Stránka 1 z 1

reklamace pantu

Napsal: 02 bře 2011 22:32
od nettopejr
jen pro informaci o "pověstné pevnosti pantů" Thinkpadů, kterou se Lenovo pyšní na různých video záběrech ze zkoušek (však je znáte) a hlavně o "kvalitní" podpoře: Již od prosince se snažím vyreklamovat prasklý pant u SL500 :? ...

Napsal: 03 bře 2011 09:04
od j.matrix
SL500 nema nic spolocne s pantami u ostatnych TP, je to proste ausus :?

Napsal: 03 bře 2011 10:38
od Jakoob
Dalsi ktery si koupil trabant s nalepkou BMW a ted se divi....muj ThinkPad za 40 tisic je i po dvou letech velky zateze naprosto v poradku.

Napsal: 03 bře 2011 16:48
od nettopejr
i kdyby to byla koloběžka, ale když tam je nálepka BMW, tak by si za to "BMW" mělo ručit a ne se k tomu stavět prde... jako se k tomu staví. Argument, že jsem si to způsobil sám mě dostává- asi jsem ho neměl otvírat :idea:
I kdybych koupil ten nejlevnější nb na trhu a v záruce se mi ulomil pant- (chápej: ulomí, ne rozvolní-tudíž opotřebuje) očekávám pozitivní vyřízení reklamace, natož u něčeho co má nálepku BMW (chápej Thinkpad) a je lhostejné zda stál 15t nebo 40t- jednou to je řada u které se holedbají pevností a odolností...

Napsal: 03 bře 2011 19:23
od Jakoob
To je bohužel ten problém. Lenovo stejně jako ostatní výrobci zneužívá zavedené značky ThinkPad a lepí to na šmejdy se kterými si pak zvedá prodeje.

Oni si pak na konci fiskálu plácají po ramenech, jak toho zase prodali hodně, ale už je nanepadne jaké to má následky.

Prostě si se nechal nachytat na moderní marketing, ale to se dnes stane každému. Příště to chce rozum do hrsti. U notebooku do 15-20 tisíc holt můžeš čekat jen taktické vy.ebávání ze strany výrobce a nikoliv bezproblémový servis.

Obrň se trpělivostí a snad uspěješ.

Napsal: 03 bře 2011 21:11
od Python.P
nettopejr: kde máš věci které jsou typické u ThinkPadů řady T??? multibay? čtečku otisku? Hi-Res displeje? atd... BMW taky prodává auta řady 1 :) je to bmw ale kvalitou a zpracováním jinde jak BMW 7 :) přemýšlej trochu

Napsal: 03 bře 2011 21:14
od swarm
Btw možná bych na tvém místě zkusil jiného servisního partnera. Někdy nemusí být chyba přímo v Lenovu (pokud pominu fakt, že prodávaly šmejdy typu SL500).

Napsal: 03 bře 2011 23:14
od nettopejr
@swarm: zkouším druhého...měsíc
@Python.P: "přemýšlej trochu" ??
:shock: sry, já neříkám že se to nemůže stát, ale tvrdím, že i když už se mi na nb něco pokazí v záruce tak je to furt v záruce a argument typu co bys chtěl, vždyť to stálo jen pár kaček jsou na prd. Až si kopím boty na tržnici, neřeknu ani bů, ale když koupím značku ve značkový prodejně ... co dodat?- očekávám reakci typu "tato politováníodná situace nastává jednou za 10 let a samozřejmě vám nb opravíme..."
Asi jsem divnej, že požaduji to co mi ze zákona náleží, tj. záruku. :?

Napsal: 03 bře 2011 23:47
od Jakoob
nettopejr: Kamarád nedávno řešil reklamaci v Praze v Dejvicích (jméno zjistím zítra) a byl moc spokojenej.

Jestli to nemáš z ruky, tak to zkus tam.

Napsal: 11 kvě 2011 22:46
od nettopejr
Takže končím...za opravu jsem zaplatil a už nikdy nic od této "značky" :?