Lenovo - jak reklamovat?
Napsal: 07 úno 2009 15:00
Zdárek,
mám Lenovo N500, který mi kleklo, respektive je kleknuté už od doby co jsem ho koupil, ale neměl jsem čas to reklamovat, dá se s ním pracovat, ale už se to nedá vydržet, vypadá to, že je něco s deskou, náhodně se vypíná, zasekává, pak nejde třeba 10x zapnout atd.
Pročetl jsem si celej manuál a něco tak zmateného a nelogického jsem dlouho nečetl, vůbec jsem z těch cca 10 stránek o záruce napochopil jak mám postupovat při reklamaci.
Koukal jsem že na stránkách Českého servisu jde objednat bezplatný svoz, ale zajímalo by mě, jestli se předtím nějak kontaktuje servisní středisko, s popisem závady, nebo jak se to vlastně dělá.
Zlatý Dell v tomhle. Na českých stránkách jasný postup, naprosto bez problémů. Tady aby člověk psal do fóra, aby vůbec věděl co má s tím rozbitým krámem dělat.
Díky moc za pomoc a zkušenosti zkušenějších.
mám Lenovo N500, který mi kleklo, respektive je kleknuté už od doby co jsem ho koupil, ale neměl jsem čas to reklamovat, dá se s ním pracovat, ale už se to nedá vydržet, vypadá to, že je něco s deskou, náhodně se vypíná, zasekává, pak nejde třeba 10x zapnout atd.
Pročetl jsem si celej manuál a něco tak zmateného a nelogického jsem dlouho nečetl, vůbec jsem z těch cca 10 stránek o záruce napochopil jak mám postupovat při reklamaci.
Koukal jsem že na stránkách Českého servisu jde objednat bezplatný svoz, ale zajímalo by mě, jestli se předtím nějak kontaktuje servisní středisko, s popisem závady, nebo jak se to vlastně dělá.
Zlatý Dell v tomhle. Na českých stránkách jasný postup, naprosto bez problémů. Tady aby člověk psal do fóra, aby vůbec věděl co má s tím rozbitým krámem dělat.
Díky moc za pomoc a zkušenosti zkušenějších.