Stránka 1 z 1

Záruční list pro Thinkpad z internetu

Napsal: 06 říj 2010 12:59
od dusek
Mám Thinkpad sl 510 a potřeboval bych stáhnout záruční list
Neznáte někdo webovou adresu ? Na českém "Lenovu" mne to odkazuje
na anglické stránky a tam se nevyznám (možná, kdyby byly v ruštině ...)
Za odpovědi děkuji

Napsal: 06 říj 2010 13:28
od Ghost
zarucny list sa z webu stiahnut neda. da sa len orientacne pozriet podla serioveho cisla do kedy ma dany kus platnu zaruku. http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... ITE-WARNTY presny udaj o konci zaruky je tam ale len vtedy ak je na ten kus rozsirena zaruka service packom.

Napsal: 06 říj 2010 15:33
od dusek
Thinkpad jsem zakoupil před týdnem a rozšíření záruky prostřednictvím servicepaku nemá, přes dodavatele to patrně nebude možné (faktura,záruka 1 rok v pořádku). Je možné požadovat tuto službu (zakoupení servicepaku) v autorizovaném servisu? Nebo nějaký jiný způsob?

Napsal: 06 říj 2010 15:54
od Ghost
cez lubovolneho predajcu, ktory u nas predava lenovo service packy. mozno aj cez servis ale to som neskusal. schopnejsi predajca ti rovno vybavi aj registraciu zakupeneho rozsirenia zaruky.

Napsal: 06 říj 2010 16:10
od dusek
... ještě by mne zajímalo jak dlouho, po zakoupení notebooku je možné zakoupit service pack. Je to nějak časově omezeno? Jsem si vědom, že výchozí datum pro rozšíření je den nákupu

ODPOVĚĎ: našel jsem na co jsem se ptal
" " Registraci lze provést kdykoliv v průběhu základní záruky notebooku, tedy během prvního roku od jeho zakoupení. Po registraci dojde k záměně původní záruky notebooku za záruku garantovanou Service Packem. Tedy 1 rok bude zaměněn za roky 3, a to i v případě, že bude registrace provedena těsně před vypršením původní záruky. Termínem, od kterého se záruka počítá je datum, kdy notebook zakoupil zákazník. " "

Moc děkuji moderátorovi za spolupráci
přeji vše pěkné všem ...

... Jedno mi na tomto fóru vadí

Napsal: 06 říj 2010 17:13
od dusek
.. při zadání tématu nebo odpovědi vždy zaškrtávám
"Upozornit mne, přijde-li odpověď"
a přestože mi přicházejí odpovědi, nikdy mi nepřijde žádné upozornění (myslím e-mail)

Napsal: 07 říj 2010 09:22
od Ghost
dusek: treba kontaktovat admina fora http://notebooky-forum.notebook.cz/prof ... rofile&u=2 nikto iny tu nema moznost riesit to.

Napsal: 07 říj 2010 17:38
od dusek
Dík,
upozornil jsem na to admina fóra ...