Stránka 1 z 3
Kvalitní servis Lenovo (Myšleno ironicky)
Napsal: 07 dub 2011 21:08
od Klilad
Zdravím
Mám notebook Lenovo IdeaPad Y560. Před týdnem mě během hraní sám od sebe vypl, monitor probleskl a už jsem ho nenastartoval. Odeslal jsem tedy nota na reklamaci a třetí den mi přišla zpráva, že na uvedenou závadu se nevztahuje záruka. Nebylo ve zprávě řečeno o jakou závadu se jedná. Při telefonátu mi bylo řečeno, že počítač byl politý. (!!!)
Vyžádal jsem si fotky z dne otevření krabice a přišli mě fotky krabice z dnešního dne a čas byl deset minut po telefonátu (!!!)
Musím podotknout, že jsem notebook nikdy nepolil a za celou dobu ho udržoval v čistém stavu. Při hovoru s asistentkou jsem se marně snažil vysvětlit, že nejmladšímu členu rodiny je 19 let (Já), na návštěvě nikdo nebyl a jediný živý tvor je maximálně Begónie za oknem.
Přesto jsem byl třikrát za sebou dotázán, zda nemám zvíře či mladšího člena rodiny.
Není to můj první not, ale s takovýmto neprofesionálním jednáním jsem se ještě v životě nesetkal.
Máte někdo obdobné zkušenosti se servisem Lenovo?
Update: Po třech dnech si stále stojí za svým, chtějí za opravu peníze (15000 Kč) a při požadování vysvětlení a zavolání nadřízeného se operátorka chovala odmítavě a třískla s telefonem....
re
Napsal: 10 dub 2011 10:37
od Guf
Tak to je bohužel smutné, potom dejte vědět, jak jste dopadnul.
Já bych zde navrhoval zveřejnit jméno a adresu toho servisu. Nechápu, čeho se zde lidi pořád bojí. K čemu nám je v ČR ČOI, když odhalí nedostatky např. na čerpacích stanicích a odmítá zveřejnit, o které se jedná? S takovou se naše země a hlavně společnost nikam neposune, to není demokracie (omlouvá se, ale musel jsem se vyjádřit).
Takže sem s tím servisem!
Napsal: 10 dub 2011 10:54
od Klilad
Zdravím
No jedná se o oficiální servis Lenovo (
http://www.lenovo.com/contact/cz/cs/)
Musel jsem volat na zákaznickou linku (Která má být údajně zelená a zdarma, ale stálo mě to 300 kaček kreditu!!)
Po domluvě s operátorkou si pro nota přijela PPLka a odvezla ho.
Po oznámení zamítnutí reklamace se s námi operátorka (východní přízvuk a špatně hovoří česky) přestala komplet bavit a neustále nás přesvědčovala že chyba je na naší straně. Při důrazné žádosti o zavolání nadřízeného začala opakovat pořád dokola, že je to nemožné a nehodlala se s námi bavit.
Takže hodlám napsat dopis na jejich vedení a pokud i to zamítnou, nahlásím případ ČOIce a budu se snažit věc medializovat. (Jestli seženu někoho, kdo mi to zveřejní.)
Perlička je, že po rozhovoru s několika odborníky jsem zjistil, že dané poškození může být způsobeno vadným kondenzátorem a Nb vypadá vevnitř jako politý.
Napsal: 10 dub 2011 11:08
od j.matrix
No nedavno sa tu riesilo ze tie ideapady posielaju na reklamaciu niekde inde, zatial co ja som bol s thinkpadom normalne v IBM a vybaveny k spokojnosti..Kazdopadne ked si notas nepolial tak sa hadaj..Mozes to dat na posudok ku znalcovi.
Napsal: 10 dub 2011 20:56
od Widlak
No mam pocit, že se došlo k závěru, že IdeaPady už maj servis v ČR. Teď abych se bál ten svůj tam v případě nějaký poruchy poslat.
Napsal: 10 dub 2011 22:13
od swarm
Tvrdil to tady jeden prodejce. Jaká je pravda ani nevim, ale v úterý je tiskovka lenova, tak se asi mimoděk zeptám.
Napsal: 10 dub 2011 22:45
od Ondr4H
Nechci vypadat jako hňidopich, ale ta linka co je stránce lenova by měla být opravdu zelená a zdarma.Nebyl jsi náhodou přepojen?300 kč(?) je docela velká pálka za telefon a asi bych to taky řešil.
Platil jsi i potom co jsi tam volal?
A ještě by mě zajímalo jak je to s tou opravou.To přece nemohli opravit bez tvého souhlasu...
Napsal: 14 dub 2011 21:24
od Klilad
No tak jsem podal stížnost, tu jsem odeslal na jedinou mě známou mailovou adresu a přišla mi odpověd, že je případ v šetření. V té stížnosti jsem všechno vypsal a uvidíme. Zatím žádná odpověd.
