Stránka 1 z 1

"Zmrznutí" systému po probuzení (Lenovo 3000 N500)

Napsal: 19 kvě 2009 17:13
od @NUB!5
Zdravím,

mám již nějakou dobu s mým notebookem menší technický problém a chtěl bych zde požádat o radu, možná někdo má (nebo měl) podobný problém jako teď já.

Již zhruba půl roku mám nový notebook značky Lenovo 3000 N500 s následující konfigurací: CPU Intel Core 2 Duo T5600 2 GHz, 2 GB RAM, dedikovanou grafickou kartu NVIDIA GeForce 9300M GS s vlastní 256 MB pamětí a Windows Vista Home Premium 32 bit verzi.

Již asi měsíc mi na notebooku po probuzení z režimu spánku, takříkajíc "zmrzne" systém a úplně přestane reagovat. V tu chvíli nelze ani spustit správce úloh přes Ctrl+Alt+Del. Pomůže vždy až na tvrdo tlačítkem shut down notebook vypnout a zase zapnout, protože na něm není tlačítko restart (kdo jej někdy viděl, tak ví).

Už mě nenapadá čím by to mohlo být nebo čím se to mohlo stát, dříve to nedělalo, jak jsem psal výše, začalo to asi před měsícem, proto nevím jestli je to softwarová či hardwarová záležitost. Nevím jestli zde už někdo někdy podobný problém řešil, pokud ano, stačí mi na něj URL. Pokud ještě ne, tak prosím kohokoliv, kdo by o tom něco věděl o radu.

Předem díky moc za odpovědi.

Napsal: 20 kvě 2009 00:19
od wern_er
Na 90% software záležitost - reinstall ...

Napsal: 20 kvě 2009 21:15
od Rorry
ahoj mam uplne stejnej problem avsak notas sl 500 taktez vse je v poadku dam rezim spanku a uz neproberu budto se sekne hned po probuzeni(cerna obrazovka) nebo chvilku jede az po te zamrzne. Vim ze ze zacatku bylo vse ok az po system update zacalo zamrzavani takze chci se zeptat jakej software ma na tuto vec vliv co bych mel stahnout a opravit popripada jak se tohoto problemu zbavim
prosim za odpoved a dekuji

Napsal: 07 čer 2009 16:47
od @NUB!5
Zdravím,

tak už jsem myslím tento problém vyřešil... Myslím, že to bylo způsobeno používáním resp. nekompatibilitou antivirového programu ESET Smart Security 4 (NOD32), spolu s některým dalším programem, který mám v notebooku naistalovan. Vyřešila to až teprve odinstalace antivirového programu NOD32, místo něj nyní používám AVG 8.5, který jsem používal již dříve. Bohužel však nedokážu přesně určit spolu se kterým programem, který mám nainstalován mohl být problém způsoben.

Někde jsem ale četl, že by mohlo tento problém způsobovat současné používání antivirového programu NOD32 spolu s programem na stahování torentů uTorontem. Jelikož jsem oba tyto programy měl naistalovány, je to docela možné. Každopádně je po problému, systém už "nezamrzává" a zatím vše funguje jako dřív.

Rorry: Prosím pokud tedy ještě stále máte vámi uvedený problém, docela by mě zajímalo, zda také nepoužíváte antivirový program NOD32 spolu s uTorentem. Tím by se mohla potvrdit má teorie.

Napsal: 13 čer 2009 12:33
od Rorry
:D ahoj tak tohle me teda prekvapilo... oba dva programky mam a pouzivam takze jsem zvedav jak to dopadne.. hned jak to vyzkousim (ted zatim nemuzu) tak napisu ale tajne doufam ze to bude ono :D

diky za zajimavou pripominku ..:)

Napsal: 14 čer 2009 10:52
od Rorry
Tak jsem to tedy zkusil a pro mou smulu to nedela co by melo :(
Sice po odinstaloání obou programu se neco zlepsilo (uz se dostanu do windowsu :D) ale pak konec nic nejde otevrit vse maximalne spomaleno.. a po case napise chybnou hlasku... napisu nove tema kde to kompletne rozvedu a vlozim i fotky co jsem nafotil snad nekdo pomuze .. jinak dekuju za pripominku opravdu se neco zlepsilo ...

Napsal: 17 čer 2009 18:55
od @NUB!5
Opět zdravím,

Ono není třeba odninstalovávat oba programy, jen se nesnesou společně. Ale opravdu teda prosím o potrobnější info popř. foto z monitoru (předpokládám, že screeny aktuální obrazovky pomocí tlačítka PrintScreen nelze v tu chvíli provést) co to dělá. Možná by také mohlo pomoci stáhnout a nainstalovat nejnovější ovladač grafické karty. I to může mít vliv.

Napsal: 06 črc 2009 12:15
od Rorry