Lenovo (asi) zpoplatňuje výměnu pantů...
Výměna pantů u záručního servisu
Ahoj, před asi rokem jsem pořídil svůj T61p - viz. profil a zjistil jsem, že je ještě pár měsíců v záruce, displej se taky dost kejval...Nějak nebyl čas, nakonec jsem to řešil asi 14 dní před koncem záruky. Vybral jsem si kvůli dostupnosti BIT servis v Praze - Libuši a naprosto bez problému mi notebook přijali, přiložil jsem pouze fakturu, kterou jsem dostal od původního majitele, nicméně nebylo na ní uvedeno sériové číslo ani nic, co by jednoznačně dokazovalo, že jde o zmíněný notebook. Přijali ho ale i tak bez problémů a výměnu pantů provedli. Jediné, co mě fakt na servisu mrzelo, že to tam dělal nějaký moula a ač jsem jim notes dal vyčištěný a supr, vrátili mi ho s hnusně ohmataným LCD kolem dokola a plast pod kontrolkami nebyl správně zacvakán, takže jsem ho doma ještě rozebral a znovu správně složil, LCD očistil....Tak mě napadá, že jsem je tam měl sprdnout, ale nějak se mi nechtělo, ta slečna za pultem byla fakt pěkná :D Takže tak, nevím jak je to teď ale začátkem roku to problem nebyl...
MSI GT62VR: i7 7820hk, GTX 1070, 16GB RAM, 1TB M.2 SSD PCEx4, 2TB SATA Spinpoint M9T
past: MSI GT60 na prodej, Lenovo T61p, Acer Aspire 5112, FSC Lifebook X series (PIII 800), Compaq Presario 1240 (PI 166MMX)
past: MSI GT60 na prodej, Lenovo T61p, Acer Aspire 5112, FSC Lifebook X series (PIII 800), Compaq Presario 1240 (PI 166MMX)
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů