Stránka 90 z 120

Napsal: 14 říj 2009 14:28
od mohes
Sry, za to mohou vulgární reakci, ale zrovna mi to spadlo, když jsem dělal práci do školy:-)...Možná je to těmi windowsi, jsem to přeinstaloval jen 2x, jednou, když jsem nastavil doma špatně síť, to byla moje chyba a pak po tý hře, si jen potřebuju vše zálohovat a zkusím přeinstalovat windows vistu a pokud ani to nepomůže dám XP, pokud ani to a nepříjdou mi do té doby sedmičky, tak dám reklamaci...a právě já ho používám každý den, tak nevím....ale zase za tu expresní opravu si přeci připlatím, ikdyž je v záruce:-)

Napsal: 14 říj 2009 15:24
od alfah4ns
nj, ono se muze pokazit notebook za 100k stejne jako notebook za 10k.
a NBD si urcite porid, pokud mas moznost (NBD je nutno zaregistrovat do 90dni od data koupi notebooku)
ten servis je k nezaplaceni (shodou okolnosti mi 27.9. odesla grafika na dellu, no bez nbd bych byl pekne nahrany..)

Napsal: 14 říj 2009 15:28
od mohes
Tu NBD jsem hledal na stránkách, ale nějak jsem jí tehdy nenašel a pak jsem měl lítání kvůli škole, schůzka s děkanem atd, tak jsem na to zapomněl...nemohl by si mi na to prosím dát odkaz?

Napsal: 14 říj 2009 16:07
od hippo77
alfah4ns píše:nj, ono se muze pokazit notebook za 100k stejne jako notebook za 10k.
a NBD si urcite porid, pokud mas moznost (NBD je nutno zaregistrovat do 90dni od data koupi notebooku)
ten servis je k nezaplaceni (shodou okolnosti mi 27.9. odesla grafika na dellu, no bez nbd bych byl pekne nahrany..)


Netreba si za NBD priplatit priamo pri kupe ntb ? Netreba si "prikupit" rozsirenu zaruku ? Staci sa zaregistrovat po kupe ntb ???

Napsal: 14 říj 2009 18:16
od Dirtas
Je určité období od koupě ve které musí být záruka zaregistrována.. Nevím přesně jak to funguje, jak si hlídají data, ale jestli si dobře pamatuju, tak to jsou 3 měsíce od koupě notebooku.

Napsal: 14 říj 2009 19:28
od Rasto1
Ahoj,
mam problem s novym R500 2732. Pri kazdom starte sa zobrazuje hlasenie: Error "Can't open ACPI ATK0100 Kernel Mode Driver" Ked bol novy nefungovali tlacitka Fn+F3,7,8.. Instaloval som tam ovladace z lenovo stranky a teraz ide vsetko ako ma len tato sprava ostala...
Skusil som teda ten nefunkcny ovladac najst v pocitaci no nepodarilo sa /je mozne ze na pc ho vobec nemam?/ Tak som skusil ovladac shiahnut no na lenovo.com som nic nenasiel, stiahol som ho teda na:http://driverscollection.com/?file_cid=4033678994460a8a148ef2529d3. Netusim ci je to kompatibilne s lenovo. Ale asi nie lebo ked som ho skusil instalovat tak hlasil "Install failed ACPI ATK0100..."
Budem vdacny za kazdu radu. Na servis serem...


Nikto nic?[/quote]

Napsal: 14 říj 2009 21:24
od alfah4ns
hippo:
zaruku si kupujes zvlast, musis ji registrovat do 90 dni od koupi ntb.

mohes:
hledej rozsireni pro notebooky thinkpad na 3r. NBD z 1 roku carry-in
http://zbozi.cz/items?q=lenovo+thinkpad ... &maxPrice=

Napsal: 15 říj 2009 08:30
od hippo77
alfah4ns píše:hippo:
zaruku si kupujes zvlast, musis ji registrovat do 90 dni od koupi ntb.


