Stránka 1 z 1

Dotaz na servis

Napsal: 30 led 2010 20:32
od Bright
Dobrý den,

v poslední době mi narůstá hodnota Reallocated Event Count v původním disku mého notebooku. Před dvěma měsíci byla tato hodnota na nule a dnes přesáhla 2000. Koupil jsem si nový disk (ten co mám není dostatečně rychlý a kapacitně také nevyhovuje) a mám pár otázek:

Je rostoucí hodnota "Reallocated Event Count" signálem k reklamaci disku?
Mohu reklamovat z mého Thinkpadu jen disk samostatně?
Pokud ano, mohu jej po reklamaci použít v externím boxu pro zálohu dat, aniž bych pak přišel o záruku?
Doporučíte mi servis v Ostravě pro Lenovo (jedná se o tříletou NBD)?

Omluvte mou neznalost, děkuji za případné odpovědi.

Jedná se o Lenovo 7650, disk Seagate 160GB /5400 rpm - AS verze

Napsal: 30 led 2010 20:35
od alfah4ns
Bright:
j, disk můžeš bez obav vyndat, zazálohovat z něj data. ale PO REKLAMACI asi už ne, vezmou ti ho a dají nový, takže záloha ještě před :)

jen mě zaráží, proč chceš řešit servis a nějaké nošení do něj (jinak by ses neptal, estli stačí reklamovat HDD), když máš NBD záruku?

zavolej si na podporu lenova, ať k tobě pošlou technika s novým HDD...

Napsal: 30 led 2010 20:45
od Bright
Ah, já jsem ale trdlo, stačilo se kouknout na telefonní číslo do toho balíčku od prodloužení záruky :oops: A to jsem nevěděl, kam volat :)

Děkuji