Stránka 1 z 1
Kdo "obstarává" záruku?
Napsal: 24 čer 2008 14:38
od Lockhard
Dobrý den, jak je to se zárukou u ThinkPadů s rozšířenou zárukou (například s 3 letou NBD zárukou)?
U zákonné záruky (2 roky) jdou reklamace vždy přes prodejnu, kde byl produkt zakoupen (v tomto případě internetový obchod), ale pokud si přikoupím/dokoupím 3 letou NBD záruku, tak už jde, dle mého názoru, záruka přímo přes Lenovo. Je tomu opravdu tak?
Ptám se z jednoduchého důvodu. Brzy si hodlám koupit 14,1'' R61 a též si přikoupím 3 letou NBD a v jednom eshopu, u kterého si nejsem jist jeho "výdrží na trhu" stojí tento notebook o více jak 1000 Kč méně než na Alze či Czc, kterým důvěřuji mnohem více.
(Když už jsem založil tento topic, tak bych se rád rovnou utvrdil v tom, že R61 NA0NECV Machine type: 7732-NEG má mezinárodní záruku. Je to tak?)
Předem děkuji za odpověď!
Napsal: 24 čer 2008 14:52
od SonGokussj4
Jo, to nevím, ale připojil bych dotaz: když jsem si při koupi NB z TS.Bohemia prodloužil záruku z 1r carry-in na 3r carry-in, dá se ještě teď přikoupit ta 3r on-site? (To je to, jak k Vám přijedou domů, ne?

) NB mám koupený necelý měsíc. díky.
Napsal: 24 čer 2008 14:56
od Lockhard
Jo, dokoupit 3 letou NBD z 3 leté Carry in by mělo jít. A navíc to ani moc nestojí:
[odkaz]
Napsal: 24 čer 2008 15:04
od CeCo
Predajna je povinna vybavit reklamaciu vzdy (ako jedina osoba). Lenovo vsak umoznilo vybavovat reklamaciu aj cez svojich servisnych partnerov. Takze mas jedno, kde budes reklamovat.
NBD vsak robia jedine servisni partneri, tam predajca vypadava (kedze nema prostriedky na NBD servis a nie je ani obsahom toho rozsirenia).
C
Napsal: 24 čer 2008 19:46
od Solitary
Pro Lenovo dela servis treba spolecnost Orange&Green... a ani neni pravda, ze pri zakladni zaruce (2roky) se dela reklamace pres obchod. Tez ho muzes rovnou vzit sam do servisu.
Napsal: 24 čer 2008 21:25
od Honza130
ja bych mel dotaz zase ohledne rozsireni zaruky z 3r carry-in na 3r carry-in Protection...
http://lenovo.mironet.cz/zaruka-na-ntb- ... n+dp82195/
dejme tomu, ze mi NTB upadne, poskodi se a normalni zaruka by na to neplatila.. tak si koupim tenhle rozsirujici pack "az po rozbiti NTB". Nikdo asi nekontroluje, zda je pri zakoupeni teto zaruky NTB OK, kdyz vse probiha online?
Napsal: 24 čer 2008 21:43
od Ghost
protection zaruku musis kupit najneskor 30dni od kupy, najlepsie priamo s notebookom.
Napsal: 24 čer 2008 21:50
od Honza130
aha .. a kde je tato podminka napsana? Nikde jsem to nenasel?
Napsal: 24 čer 2008 22:09
od Ghost
ThinkPad or Lenovo Care Protection must be purchased within 30 days of your new ThinkPad or Lenovo notebook product order, and your service term begins concurrently with the product warranty.
http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... =THNK-PLUS
Napsal: 24 čer 2008 22:14
od Honza130
dekuji

Napsal: 24 čer 2008 23:40
od CeCo
Honza130:
Ja len upresnim tvoj podpis - to je Lenovo Thinkpad T60, IBM s tym notasom nema nic spolocne.
C
Napsal: 25 čer 2008 13:06
od Honza130
CeCo: pronajal jsem si od IBM tuto ochranou znamku na dalsi 10let

....
vim, ze je to ciste uz jel Lenovo... ale kdyz mam napis IBM na NTB tak si ho dam i do podpisu
