Problém s reklamací v autorizovaném servisu
Napsal: 12 kvě 2009 15:02
Zdárek,
mám problém se kterým si už přestávám vědět rady.
Před cca 2 měsíci jsem svůj notebook Lenovo poslal do autorizovaného servisu, protože měl vadu základní desky. Servis ho opravil za cca 3 týdny a poslal ho zpět mě, aniž by mi o tom dal vědět. Už jsem jednal s prodejcem, že servis nevrátil notebook do 30 dnů a že požaduji vrácení peněz. Prodejce mi napsal, ať si od servisu vyžádám "doklad o neopravitelnosti zboží" a že mi bez problémů vrátí peníze. Napsal jsem tedy znovu do servisu, to bylo asi 40tý den.. za pár dní přišla odpověď, že servis odeslal zboží včas (po těch cca 3 týdnech) a že dle sledování zásilky jsem já i balík převzal. (jenže ve sledování zásilky neodpovídaly časy - 3x pokus o doručení po 20 minutách, navíc balík předtím vyložen na depu, takže v autě vůbec nebyl naskladněn), volal jsem tedy do přepravní společnosti, kde mi potvrdili, že se zásilka ztratila a že to budou dál řešit se servisem, jako objednatelem přepravy.
Servis se vyjádřil tak, že počká na oficiální stanovisko (papír) z dopravní společnosti a poté mi proplatí cenu notebooku. (na vydání dokladu, že mi notebook nestihli dodat jsem rezignoval, z nějakého důvodu ho vystavit prostě nechtěli - chovají se jakoby to stihli včas - považují to za opravené v termínu, i když mi v termínu notebook dodán mě nebyl)
Po cca 60ti dnech mi servis poslal na účet peníze dle nákupní faktury, ovšem bez DPH!!! S tím, že přepravní společnost jim škodu zaplatila bez DPH.
Po mailu, že požaduji celou částku mi servis odepsal, že mi jí proplatit nemohou, protože škodu přeci nezpůsobili.
Co si to tomhle jednání myslíte? Jaký by jste mi doporučili další postup?
mám problém se kterým si už přestávám vědět rady.
Před cca 2 měsíci jsem svůj notebook Lenovo poslal do autorizovaného servisu, protože měl vadu základní desky. Servis ho opravil za cca 3 týdny a poslal ho zpět mě, aniž by mi o tom dal vědět. Už jsem jednal s prodejcem, že servis nevrátil notebook do 30 dnů a že požaduji vrácení peněz. Prodejce mi napsal, ať si od servisu vyžádám "doklad o neopravitelnosti zboží" a že mi bez problémů vrátí peníze. Napsal jsem tedy znovu do servisu, to bylo asi 40tý den.. za pár dní přišla odpověď, že servis odeslal zboží včas (po těch cca 3 týdnech) a že dle sledování zásilky jsem já i balík převzal. (jenže ve sledování zásilky neodpovídaly časy - 3x pokus o doručení po 20 minutách, navíc balík předtím vyložen na depu, takže v autě vůbec nebyl naskladněn), volal jsem tedy do přepravní společnosti, kde mi potvrdili, že se zásilka ztratila a že to budou dál řešit se servisem, jako objednatelem přepravy.
Servis se vyjádřil tak, že počká na oficiální stanovisko (papír) z dopravní společnosti a poté mi proplatí cenu notebooku. (na vydání dokladu, že mi notebook nestihli dodat jsem rezignoval, z nějakého důvodu ho vystavit prostě nechtěli - chovají se jakoby to stihli včas - považují to za opravené v termínu, i když mi v termínu notebook dodán mě nebyl)
Po cca 60ti dnech mi servis poslal na účet peníze dle nákupní faktury, ovšem bez DPH!!! S tím, že přepravní společnost jim škodu zaplatila bez DPH.
Po mailu, že požaduji celou částku mi servis odepsal, že mi jí proplatit nemohou, protože škodu přeci nezpůsobili.
Co si to tomhle jednání myslíte? Jaký by jste mi doporučili další postup?