Stránka 51 z 120

Napsal: 24 led 2009 16:33
od Kosto89
tak to nechapem preco do SL500 dali 256 a do R500 nedali, suxx

Napsal: 24 led 2009 17:30
od Santas
i tak to je vo vela veciach jedno

Napsal: 24 led 2009 17:56
od roman3
tak tak, pri takom lowende akym je 3470 je tych 128MB akurat, vykonovy rozdiel oproti 256MB bude zanedbatelny...

Napsal: 24 led 2009 18:11
od sirius1983
Kosto89 píše:tak to nechapem preco do SL500 dali 256 a do R500 nedali, suxx


Pokud ti na té paměti tak záleží tak proč si nevezmeš SL500? Hádám ale, že u té by ti chyběla dostatečná kvalita, jako je u řady R. No tak pak sáhni po T500, ale tam ti zase bude vadit cena. je to prostě o kompromisech a ty si musíš rozmyslet, co je pro tebe prioritní...

Napsal: 24 led 2009 19:52
od dwg
nebo nákup v německu.. tam se dá sehnat řada R v konfiguracích bez kompromisů:)

ale nevím jak s reklamací. Jde dokoupit nějaká forma záruky, aby to šlo pak reklamovat v čr?

Napsal: 24 led 2009 20:38
od Kosto89
najlepsie je reklamovat priamo u pradajcu....to je pravidlo pre mna.

Napsal: 24 led 2009 22:36
od Ghost
dwg píše:ale nevím jak s reklamací. Jde dokoupit nějaká forma záruky, aby to šlo pak reklamovat v čr?

thinkpady kupovane v europe maju vsetky celosvetovu medzinarodnu zaruku

Napsal: 24 led 2009 22:42
od roman3
Kosto89: co sa tyka notebookov a vlastne celkovo elektroniky, tak to nie je moc dobre pravidlo pokial existuje autorizovany servis niekde v blizkosti alebo vyrobca poskytuje collect&return, pretoze pokial to reklamujes u predajcu, tak ten to aj tak bude posielat tomu autorizovanemu servisu, cize akurat co ti to predlzuje dobu reklamacie... napr. co som mal predtym notas acer, tak som pekne zavolal do servisneho strediska, tam mi poslali mail s instrukciami, potom som zavolal do ups, dohodol si termin vyzdvihnutia a reklamacia bola vybavena behom tyzdna z pohodlia domova (myslim, ze rovnako to ma aj asus)... keby som to reklamoval tam kde som to kupoval (alza), tak uz vidim, ze by im to trvalo presne 30 dni, s tym ze by som sa este aj zbytocne nabehal ...

Ghost: nevies nahodou ci funguje na SK/CZ collect&return (zavolas prepravnu sluzbu a ta ti notas dojde vyzdvihnut a potom ti ho aj vrati, pricom naklady hradi lenovo), alebo ho treba doniest/poslat na vlastne naklady do servisu?

Napsal: 24 led 2009 23:00
od Ghost
niektore servisy to afaik ponukaju ale imho len ako svoju nadstandardnu sluzbu (bezplatnu dopravu notebooku do/zo servisu). lenovo u nas ponuka opravu v servise (carry-in) alebo u zakaznika (on site). pripadne CRU diely si mozes nechat poslat domov s tym, ze si ho vymenis sam a vadny diel posles spat do lenova (napr. bateriu alebo klavesnicu).

Napsal: 25 led 2009 00:07
od Kosto89
ked reklamujes cez predajcu mas istu reklamaciu, napriklad reklamacia bude trvat dlhsie ako 30 dni, tak mozes hned vypytat penize. Musia ti ich vratit nato je zakon. neviem keby som si kupil notebook v zahranici a reklamoval v cesku ze by vratili peniza, cisto teoreticky...

Napsal: 25 led 2009 01:27
od zsofre
ahoj mam R500 a neviem viuzit vsetky funkcie lebo neviem po anglicky no a chcel by som ho vyuzivat naplno tak sa chcem spytat ci by som vedel stiahnut uzivatelsky manual po slovensky,alebo cesky??? alebo samam ucit po anglicky? co bolo v krabyci tam su iba riesenia problemou alebo my dacoco navrhnite

Dakujem :shock:

Napsal: 25 led 2009 01:44
od norther
No ja by som sa na tvojom mieste najprv naučil poriadne po slovensky, prípadne česky:) Ak by sa ti trochu chcelo a niečo si nevedel s R500 tak použiješ hľadať a drvivú väčšinu odpovedí na tvoje otázky nájdeš priamo na tomto fóre.

Napsal: 25 led 2009 08:37
od sirius1983
Abych řekl pravdu tak jsem osobně asi žádné návody k různým přístrojům nečetl, takže ani pořádně nevím, co se v nich píše, ale myslím si, že nic extra to nebude. Neznalým angličtiny by se možná hodil překlad thinkvantage softwaru, který je bohužel zatím stále jen v angličtině. Jinak opravdu asi bude lepší ji nějaké rady najít tady nebo se na něco popřípadě zeptat...

Napsal: 25 led 2009 08:49
od Santas
zsofre píše:alebo samam ucit po anglicky?

to je naj

Napsal: 25 led 2009 15:13
od Diablo1st
AKO NA PREHÝBAJÚCU SA KLÁVESNICU

Táto chyba nie je dôvod na reklamáciu, kedže sa nejedná o výrobnú vadu ale o zlú konštrukciu, tak mi to aspoň povedal technik v Lenove.
Existuje ale riešenie.
Ja som pod klávesnicu vystrihol 0.3mm plech tak aby troška lícoval s tvarom klávesnice. Nie je to nič zložité, len je s tým troška prplačka, ale výsledok stojí za to.
Teraz sa mi síce klávesnica troška prehýba, ale už to nie je také výrazne. Najviac ma trápil ten čudný zvuk po stisknutí kláves. Teraz je to normálny zvuk. To že sa troška prehýba ma až tak netrápi, pri písaní to nejako nepozorujem, hlavné je, že zmyzol ten príšerný zvuk.

Ak by mal niekto ešte nejaký iný postup ako vyriešiť tento problém, rád by som si ho prečítal.