Dotaz na servis
Napsal: 30 led 2010 20:32
Dobrý den,
v poslední době mi narůstá hodnota Reallocated Event Count v původním disku mého notebooku. Před dvěma měsíci byla tato hodnota na nule a dnes přesáhla 2000. Koupil jsem si nový disk (ten co mám není dostatečně rychlý a kapacitně také nevyhovuje) a mám pár otázek:
Je rostoucí hodnota "Reallocated Event Count" signálem k reklamaci disku?
Mohu reklamovat z mého Thinkpadu jen disk samostatně?
Pokud ano, mohu jej po reklamaci použít v externím boxu pro zálohu dat, aniž bych pak přišel o záruku?
Doporučíte mi servis v Ostravě pro Lenovo (jedná se o tříletou NBD)?
Omluvte mou neznalost, děkuji za případné odpovědi.
Jedná se o Lenovo 7650, disk Seagate 160GB /5400 rpm - AS verze
v poslední době mi narůstá hodnota Reallocated Event Count v původním disku mého notebooku. Před dvěma měsíci byla tato hodnota na nule a dnes přesáhla 2000. Koupil jsem si nový disk (ten co mám není dostatečně rychlý a kapacitně také nevyhovuje) a mám pár otázek:
Je rostoucí hodnota "Reallocated Event Count" signálem k reklamaci disku?
Mohu reklamovat z mého Thinkpadu jen disk samostatně?
Pokud ano, mohu jej po reklamaci použít v externím boxu pro zálohu dat, aniž bych pak přišel o záruku?
Doporučíte mi servis v Ostravě pro Lenovo (jedná se o tříletou NBD)?
Omluvte mou neznalost, děkuji za případné odpovědi.
Jedná se o Lenovo 7650, disk Seagate 160GB /5400 rpm - AS verze