Stránka 1 z 1
reklamace T410 kvuli trackpointu
Napsal: 01 bře 2011 07:10
od Target4U
Zdravím,
upadlo mi prostredni scrollovaci tlacitko u trackpointu, zlomily se cepy, ktere ho tam drzely. Servis mi odpovedel, ze to nelze vyreklamovat (notebook je z asi dubna minuleho roku) a ze si musim koupit novou klavesnici. Chtel bych se teda zeptat, jestli to opravdu neni na reklamaci a nebo jestli se mam branit a hadat se s nema...diky za odpoved

Napsal: 01 bře 2011 08:50
od Python.P
já osobně bych se hádal, pokud nejde jasně dokázat že je to způsobeno nesprávným používáním (např že jsi to ovládal kladivem

) je zákon na tvé straně, zřejmě se jedná o únavu materiálu nebo konstrukční vadu takže problém je na straně výrobce

Napsal: 01 bře 2011 10:29
od swarm
Podle mě se nemá cenu hádat. Kdyby šlo opravdu o nějakou vadu konstrukce, stávalo by se to lidem častěji, servis by to asi tolik nehrotil a rovnou vyměnil (oni vědí moc dobře, co tam chodí často a co ne).
Spíš stojí za úvahu, zda není lepší koupit klávesnici někde na ebay za pakatel a následně vyměnit klávesy za české z té původní (případně zkontrolovat, zda se nedá použít jen ten díl u tlačítek trackpointu). Platit za novou celou klávesnici by se mi asi nechtělo.
Napsal: 01 bře 2011 13:15
od Target4U
dik za odpovedi. Nova klavesnice na ebay stoji neco pres 1000 kc, takze se mi to nechce platit kvuli jednomu tlacitku

Napsal: 01 bře 2011 20:53
od Jakoob
Je fajn vědět, že u tak drahých notebooků máš stejný podmínky v servisu jako u daleko levnějších značek.
Opravdu nechápu, proč ti to nemohli vyměnit, byť za nějakej malej poplatek....
Napsal: 03 bře 2011 20:49
od Target4U
zklamali me...i notebook celkove. Nemam proste ten pocit nerozbitnosti a robustnosti. Cele je uz to takove "vymekle". A ted ten servis. Podle me thinkpad jako rada upada
Napsal: 03 bře 2011 21:13
od Python.P
no myslím si že řada T510 T410 atd... je poslední... pak už jen ty displeje 16:9