Stránka 1 z 1

Prodloužení záruky

Napsal: 15 čer 2008 20:39
od SonGokussj4
Zdravím.
Chtěl jsem se zeptat na jednu věc.
Kupoval jsem si na ts.bohemia.cz notebook Lenovo TP R61 a dokoupil jsem si záruku ze 2 na 3 roky. Dostal jsem k NB obal od CD s návodem, jak to prodloužit. Postupoval jsem (snad) přesně podle údajů, vyplnil jsem tam výrobní něco, pak nějakej ten pin či co tam bylo - to všechno na nějaké Anglické stránce Lenovo. Ne na tom ts.bohemia. Hádám že jsem udělal vše dobře. Ale už je to asi 5 dní a stále žádná odpověď (jak tam psali) mi na mail nepřišla. Nevím co se děje, jestli ještě počkat či co, na ts.bohemia jsem napsal, zatím neodepsali (2 dny).

Máte s tím někdo zkušenosti? Jak dlouho to trvá, jestli jsem to udělal dobře a nebo hlavně - kde zjistím, jak dlouho mám na něj záruku?
Díky moc všem.

Napsal: 15 čer 2008 20:54
od SlashKO
ja bych se este zeptal, jestli si tu zaruku muzu koupit treba po pul roce od koupi notasu

Napsal: 15 čer 2008 21:04
od SonGokussj4
Nn. záruka je možna koupit jen při koupi NB :)
Tak - nějaké nápady a postřehy? :)

Napsal: 15 čer 2008 21:12
od kyo
ne, záruku můžeš dokoupit kdykoli v době standardní záruky, tedy každopádně během prvního roku od koupi, to jestli během druhého se tu někde řešilo ale k ničemu nedospělo, to bys musel zavolat linku Lenova ale v tvém případě je to stejně jedno.

Napsal: 15 čer 2008 21:35
od SlashKO
No, notas jde na firmu, takze stejne standartni zaruka jen rok a chystam se hned po vyplate dokoupit 3r ON SITE z 1r Carry in takze spis je to v horizontu mesice .-) ale jeden nikdy nevi

Napsal: 15 čer 2008 21:59
od SonGokussj4
Lidi neignorujte mě prosím.
Z 1r carry-in jsem prodloužil na 3r carry-in podle návodu, anglická stránka, skoro týden a žádná odpověď. má s tím někdo zkušenosti?

Napsal: 15 čer 2008 23:00
od Ghost
zavolaj zajtra do lenova na support linku

Napsal: 16 čer 2008 06:50
od SonGokussj4
Nevím přesně číslo. Spojí mě to s někým z ČR? Angličtinu taky zvládám, ale nevím, jestli bych byl schopnej se s nima anglicky plynule domluvit a vysvětlit jim to.
Mmj před týdnem když jsem to registroval tak se mi tam napsalo:

Vaše registrace bude nyní ověřena, což může trvat až následující počet pracovních dnů: 4 .
Pokud by došlo k chybě, budete okamžitě kontaktováni.
Jestliže chcete ohlásit požadavek na servisní zásah, kontaktujte prosím Lenovo +420 272 131 316
Když voláte a žádáte o službu, mějte prosím připraveny informace: Typ stroje a Sériové číslo stroje.
Děkujeme vám,
tým ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service

Dneska mi přišel dokonce mail, že nějaké varování, aby mi to nepropadlo (takže bych měl záruku 1 rok...)
Takže mám zavolat na výše zmíněné číslo?
Sakra. Začínám být zoufalej....

Napsal: 16 čer 2008 10:06
od zivan
A proc tam nezavolas? V nejhorsim ti reknou, ze mas volat jinam.

Nebo chces cekat na nekoho, kdo ti osobne doruci zadost od Lenova o zavolani? :-)

Napsal: 16 čer 2008 10:08
od Ghost
ano presne na to cislo +420-2-7213-1316 http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... IGR-4HWSE3 anglicky vediet nemusis :)

typ stroja (machine type) a seriove cislo mas na nalepke na spodku notebooku.