Stránka 1 z 1
Lenovo - ještě jednou záruka
Napsal: 05 úno 2009 08:42
od mario21
Ahoj. Vím, že se zde záruka u Lenova už řešila (témata jsem pročetl), ale pořád mi to nějak není jasné. Jedná se mi konkrétně o typ N200. U tohoto typu se uvádí jakási základní záruka 1 rok. Pokud je notebook koupen pro soukromé účely, měla by se odeslat přiložená kartička s typem notebooku a zaslat do Lenova. Poté bude záruka prodloužena na 2 roky.
Není mi ale jasné, zda se opravdu vyplněná kartička musí do Lenova zaslat, když jsme v EU a záruku máme automaticky 24 měsíců.
A pokud se jim poslat musí, je možné ji odeslat kdykoliv během základní záruky?
Díky za vysvětlení.
Napsal: 05 úno 2009 09:55
od messy
Na tu 2 rocnu zaruku mas narok aj bez odoslania, ale len u predajcu. Ako by sa k tomu postavili v servise neviem.
Napsal: 05 úno 2009 10:28
od swarm
Stejně nechápu, co maj někteří za problém na tom, poslat blbou kartičku.
Dělá se to, aby v lenovu věděli, že ti to můžou vyservisovat. Jinak totiž budeš v systému veden jen s jednoroční zárukou. Uvědom si, že lenovo neprodává jen tady v ČR, takže musí mít nějaké univerzální postupy, jak tohle řešit.
Záruka se pro servis nedokládá nějakou fakturou. Je v jejich databázi podle sériového čísla tvého notebooku. Pokud tu kartičku nevyplníš a pošleš to po roce do servisu, tak ti to vyreklamovat nemůžou, protože pro ně budeš mít záruku jen jeden rok a vzhledem k tomu, že obchod byl proveden s prodejcem, jim to v servisu může být putna.
Napsal: 05 úno 2009 10:42
od mario21
Díky za odpovědi...
Problém v zaslání karty nevidím, pouze mě zajímalo jak to je.
A ještě k té druhé otázce. Je možné tu kartu odeslat během té základní jednoleté záruky? Nebo se to musí ihned po koupi? Já si totiž podrobností ohledně té záruky všiml až cca 1/2 roku od koupi (moje chyba).
Napsal: 07 úno 2009 11:01
od raxo
Tu kartu si plati lenovo , tak nevim problem preco im to neposlat ked je to free...