Thinkpad R400/R500 seria

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Volovec
občas něco napíše
Příspěvky: 13
Registrován: 26 lis 2008 12:59

Příspěvekod Volovec » 14 led 2009 21:24

Tak jsem ted do toho nestesti hledel pres Acronis zavadeci CD a opravdu, disky se mi prejmenovali tak, ze ServiseV003 se ted jmenuje C:, SW_preload je D: a Lenovo je E:. K zadnemu rozdeleni toho puvodniho Cecka (ted uz Decka) coz jsem puvodne chtel a ted jsem kvuli tomu v riti, nedoslo.
Bohuzel v tomto programu je neaktivni moznost zmeny pismena disku (kdyby to bylo mozne tak predpokladam, ze se mi podari spustit obnoveni systemu do tovarniho stavu bez medií.
Tak se jeste radeji zeptam: Pokud budu instalovat z Vista recovery medii, ktere by mi snad v patek meli prijit, predela se harddisk do "puvodniho" stavu pri instalaci automaticky, nebo ho mam predtim z onoho zavadeci media komplet zformatovat a vsechny 3 oddily sloucit do jednoho? Diky za radu.

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 14 led 2009 22:42

chatumbabub píše:snazim se najit seznam CRU (customer reprecable units) na r500. Nevite nekdo kde je ?

v servisnom manuali (stlpec CRU ID v part liste). http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... 70067.html

su to adapter, bateria, dock, opticka mechanika/hdd/bateria v ultrabay, hdd, palmrest, klavesnica, pamatove moduly, modemova karta, pcie karty (wifi, robson, wwan) a bateria pre CMOS.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

chatumbabub
píše často
Příspěvky: 234
Registrován: 30 pro 2008 12:56

Příspěvekod chatumbabub » 15 led 2009 08:30

diky:) jsem si ten servisni manual uz snazil stanout, ale pokazde jsem stahnul soubor s velikosti 0b...
ThinkPad T440s

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 15 led 2009 18:29

Kluci, nemáte někdo nějaké podpultové zprávy jestli se v blízké době objeví ještě nějaká další nová konfigurace R400 nebo R500?
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

natelnik
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 15 led 2009 19:00

reklamace

Příspěvekod natelnik » 15 led 2009 19:11

Koupil jsem r500 a mam v leve casti klavesnice trampolinu. I pri lehkem dotyku se ozyvaji hrozne dunive zvuky. Mozna vyuziju naroku na vraceni penez do 14 dni. Hovoril jsem s clovekem na reklamacnim oddeleni, rikal ze zaplatim 600 jenom za to, ze sem nainstaloval visty + neco za balne. maji v zakone oporu pro narokovani takoveto castky? jake mate zkusenosti s vracenim penez po instalaci voken? diky moc

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 15 led 2009 20:00

Na Lenovu stačí znovu provést recovery. Nevim, za co si kvůli tomu budou účtovat 600. No a balné - pokud to zabalíš do původního stavu, tak to jen přelepí izolepou. Správně si nemaj účtovat nic. O něčem takovém se můžeme bavit až v případě, že bys něco nenávratně "opotřeboval" a to je spíš pravděpodobnější, že to nevezmou.

Já bych jim teda určitě nic neplatil
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

wwwenca
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 24 srp 2007 10:36

Re: reklamace

Příspěvekod wwwenca » 15 led 2009 20:00

natelnik píše:Koupil jsem r500 a mam v leve casti klavesnice trampolinu. I pri lehkem dotyku se ozyvaji hrozne dunive zvuky. Mozna vyuziju naroku na vraceni penez do 14 dni. Hovoril jsem s clovekem na reklamacnim oddeleni, rikal ze zaplatim 600 jenom za to, ze sem nainstaloval visty + neco za balne. maji v zakone oporu pro narokovani takoveto castky? jake mate zkusenosti s vracenim penez po instalaci voken? diky moc



Jo vrať ho. Měl jsem stejný problém s klávesnicí a bylo to neštěstí. Bude Tě to štvát po každým písmenku:-) Jestli ho máš do 14 dní, tak není co řešit. Nová by stála cca 950 Kč bez daně. A nemáš jistotu, že nedostaneš stejnou FRU. Řešit to jako klasickou reklamaci je dosti nejsté...nebrání to používání notebooku. Poplatek za rozbalení mohou účtovat. Dělá to třeba i Mironet. Slušný obchody jako třeba CZC to nědělají.. Určitě doporučuju ho dát do továrního nastavení, pak by ti měli účtovat jenom rozbalený obaly a ne žádnou jejich práci

honti

Příspěvekod honti » 15 led 2009 20:13

Taky se chystám koupit si lenovo a z důvodu obav z možného pískání trochu počítám s variantou vrácení během 14 dnů. Někdo tu píše, že chtějí strhnout nějakou částku za nainstalování systému. Copak systém není už nainstalován při prvním zapnutí notebooku?