OK - dakujem :-)
Uz som to nasiel - vid : http://www.alza.sk/notebooky/prislusens ... 843507.htm
Velmi pekne dakujem za objasnenie ;-)

Napsal: 15 říj 2009 08:59
od mohes
Jsou to docela pálky:-/ Zde pro náš Čechy http://www.alza.cz/notebooky/prislusens ... 843507.htm Akorát se v tom moc nevyznám, jaká by byla pro mne, jelikož se tam píše: ozšíření je určeno pro počítače ThinkPad se základní zárukou 3 roky Carry-In (v servise). Ale já jako fyzická osoba mám klasické dva rokyy...tak se v tom nějak ztrácím:-/

Napsal: 15 říj 2009 09:12
od hippo77
No jo ... Hold si nechaju za tento druh servisu zaplatit :-)

A ja som tiez po precitani tych zarucnych podmienok pochopil, ze klasicky zakaznik (nie firma) ma zaruku 24 mesiacov po zaslani nejakej registracnej karticky (ktora by mala byt sucastou balenia) - teda aspon na SK stranke ALZAy sa tak pise. Tak uvidime ked kupim a vybaliiim :-) :-) :-)

Napsal: 15 říj 2009 09:32
od zivan
mohes:
Zkus si precist prispevek od alfah4nse nad tebou

Napsal: 16 říj 2009 13:24
od mohes
však já to tu celé jednou rolezl, ale u něj se píše, že je to pro ty co maj záruku na jeden rok, ale já jako fyzická osoba, tudíž bez IČO mám záruku na dva roky -> přiznávám, že se v tom nevyznám, tak by mne zajímalo jaký nejlevnejší balíček by byl pro mne výhodný?

Napsal: 16 říj 2009 13:30
od honzyk2
Je to takto:

Pokud ma masina 1 rok, ma v systemech Lenovo 1 rok zaruku, vetsinou Carry-in. Ta je 1 rok, pokud kupujes na firmu (firemni uziti, davani do nakladu, typicky je tam ICO).
Pokud jsu spotrebitel ve smyslu zakona, mas zaruku 2 roky.
Pokud posles karticku v zustane v systemech Lenovo nastaveno 1 rok s poznamkou, ze jsi spotrebitel. Pokud ji neposles a stane se neco v prubehu druheho roku zaruky, musis se prokazat nakupnim dokladem, aby bylo videt, ze nejsi firma/podnikatel.

A ted rozsireni. Pokud chces rozsireni napr. na 3 roky Carry-In, musis kupovat z 1 roky Carry In, tedy toho, co je nastaveno v systemu Lenovo jako zaruka bez ohledu na to, zda jsi spotrebitel ci firma.

Co mas nastaveno aktualne v systemu najdes zde
http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... -WARNTY#sw

Napsal: 16 říj 2009 13:34
od hippo77
honzyk2 píše:Je to takto:

Pokud ma masina 1 rok, ma v systemech Lenovo 1 rok zaruku, vetsinou Carry-in. Ta je 1 rok, pokud kupujes na firmu (firemni uziti, davani do nakladu, typicky je tam ICO).
Pokud jsu spotrebitel ve smyslu zakona, mas zaruku 2 roky.
Pokud posles karticku v zustane v systemech Lenovo nastaveno 1 rok s poznamkou, ze jsi spotrebitel. Pokud ji neposles a stane se neco v prubehu druheho roku zaruky, musis se prokazat nakupnim dokladem, aby bylo videt, ze nejsi firma/podnikatel.

A ted rozsireni. Pokud chces rozsireni napr. na 3 roky Carry-In, musis kupovat z 1 roky Carry In, tedy toho, co je nastaveno v systemu Lenovo jako zaruka bez ohledu na to, zda jsi spotrebitel ci firma.

Co mas nastaveno aktualne v systemu najdes zde
http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... -WARNTY#sw


Hmmm ... DAKUJEME (myslim, ze nas je viacej :-) ) za vysvetlenie ... Bo som tiez tapal podobne ako MOHES :-)
Vazne vdaka ;-)

Napsal: 16 říj 2009 14:38
od mohes
http://www.alza.cz/rozsireni-zaruky-pro ... d82519.htm a tato by asi nebyla určena pro mne, že? Zaujalo mne to s tou opravou do následujícího dne u zákazníka, moc si to ani nedovedu představit, tak pokud by mi někdo kdo s tím á zkušenost, řekl jaká je realita?:-)