Stránka 1 z 1
Lenovo ThinkPad Edge - obnova systému
Napsal: 31 kvě 2011 14:31
od Kaaia
Rad bych se zeptal na zpusob obnovy OS (Win7) do vyrobniho stavu u notebooku ThinkPad Edge 13.3" 0221-2SG.
Pomoci recovery jsem vytvoril instalacni medium (na usb flash), ale notebook z teto flash odmita nabootovat (hlaska operating system not found).
Zde i jinde jsem se docetl o "modrem tlacitku", nicmene na tomto modelu jsem zadne takove nenasel.
Rad bych si v tomto udelal jasno (a postup vyzkousel) drive, nez to budu skutecne urgentne potrebovat...
Dekuji.
Napsal: 31 kvě 2011 14:51
od admin
nejsem si ted uplne jist z hlavy, ale melo by to jit klavesou F1 nebo F8 pri bootu ... swarm urcite bude vedet presne

Napsal: 01 čer 2011 10:24
od Kaaia
F11 zabralo, nicmene po volbe obnovy do "tovarniho stavu" dostavam hlasku "Cannot find the backup files.". Nemela by tato zaloha byt umistena na specialni skryte partition?
Napsal: 01 čer 2011 13:29
od admin
ano mela by ... urcite si vybral volbu "tovarni tav"? ... jake dalsi volby tam jsou?
Napsal: 01 čer 2011 14:18
od Kaaia
admin píše:ano mela by ... urcite si vybral volbu "tovarni tav"? ... jake dalsi volby tam jsou?
Ano, urcite jsem volil "factory state". Jake volby byly dostupne presne nepamatuji (nemam to ted pred sebou), nicmene urcite tam byla diagnostika pameti, snad i disku, obnova uzivatelske zalohy, obnova konkretnich souboru z uzivatelske zalohy. Mozna i neco dalsiho.
Rozdeleni disku, jak jej vidi std. nastroj win7:
http://karelbenes.cz/tmp/ss_rozdeleni_disku.png
Acronis Disk Director zadny dalsi oddil nevidi.
Jsem z toho trochu rozpacity.

Jde IMHO o zakladni a podstatnou operaci, ktera by mela probehnout bez problemu.
Napsal: 01 čer 2011 14:43
od swarm
Tohle nevypadá jako instalace, která na tom notebooku byla z výroby. To by tam byla ještě jedna partition navíc... a ta se sama jen tak nesmaže.
Napsal: 01 čer 2011 14:56
od Kaaia
swarm píše:Tohle nevypadá jako instalace, která na tom notebooku byla z výroby. To by tam byla ještě jedna partition navíc... a ta se sama jen tak nesmaže.
Takze reklamace? Nebo navsteva servisu, kde "reset" provedou? Precejenom jsem s nb koupil licenci OS, tak bych ji rad vyuzil...
Napsal: 01 čer 2011 16:57
od cobot
Já nedávno kupoval Edge E520 a v ntb mám 100% partion nazvanou LENOVO RECOVERY.
Navíc jsem si hned po zakoupení vypálil 3DVD + 1DVD Bootovací. Nezkoumal jsem co na nich je dopodrobna. Jsou tam uložené image několika cd. Předpokládám že to budou windows a všechen bordel co byl ntb na začátku.
To co ty jsem ale nezkoušel a vzhledem k tomu že už mám ntb nainstalovaný a nacpaný svým softwarem a soubory tak to zkoušet nebudu. Je to ale docela dobrý nápad to na začátku zkusit.
Napsal: 01 čer 2011 18:56
od Kaaia
OK, zrejme tedy nemam potrebnou "LENOVO_RECOVERY" partition. To by problem vysvetlovalo.
Co ale s tim? Reklamace? Servis?
Napsal: 07 čer 2011 23:41
od Kaaia
Problem vyresen v autorizovanem servisu, kde ochotne provedli recovery notebooku a poskytli recovery set dvd pro pripadnou pozdejsi obnovu.