Stránka 1 z 1

Vadné maličkosti T410 - reklamovat?

Napsal: 06 čer 2010 02:21
od Jonge
Ahojte, asi týden mám T410 a zaznamenal jsem pár maličkostí, které mě docela štvou. Vypadá to, že jsem dostal šmejda.

1) Když položím levou ruku na hranu vlevo od touchpadu (mezi reprákem a spodní hranou) tak to strašně vrže, když jsem na to místo zkoušel tlačit tak to praská, nevím jestli je to nedotažené ale dost mi to vadí.

2) Když se na ThinkPad podívám zezadu, tak levý pant je nahnutý, jedna část je cca o půl milimetru mimo a druhá o milimetr.

3) V důsledku bodu 2 při zavření displeje vzniká na jedné straně mezera, protože displej je o ten milimetr posunutý nahoru. To mě docela nervuje třeba ve vlaku. Když ho zavřu, krásně to cvaká.

4) Když se ve tmě zblízka podívám na levý pant, vidím, jak na něj prosvítá světlo z displeje, takže tam musí být malá díra.

5) Zespodu, jak je krytka která zastírá otvor pro přidání RAMky, je v jednom místě ohnutá o cca 1-2 milimetry.

6) Po použití trackpointu se mi stává, že zůstane o maličký kousek vychýlený, a tím pádem se mi posouvá kurzor tam kam nechci. Je to dost otravné, zvlášť když mám nastavenou vysokou citlivost a nemůžu se kvůli tomu trefit.

Máte taky nějaké z těchto problémů? Myslíte, že má cenu jít s tím na reklamaci, popř. jestli mi ji uznají? (Toho se obávám nejvíc.) Nebo se s tím mám smířit? Čekal jsem totiž lepší kvalitu za tak drahý notebook.

Napsal: 06 čer 2010 12:31
od CeCo
Skusit mozes, ale na reklamaciu podla mna hento neni. Je to proste dan za nizku cenu (ano, nizku - uz to nie je NB za 80 000 Kc).

C

Napsal: 06 čer 2010 12:44
od swarm
Jestli je něco špatně sešroubované a spojené, tak bych reklamoval. Takhle se ty díly budou akorát víc namáhat, až prasknou.

Tím, že se servisu zeptáš, nic nezkazíš.

Napsal: 06 čer 2010 12:51
od CeCo
Pockaj, opravia mu panty a pokazia displej :-P

C

Napsal: 07 čer 2010 17:38
od Lockhard
Ahoj, pokud jsi notebook kupoval přes internet, tak máš přesně 14 dní na vrácení notebooku bez udání důvodů - to jenom pokud by ti jej nechtěli vyreklamovat. Nicméně v tvém případě jsi opravdu asi narazil na zmetek a zkusil bych servis/prodejce přesvědčit o výměně celého notebooku.

Napsal: 08 čer 2010 01:21
od Jonge
Děkuju všem, servisu jsem poslal e-mail, tak uvidíme jak to dopadne.

Napsal: 16 čer 2010 07:18
od 12345678
daj vediet ako si dopadol, podla mna by to servis mohol otvorit a pozriet z vnutra ci je to dobre dtiahnute, pripadne oni nemaju problem objednat aj no sasi a prehodit ich, com som videl notebooky lenovo, tak vyracovanie bolo vzdy na dobrej urovni, preto by som to tiez tipol na nejaky nepodareny kus