Problém se zaregistrováním rozšířené záruky
Napsal: 27 srp 2009 19:16
Ahoj,
dneska jsem si koupil v alze rozšířenou záruku z 3 let carry-in na 3 roky on-site s protection, ale nedaří se mi připojit na web uvedený u toho service packu (www.thinkpad.com/services/thinkplus) ani na http://www.ibm.com/services/servicepac které je uvedé na alze (tedy na ten odkaz z alzy mě to pustí, ale píše mi to, že můj autorizační kód a pin byly zadány špatně...nevíte někdo co s tím? nebo máte někdo podobné zkušenosti? dík...
dneska jsem si koupil v alze rozšířenou záruku z 3 let carry-in na 3 roky on-site s protection, ale nedaří se mi připojit na web uvedený u toho service packu (www.thinkpad.com/services/thinkplus) ani na http://www.ibm.com/services/servicepac které je uvedé na alze (tedy na ten odkaz z alzy mě to pustí, ale píše mi to, že můj autorizační kód a pin byly zadány špatně...nevíte někdo co s tím? nebo máte někdo podobné zkušenosti? dík...