Stránka 1 z 1

Problém se zaregistrováním rozšířené záruky

Napsal: 27 srp 2009 19:16
od symbian
Ahoj,

dneska jsem si koupil v alze rozšířenou záruku z 3 let carry-in na 3 roky on-site s protection, ale nedaří se mi připojit na web uvedený u toho service packu (www.thinkpad.com/services/thinkplus) ani na http://www.ibm.com/services/servicepac které je uvedé na alze (tedy na ten odkaz z alzy mě to pustí, ale píše mi to, že můj autorizační kód a pin byly zadány špatně...nevíte někdo co s tím? nebo máte někdo podobné zkušenosti? dík...

Napsal: 27 srp 2009 21:05
od Marv-in
To je opravdu divné, že tento odkaz nefunguje. Dva dny zpět byl ještě funkční a pomocí něj jsem si úspěšně registroval úplně stejné rozšíření záruky. Třeba se jedná jen o dočasnou nedostupnost.

Napsal: 27 srp 2009 21:17
od symbian
Tak teď Jsem ten odkaz zkoušel a hodil mě na domovskou stránku IBM

Napsal: 27 srp 2009 21:20
od Marv-in
symbian píše:Tak teď Jsem ten odkaz zkoušel a hodil mě na domovskou stránku IBM

U mě to samé, ale jak říkám, v úterý mi ještě úplně normálně fungoval.

Napsal: 27 srp 2009 22:09
od zivan
Asi nejaka chvilkova nefunkcnost, oba odkazy me hodi na stranku s registraci.

Edit:
WinXP a Firefox 3.5.2

Napsal: 27 srp 2009 22:16
od Marv-in
Hm, tak to je divné. Z firefoxu mě to hodí na stránku IBM, když si ale otevřu IE, tak vše funguje jak má.

2 symbian: použij tenhle přímej link, mělo by to jít

Napsal: 28 srp 2009 08:01
od symbian
Díky, už se mi to podařilo. Sem se fakt lekl, že přijdu o tu záruku. . .:) Každopádně dík