů byl notes opět doma. U posledního bylo dlouhé dohadování, protože byl v horším kosmetickém stavu, nakonec to naštěstí také prošlo. Reklamoval jsem to přímo u Lenova, nikoli u prodejce.
Lenovo ThinkPad T420s, Core i5, 16GB RAM, Samsung SSD EVO 840 500GB, Lenovo X200, IBM X31-dead
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů