Stránka 1 z 1

Y550p - špatný repráček?

Napsal: 27 led 2011 11:34
od Widlak
Dobrý den, dneska při přehrávání hudby jsem si všiml, že pravý repráček robí neplechu. Zkusil jsem tedy nastavit přehrávání jen na něj a opravdu, zvuk je takový zastřený, občas zvuk vypadne uplně a hraje jen subwoofer, nebo v něm praská.

Ještě zkusím přeinstalovat ovladač, ale vypadá to spíš na chybu HW.

Myslíte, že je to na reklamaci? Z čeho mam strach, je servis IdeaPadů. V jiném topicu jsem se nedočetl nic než jen nadávky. Je tu někdo s jinými zkušenostmi? Jak dlouho by reálně reklamace mohla trvat? Děkuju za odpověď.

...

Napsal: 01 úno 2011 23:41
od smajliss
Nedávno jsem posílal Lenovo Ideapad na reklamaci. Proběhlo to zavoláním na oficiální podporu, tam mi zařídili PPLko do Prahy, konkrétně do firmy Teleplan. 21.1 jsem balík odesílal a 31.1 mi přišel. Druhý den, potom co jim přišel notebook, tak mi poslali diagnostiku z výučtováním, kterou jsem zaplatil a všechno šlo hladce, pomocí emailu s němi šlo komunikovat příjemně, takže bych ten celý kolotoč hodnotil kladně a dokonce je i pochválil.

(Kdyby se PPLko neflákalo, když ke mě přijeli až po 3 dnech, tak by to bylo ještě rychlejši).

Napsal: 02 úno 2011 09:37
od Widlak
Dobře, děkuju za odpoveď. Jen mám strach, že to ten reprák nedělá pořád, prostě čas od času to začne blbnout, jakoby tam byl nějaký špatný kontakt nebo tak něco, nevim, nerozumím tomu .. No mám strach, že když to tam pošlu a bude to hrát normálně, tak se tím zabývat nebudou a pošlou to zpět a já budu muset platit.

V pondělí tam zavolám, tak uvidíme.

Napsal: 04 úno 2011 08:01
od DirtyKing
Mně na G550 přestal hrát také pravý repro. Zavolal jsem, v úterý si pro to přijeli a další úterý jsem to měl doma, notebook ani škrábaneček, vše v naprostém pořádku, takže já jsem maximálně spokojen :)