Napsal: 16 dub 2011 12:19
od xmarek
V minulosti jsem "podobným" způsobem reklamoval baterii, ventilátor a nečistotu v display-i. Výsledek: baterii zamítli (bez ohledu na to, že to byla bezpochyby výrobní vada), nečistotu neřešili (a ani nechtěli) a ventilátor nasadili blbě. Takže jestli si budu v budocnu kupovat znovu Thinkpad, tak to určitě nebude kvůli jejich záruce.
Jo a ještě jedna taková věc, taky jsem podal podnět na ČOI. Výsledek? Jedním slovem MAFIE.
Napsal: 16 dub 2011 15:53
od Klilad
Ono je docela veselý, že mi záručně vyměněj něco, co nebylo vůbec poškozený a na vadné součástky se nevztahuje záruka. Jejich jednání je katastrofální. Vsadím se, že budou dělat minimálně 20 dnů mrtvýho brouka a pak vše zamítnou jako neopodstatněné. Jak bylo výše uvedeno, nesouhlasil jsem se záruční opravou, ale asi na to taky nedbali. Zajímalo by mě, co ti na ČOI řekli?
Napsal: 17 dub 2011 13:29
od Pakokun
zdarec,
heled minulej rok jsem resil problem s reklamaci u aceru, nechteli mi vratit baterku ze servisu, ntb prisel bez ni a prej mi ji poslali. Taky jsem resil s vedenim a bylo mi pred tim od znameho doporuceno sehnat si cestne prohlaseni lidi, ktery dosvedci, ze sem posilal ntb s baterkou a prisla bez, takze v tvem pripade bych pro jistotu se pokusil sehnat cestne prohlaseni nekoho, kdo s tebou balil ntb a dosvedci ze nebyl polity, nebo nekoho kdo dosvedci, jak prestal ntb fungovat, ze to nebylo zpusobeno politim.
ono to cestny prohlaseni bylo i z duvodu ze jsem vyhrozoval soudem a tam se na tydle vedci jako cestni svedci hraje
dobre je, pokud mas sanci, odnest takovydle dopis osobne nekam na centralu, nebo to chtit s nima resit, pres e-mail nebo tel, je kazdej silak, ale kdyz uz prides k nim pred dvere, tak zjisti, ze uz jen tak neutecou, o to hur kdyz prijdes nazivo k jejim sefum, ja to nesl na centralu aceru v praze..
btw po predani dopisu byla baterka za dva dny doma a nova:-D
Napsal: 23 dub 2011 11:24
od Klilad
Tak přišla odpověď. Zamítavá samozřejmě. Čtvrtku zprávy se ohánějí špičkovými techniky a tím, že našli náznaky poškození kapalinou. Kapalina (udajně vlhkost) pronikla v místě spoje se šrouby (rozumějte závit) a pak způsobila oxidaci součástek a napáchala škody jako vyteklý elektrolyt (vyžraný materiál po elektrolytu).
Hned na to mi bylo sděleno, že se nejedná o vadu součásti. Co to je za bezvadnou součástku, když se přes závit dostane kapalina! Studuji na střední průmyslovce a když jsem onu zprávu ukázal 3 učitelům učící technické obory, tak se mohli potrhat a projevili údiv nad nevědomostí základů strojařiny.
Je jasné, že se snaží za každou cenu najít důvod proč to neudělat a neuznat záruku. Jejich "specializovaní" zaměstnanci jsou tak maximálně vyškolení na to, jak vždy najít poškození, které by bylo mimozáruční.
Napsal jsem dopis do Alzy, od které jsem nota kupoval a přiložil i naši stížnost, teď tam budu psát znova, přiložím jejich odpověď a upozorním je na to, jaký zmetek (za 25000 s trvanlivostí 8 měsíců) prodávají. Zatím jsem odpověď nedostal.
Napsal: 24 dub 2011 11:58
od swarm
Řešil bych to přes soudního znalce.
Napsal: 24 dub 2011 12:09
od Klilad
Ono to asi tak bohužel dopadne...
Tak přišla i odpověď z alzy. V odpovědi se naprosto zastala Lenova a oznámila, že se na závadu nevztahuje reklamace... Takže jsem vyhodil 25000 litrů za 8 měsíců... Byl jsem informovám, že ČOI má v tomto případě svázané ruce, může pouze kontrolovat přijetí a vyřízení reklamace, ale nemůže do způsobu vyřízení zasahovat...
Takže tímto u mě jak Lenovo, tak Alza nadobro skončila a od teď před nimi mohu pouze varovat.... Každopádně budu kontaktovat média....
Prosím ty, co si toto přečtou, aby důrazně varovali ostatní své známé, kteří mohou dopadnout jako já a rozšířili tak řady jejich dobrovolných sponzorů...
Napsal: 01 kvě 2011 15:22
od ondravojta
Chtěl bych se zeptat, jestli toto stačí zakoupit k Thinkpadu s 3-letou zárukou, abych získal NBD záruku?
http://www.lenovoshop.cz/lenovo-tp-spac ... 36350.html
Přijde mi to nějaké strašně levné. Myslel jsem si, že tato služba je v řádu tisíců.