wwwenca
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 24 srp 2007 10:36

Příspěvekod wwwenca » 15 led 2009 20:31

Vzít ho zpět když ho vracíš do 14 dní musí tak jako tak... to by porušovali zákon. Problém je v tom, že někde využívají tuším pragrafu 53, který mimo jiné řiká: "Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží" A ty skutečně vynaložený naklady mohou být třeba že zboží vyčistí nebo SW inicializace. Podívej se sem uplně dole to je dobře videt http://info.mironet.cz/obchodni-podminky/reklamacni-rad Je to všechno slovíčkaření a v zákonu to bohužel není jasné. Jenže kdo by se s nimi soudil...normální člověk na to nemá čas ani peníze a nevím jestli bys to vyhrál. Určitě si ale nesmíš nechat líbit všechno. Když noťas poprvé zapneš, tak se doinstalujou Visty. Ale mužeš to pak sám vrátit do továrního nastavení.

honti

Příspěvekod honti » 15 led 2009 21:41

takže u lenova je nějaký nástroj, který vrátí notebook do zcela původního stavu, aby když ho potom někdo zapne, tak se mu zase začne doinstalovávat systém s volbou jazyka, tak jako to bylo úplně poprvé?

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 15 led 2009 22:18

Ano, Rescue & Recovery - sám jsem tak využil v Mironetu při výměně prvního kusu T61 co došel - měl dva vadné pixely, tak jsem této možnosti tenkrát využil - systém jsem hodil do továrního nastavení a nebyl problém, vše jsem ohledně výměny domluvil přímo s reklamačním oddělením v Praze - výměnu jsem dokonce měl domluvenou na pobočce v Brně s tím, že mi zůstane opět právo výměny zboží do 14 dnů bez udání důvodu, přestože jsem si notebook byl vyzvednout na prodejně ... aj jsem si ho tam pustil, zkontroloval vadné pixely, vše prohlédl a vzal, kdyby něco, nechť ho vyměním hned a nevozím ho zas tam a zpět či nevyjednávám opět DPD s dalším kusem :) vše bylo v poho, obsluha si jen prohlédla zda je ntb v pořádku nepoškozen (zběžně ho prohlédl, otevřel a zavřel a tím to haslo - jen jsem oznámil, že OS je v továrním nastavení) ... takže mohu jen doporučit (btw: Mironet má slevy na ISIC, pokud máš možnost využít, často se tak cena dostane pod minimum na českém trhu). S CZC též IMHO nebudou žádné problémy s reklamací, mají asi nejlepší přístup. V Mironetu mám jen tuto jednu zkušenost a mohu též jen doporučit. Jinde v podstatě dražší zboží nenakupuji, případné problémy mi za ušetření desítek max. stovek (dle ceny) nestojí - dokonce jsou tyto obchody často schopné nabídnout i individuální nižší cenu nalezenou u konkurence (za konkurenci nepovažuji bezejmenné internetové obchody pochybné již na první pohled).
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

armg
občas něco napíše
Příspěvky: 35
Registrován: 15 zář 2008 20:19

Příspěvekod armg » 16 led 2009 14:58

Zdravim, prave mi prisla nova R500. Schvalne sem se podival jak dlouho plati zaruka a je tam jen do 2009-08-13 je to normalni? Samozrejme pocitam jednoletou, ale i ta je uz temer z poloviny pryc.. Je mozne, ze tento notebook uz nekdo mel reklamoval ho a oni mi jej zkusili prodat znovu? Diky.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 16 led 2009 15:17

Možný je všechno. Zavolej do lenova a nech si to ověřit/vysvětlit.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

roman3
píše často
Příspěvky: 383
Registrován: 19 bře 2007 17:23

Příspěvekod roman3 » 16 led 2009 15:25

hmm, no schvalne som si to nechal aj ja teraz skontrolovat a tiez mi to ukazuje len do 2009-08-25 a to som NB kupoval ani nie pred 2 tyzdnami... ale jak tak pozeram na skatulu od NB, tak ten datum sa zrejme odvija od datumu vyroby, ktory v mojom pripade je 2008-08-24

honti

Příspěvekod honti » 16 led 2009 16:24

Mám dotaz ohledně výdrže na baterie u thinkapdu R400 a R500. Bude mít delší výdrž R400 s menším displejem ale klasickým 35W procesorem nebo R500 s větším WXGA displejem ale 25W P8400. Oba modely mají integrovanou grafiku. O R400 se říká, že vydrží 4-5 hodin, ale o R500 s integrovanou grafikou se nikde moc nemluví...


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů