Stránka 1 z 5

Lenovo (asi) zpoplatňuje výměnu pantů...

Napsal: 25 bře 2011 22:42
od Jakoob
Podle této diskuze http://forums.lenovo.com/t5/T400-T500-a ... d-p/396691 se zdá, že Lenovo nebude nadále tak benevolentní k bezplatné výměně pantů, ikdyž máte notebook stále v záruce.

Můžete to někdo potvdit i v rámci českých/slovenských servisů?

P.s.: Za chvíli už asi opravdu nebude důvod připlácet za ThinkPady, když vám v servisu nenabídnou nic navíc ... :evil:

Napsal: 26 bře 2011 01:09
od Sheep-Master
nejvyžší čas abych vyzkoušel NBD :D
no jde do do prčit. nejvíc mě hlodá že furt nefunguje switchable graphics, už 17 měsíců od vydání W7 :twisted:

Napsal: 26 bře 2011 05:34
od Target4U
Sheep-Master: No to uz fungovat asi nikdy nebude :D v lenovu by meli zacit neco delat nebo od nej mnoho lidi upusti. Uz jen ty 16:9 displeje...

Napsal: 26 bře 2011 10:54
od Jakoob
Sheep-Master píše:nefunguje switchable graphics


Co konkrétně ti nefunguje? Já už teď přepínám jako za starých časů. Jediné s čím je problém, je zastaralý ovladač na Intel grafiku, a tak mi nejde stáhnout service pack 1.

S rychlostí Lenova ho budu moci nahrát tak na jaře přístího roku :D

Napsal: 26 bře 2011 10:59
od swarm
S těmi panty je to pravda. Už se kroutěj a nechtěj to tady dělat v rámci základní záruky (i té nbd). Navíc protection se teď musí autorizovat přes lenovo v zahraničí s každým servisním zásahem, což dlouho trvá a navíc protection zásahy nechtějí provádět on-site.

Jakoob: SP1 stejně nic nepřinesl, kromě zpomalení systému. Teď jsem to na jednom notesu testoval a rozhodně to neni něco, co bych potřeboval mít na svém pracovním notebooku.

Napsal: 26 bře 2011 11:06
od Jakoob
Já SP1 neberu jako životní nutnost a problémy se zpomalením systému jsem četl, takže se do něj zas až tak nehrnu.

Jen zase odpočítávám, jak dlouho bude Lenovu trvat tento problém vyřešit...
http://forums.lenovo.com/t5/Windows-7-D ... d-p/380341

Ikdyby byl můj příští notebook ThinkPad, tak tam chci co nejmíň technologií od nich, neboť rychlost s jakou to opravují je fakt strašná. Pak se vlastně nabízí otázka, jaká esa zbývají ThinkPadům v rukávu...


P.s.: Kdy ti dorazí X220? Já ji poptával, ale vypadá to ještě minimálně na měsíc :-(

Napsal: 26 bře 2011 12:05
od mystikp
Ty reklamace se řešily i v pár posledních komentářích:
http://notebookblog.cz/technika/zkuseno ... ment-11023

Napsal: 26 bře 2011 22:51
od chatumbabub
Chtel jsem ted nekdy jit vymenit panty na mem R500 (mam jeste rok carry in with Protection). Tak jsem zvedav jak dopadnu.

btw planuju vymenu za neco vykonejsiho. Bohuzel ale nejak nevim za co. Lenovo s timto pristupem uz nechci, Dell se zblaznil s designem...

Napsal: 30 bře 2011 10:39
od babi
tak je to asi v háji.
chystal jsem se také na výměnu pantů, lítá mi to jak hrom a odpověď ze servisu (gc system v ostravě) zní takto:
"Lenovo opravdu neuznává vyviklané a uvolněné panty jako záruční opravu. Veškeré mechanické závady jsou brány jako opotřebení a tudíž se na ně nevztahuje záruka. Tyto díly a práce spojená s jejich výměnou je zpoplatněná."
lenovo dosti u mě upadá,( má někdo jiné zkušenosti ze servisem nejlépe z moravy?

Napsal: 06 dub 2011 23:15
od Sheep-Master
Tak jsem zavolal na podporu, nahlásil odřený displej od trackpointu, mezerníku a vůli v pantech.
zatím to je tak že po několika mailech aby mi vůbec něco vyreklamovali tak budu muset přiject k nim do servisu ikdyž mám NBD :lol: , protože odřený displej byl způsoben velkým tlakem na víko, a předtím prý žádné podobné závady hlášeny nebyli. O pantech zatím zmínka nepadla. Ale nevedím důvod když to X lidem předtím opravili tak proč mě by nemohli.

Napsal: 06 dub 2011 23:50
od Jakoob
No mám odřený displej také, takže bych to spíš viděl na chybu výrobce. Dej vědět resumé, jestli má vůbec smysl jim volat...

Napsal: 07 dub 2011 07:21
od oco1
Já se jim nedivím, že to začali zpoplatňovat. Vždyť lidi jsou vyjebaní... a Češi obvzlášť, stačí si to tady pročíst :D

U mé T500 se to víko taky trošku pohne, když do něj v otevřeném stavu ťuknu prstem, ale nevím proč bych to měl hned dávat do servisu na výměnu jako tady polovina fóra :P

Napsal: 07 dub 2011 11:11
od Jakoob
Ono nic není černobílé. Sám nemám českou povahu příliš rád a osobně bych šel do servisu jen v případě opravdového problému.

Na druhou stranu notebooky Lenovo (řada T) byly alespoň u nás často nesrovnatelně dražší než konkurenční výrobci. Takže bych očekával, že za tu cenu navíc si zaplatím onu proklamavanou "super-konstrukci" a v případě problémů mi to servis opraví.

Stejně tak jako mě naprosto neskonale sere (pardon) ta kvalita baterií Sanyo, které nyní Lenovo cpe do notebooků. První mi po roce a půl spadla na půlku. Nyní mám přesně rok 9čl baterii a už jsem o 20 Wh na kapacitě chudší... tohle bych chápal u Aceru, nikoliv u Lenova.

Navíc jsou ty baterky pekelně drahé 9čl. Lenovo - 3500,- u HP 8čl. za 1500,-

Napsal: 07 dub 2011 14:46
od Sheep-Master
originál baterky se nevyplatí kupovat, kolik máš cyklů?

Napsal: 07 dub 2011 18:46
od Jakoob
Sheep-Master píše: cyklů?


V T500 mám Sanyo:
v provozu od: 2010-04
design capacity:84.24 Wh
full capacity: 60.03 Wh
cycles: 180

V Z61m Panasonic :
v provozu od: 2006-09
design capacity: 56,16 Wh
full capacity:43,73 Wh
cycles: 762

Takže resumé v číslech:
Sanyo za 1 rok pokles 28,74%
Panasonic za 5,5 let pokles 22,13%

Kdyby to byla moje první baterka Sanyo, tak neřeknu ani popel, ale takhle už mi to přijde divné. Hlavně hádám, že ke konci léta se můžu stavit pro svou již třetí baterku do T500. :evil: