Stránka 1 z 2

R61 - reklamace vůle uchycení displaye?

Napsal: 16 čer 2010 14:20
od kocosh
Hezký den všem, už delší dobu mě zlobí display mé R61, který při otevírání/zavírání jeví vůli. Vzhledem k tomu, že mi za pár dní končí záruka, uvažuji o reklamaci.

Jak velká vůle ve víku je, jsem natočil - http://www.youtube.com/watch?v=CczRzwfpLjI.

Můžou mi zkušenější poradit, jestli je to reklamovatelná závada nebo běžný jev? Díky moc.

Napsal: 16 čer 2010 17:11
od 12345678
podla mna to skus, maximalne ti povedia, ze to nieje reklamovatelna zavada a ze to podlieha beznemu opotrebeniu, aj ked podla videa ten rozkmit je dost velky

Napsal: 16 čer 2010 17:29
od PetrVavrik
Je to běžná věc, řeší se to výměnou pantů. Mě u R60 měnili 2x za necelé 2 roky a u T61 po 3/4 roce.

Napsal: 16 čer 2010 17:43
od Sheep-Master
já u W500 po půl roce pociťuji vůli tak 0,5cm, uvitim co to eště vydrží, mám NBD tak mi to přijedou hezky vyměnit :lol:

Napsal: 16 čer 2010 20:45
od uiqjirka
Ja jsem tez prosel vymenou pantu jak na T61 tak R61 zhruba po roce uzivani.

Napsal: 22 čer 2010 11:42
od Kilo
kocosh mas tam vuli asi jako ja, sem mel po roce a od ty doby je to porad stejny.

Myslim, ze ti to v pohode na zaruku uznaj.

Ale me to neuznali. :/ V jednom servise rekli, ze je to uz spatny a tak sem to dal na reklamaci s dalsima zavadama, aby mi vratili penize. Bohuzel by tohle byla skutecne 3. zavada a tak mi ji v dalsim servise neuznali, prej po znaleckym usudku, ze je to jeste v poradku, aby mi nemuseli vracet penize. No a pak uz sem to tam jako samostatnou zavadu nedaval, asi sem mel, ale nebyl cas. Ale ta vule uz se dal nezvetsuje.

Napsal: 22 čer 2010 11:48
od swarm
Mám ten samý notebook a i ta vůle je stejná. Mám k tomu 3yr NBD, tak to zatím nebudu řešit. Navíc mě to ani nijak netrápí. Ta vůle se vytvořila během prvního roka používání a od té doby už se neměnila.

EDIT: No, když tak nad tím přemýšlím, tak bych to mohl zkusit reklamovat. Čtvrtek/pátek mám čas, tak zavolám do IBM servisu, co mi na to řeknou.

Napsal: 22 čer 2010 14:36
od kocosh
No já jsem tedy ntb do servisu poslal a už jen trnu, jestli mi to uznají. S výsledkem reklamace se určitě ozvu.

Napsal: 22 čer 2010 14:43
od swarm
Mám dneska nějakou rozvernou náladu, takže jsem tam zavolal teď a závadu nahlásil. Technik by pak měl (možná ještě dnes) zavolat zpět a vyjádřit se k tomu.

Bude lepší to mít opravené. Obzvlášť po tom, co jsem si četl, jak dopadaj ThinkPady Z61 s podobnou závadou.

Napsal: 22 čer 2010 14:51
od lukycrust
Rovnaký problém je aj u mojej R500,mne to teda absolútne nevadí.tiež sa ten výkyv objavil počas prvého roku používania a zatiaľ sa nijako nerozšíril.

Myslíš swarm,žeby to bolo dať lepšie opraviť???žeby to dopadlo tak,ako u Z61,čo sa tu písalo???

Napsal: 22 čer 2010 15:41
od swarm
Už volal technik zpět, ale bohužel jsem musel zmizet z domu, takže to s ním ještě dořeším zítra. Ptal se, zda neni vidět prasklina u levého kloubu, aby objednal případně i další díly (zadní kryt?). Doma notebook zkouknu, ale řekl bych, že prasklý tam nic neni.

Technik přijede ve čtvrtek, nebo v pátek. Pak dám zas vědět.

Napsal: 28 čer 2010 22:02
od pistek.jiri
Hrozí to samé, jako u Z6*m, ale většinou bez té "finální destrukce". Na Z6* je nejslabší místo pantu ve spojení mezi tou lištou co je přišroubovaná k LCD a zbytkem pantu, takže to skoro vždycky nakonec praskne tam a protože už je to uvnitř ve víku, tak to zničí všechno okolo (v okamžiku prasknutí se zkrátí "páka" z těch +- 20cm na 1cm a plast to na takovém kousku nemůže udržet). Na R60 i R61 pant většinou praskne přesně v rohu toho, co je z něj vidět zvenku, což je prakticky ideální místo, protože se nic okolo fatálně nezničí. Špatně se mi to vysvětluje, mam tady těch prasklých pantů hromadu a bylo by jednodušší jeden vyfotit, ale netuším jak se sem hážou fotky:). Samozřejmě to postupné napraskávání víka v rozích se R6x týká taky, stejně jako většiny ostatních notebooků s čistě plastovým víkem displeje (většinou se toho ale nedožije zbytek, takže se o tom tolik neví).

Napsal: 29 čer 2010 13:46
od kocosh
Hlásím se s radostnou zprávou - notebook dnes dorazil a k mému překvapení je naprosto všechno v pořádku :)

Vůle v pantech vyřešena výměnou, takže tady OK.

Ale navíc zdarma provedli, jak říká reklamační protokol, profylaxaci chlazení. Jednoduše vyčistili chlazení, k čemuž jsem se já za celé 2 roky nedokopal, takže tady výtečný přístup.

Ještě dodám, že pro ntb si přijel kurýr v pátek a pátek následujícího týdne se ho pokoušel poprvé doručit, to že se to protáhlo až do dneška je způsobeno mojí nepřítomností doma...

Celkově musím Český servis, konkrétně zlínskou pobočku, jen chválit.
Snad jen poznámka: při objednání odvozu není jasně napsaná adresa doručení, kterou musíte napsat na balík. Musíte jí najít v sekci Kontakty.

re

Napsal: 29 čer 2010 15:25
od Guf
Platil jsi za to vyčištění chglazení něco?

Má to nějaký reálný účinek? Díky

Dneska jsem odnesl svůj nout do servisu - výměna pantů, výměna nebo čištění chlazení a výměna displaye...

Tak se chci zeptat jestli to mělo nějaký účinek, mě ten větráček v poslední době pořád jel a byl celkem hlučný.

Napsal: 29 čer 2010 20:22
od kocosh
Jak píšu výš, vyčištění chlazení proběhlo zdarma.

No a jaký účinek to má, to je těžko říct po půlhodině používání, nicméně větráček rozhodně není hlučný...