Stránka 1 z 1

Reklamace-nutná faktura?

Napsal: 11 čer 2010 19:53
od IaryD
Zajímalo by mě,prosím,zda-li je nutné při reklamování v servisu mít i doklad o koupi notebooku.Odešla mi mechanika a chystám se v Brně do servisu,nicméně nemám doklad o koupi.Bude jim stačit pouze notebook,aby si podle ser. čísla našli v databázi Lenova,že je stroj ještě v záruce?děkuji předem za odpovědi

Napsal: 12 čer 2010 09:17
od Sheep-Master
no de oto že ten stroj je v databázi od té doby kdy ho vyrobili a pak mohl ležet půl roku na skladě, ale neměl by být problém aby ti fakturu dotatečně vytiskli tam kde jsi to kupoval jestli to je seriozni obchod typu czc,alza,alfa...

Napsal: 12 čer 2010 15:08
od IaryD
Nebyl kupován z obchodu,ale přes aukro,takže fakturu nejspíš neseženu.Od původního majitele mám URL soubor s webovou stránkou odkazující na Warranty status,kde je ve Warranty information,že záruka vyprší 15/11/2010.Tak doufám,že nebudou dělat v servise problémy...

Napsal: 12 čer 2010 17:23
od Sheep-Master
tak to je v klidu

Napsal: 12 čer 2010 21:19
od uiqjirka
Ja jsem podstoupil zatim jednu reklamaci a doklad o koupi,fakturu jsem nikdy nepotreboval.Stacilo jen spodni cislo z notebooku

Napsal: 13 čer 2010 10:24
od IaryD
Perfekt,díky za info.

Napsal: 16 čer 2010 07:02
od 12345678
staci ti len notebook, po overeni zaruky ak im to system ukaze ze je to vzaruke, tak potrebovat doklad nebudes