Stránka 1 z 1
Co je potřeba na reklamaci?
Napsal: 07 zář 2009 16:38
od lucida
Zdravím, opět se na vás obracím s prosbou.. Jj, bohužel i na mě došlo a musím reklamovat můj notebook Lenovo ThinkPad SL400

.
A proto bych potřebovala poradit, co všechno budu potřebovat na reklamaci a kde najdu nějaký servis v Praze (Ntb jsem kupovala na alze).
Moc díky
Napsal: 07 zář 2009 17:54
od Puppy
Reklamovat to muzes i u prodejce, ale ten to stejne posle do servisu, takze se to tim jen prodlouzi. Tady
http://www-05.ibm.com/cz/partners/sp10.html mas seznam servisu v Praze, osobne muzu doporucit BitServis. Potreba je akorat faktura.
Napsal: 07 zář 2009 17:58
od swarm
Když jsem reklamoval svůj ThinkPad, byl potřeba jen notebook. Pokud budeš mít i fakturu z alzy, tak to stačí úplně (btw přes jejich systém si tu fakturu můžeš znovu vytisknout).
Napsal: 07 zář 2009 18:26
od WarCZ
V dobrem servise stači jenom NB. doporučuju jim zavolat a řict sve vyrobní čislo. zkontrolují že mate aktivni zaruku a objednají patřičné nahradní díly.
Napsal: 07 zář 2009 19:24
od uiqjirka
Presne tak,tez jsem navstivil servis a stacil jen samotny notebook.