Zdravim vsechny,
koupil jsem si T420 po predchozim dlouhem vahani a vybirani. Fungoval mi asi 6 hodin, po te jsem ho vypnul a dalsi den uz nenabootoval. Po zapnuti se rozsvitily kontrolky i ctecka prstu,ale i kdyz jsem ji prejel spravnym prstem nebo ne, po kazde se za 2s vypnul a tak stale dokola. Inu, asi jsem mel proste smulu, rekl jsem si a jednoduse ho poslal do SIL Eastern Europe Ostrava, co by servisni stredisko na reklamaci. Po 20 dnech se mi (dnes) vratil NB a ja ho samozrejme hned zkusil. A samozrejme opet stejny problem. Dle jejich vyjadreni vymenili mainborad, coz souhlasi. Jak by jste postupovali dal vy? Nedelam nekde chybu pri tom zapinani? Nejsem totiz ani prumerne zdatny uzivatel. NB jsem si koupil, protoze ho potrebuju pro prezentace v nekdy dost drsnych podminkach, kde by bezny pristroj asi dlouho nevydrzel.
T420 nelze zapnout
Mě uniká pointa celého tématu, asi jako mám v autě benzín, ale nejede, čím to??
Nevim jak těžké je zapnout notas, pro jistotu ho dám na adaptér a zmáčknu tlačítko zapnutí, pokud se nerozsvítí obrazovka abych mohl minimálně přepnout do Thinkvantage, je něco špatně... Zanesu do servisu, mimochodem měli by ti opravit tam kde jsi ho koupil, nevím proč posílat někam do pryč nebo nějakýmu kamarádovi co se v tom vyzná víc

Nevim jak těžké je zapnout notas, pro jistotu ho dám na adaptér a zmáčknu tlačítko zapnutí, pokud se nerozsvítí obrazovka abych mohl minimálně přepnout do Thinkvantage, je něco špatně... Zanesu do servisu, mimochodem měli by ti opravit tam kde jsi ho koupil, nevím proč posílat někam do pryč nebo nějakýmu kamarádovi co se v tom vyzná víc

TomasKo píše:Mě uniká pointa celého tématu, asi jako mám v autě benzín, ale nejede, čím to??![]()
Nevim jak těžké je zapnout notas, pro jistotu ho dám na adaptér a zmáčknu tlačítko zapnutí, pokud se nerozsvítí obrazovka abych mohl minimálně přepnout do Thinkvantage, je něco špatně... Zanesu do servisu, mimochodem měli by ti opravit tam kde jsi ho koupil, nevím proč posílat někam do pryč nebo nějakýmu kamarádovi co se v tom vyzná víc
Je to prece celkem jasne napsane. NB byl v adapteru, zmacknul jsem tlacitko zapnuti a dal probliknou klavesy a vypne se to, potom i kdyz na to jen koukam, se to zapina a vypina stejnym zpusobem stale dokola zcela samo.
Ja zas netusim, proc bych mel odnaset NB nekam do obchodu, kde aby s reklamaci nemeli praci ho jsou schopni poskrabat hrebikem a zaruku mi neuznat. Od toho jsou myslim specializovana strediska , ktera maji z opravy zisk primo od vyrobce ,jako mnou uvedene a pouzite SIL v Ostrave. Jejich kvalitu a profesionalitu hodnotit nechci.
Slo jen a jen pouze o to, jestli (jakozto clovek ne priliz technicky zdatny) nedelam uplne trivialni chybu, byt se jedna "jen" o zapnuti NB a nejakou autentizaci apod.
Pochopim, kdyz toto vlakno administrator smaze pro zbytecnost

Evidentne nedosahuji zde pozadovane znalostni urovne.

No ja NB po predchozi telefonicke rozprave s prodejcem ani pres nej nereklamoval radeji
Dle me nemam zadny pravni narok, aby mi byl vyrobek automaticky vymenen v nejake pulrocni ci jine lhute bez predchozi radne reklamace dle obc. zakoniku resp. v mem pripade obch. zakoniku. Podle me praktiky nekterych "obchodniku" a "servisnich stredisek" smazavaji zakladni duvod, proc si kupovat "kvalitnejsi" veci, nebot v popelnici se na renomovane znacky az tak nehraje

Dle me nemam zadny pravni narok, aby mi byl vyrobek automaticky vymenen v nejake pulrocni ci jine lhute bez predchozi radne reklamace dle obc. zakoniku resp. v mem pripade obch. zakoniku. Podle me praktiky nekterych "obchodniku" a "servisnich stredisek" smazavaji zakladni duvod, proc si kupovat "kvalitnejsi" veci, nebot v popelnici se na renomovane znacky az tak nehraje

V obcanskem zakoniku je rozpor s kupni smlouvou a je tam i to, ze i vada v prvnim pulroce se povazuje za rozpor s kupni smlouvou, pokud to neodporuje povaze veci nebo pokud neni prokazan opak. Ale pokud byl nakup podle obchodniho, tak to uplatnit nepujde.
Myslim, ze vada za 6h provozu nevypada jako bezvadne zbozi
Myslim, ze vada za 6h provozu nevypada jako bezvadne zbozi

HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů