Stránka 1 z 1

T430U - BSod 3 dny po koupi - Aktualizováno - další problémy

Napsal: 27 pro 2012 01:40
od elder
Zdravím, zajimalo by mě mám nějak řešit BSoD, která nastala při výpočtu indexu uživatelských zkušeností u naprosto nového notebooku T430U, můžu ho ještě vrátit v 14 denní době (eshop) tak jestli si myslíte, že je to na místě, či se mám na to vykašlat
díky

Napsal: 27 pro 2012 10:06
od Puppy
Jsou aktualizovany vsechny drivery (predevsim na video kartu) ? Ty ktere jsou ve vychozi instalaci byvaji zoufale zastarale.

Napsal: 27 pro 2012 10:36
od entropy
především bych se v takové situaci podívala do dump souboru (nebo minidump - podle toho, co se vytvořilo), abych věděla, na čem to spadlo... jestli je to nějakým ovladačem, nebo tam je nějaký softwarový konflikt, anebo hw problém...
použít na to můžeš třeba windbg, podrobný popis na stránkách MS: http://support.microsoft.com/kb/315263/cs

Napsal: 27 pro 2012 10:57
od Puppy

Napsal: 27 pro 2012 11:04
od swarm
Udělal bych jednou recovery a znovu spustit ten index. Pokud se to bude dít zase ještě před instalací dalších programů, tak bych určitě vracel. Notebook by z výroby měl přijít odladěný a stabilní.

Napsal: 27 pro 2012 13:41
od entropy
pokud PŘED instalací jakéhokoli softwaru, tak to souhlasím se swarmem... v takovém případě bych taky byla pro vrácení.

úplně mi nevyplynulo z prvního příspěvku, že tam elder ještě nic neinstaloval - tři dny po koupi bych se tomu naopak divila :) a za BSOD krom ovladačů můžou poměrně často i nevhodné kombinace antivirů, firewallů a softu na zvýšení výkonu počítače. (jeden konkrétní AV nebo FW za to většinou nemůžou, ale když se potkají se softem, se kterým se nemají rády, může to končit i tou modrou smrtí.)

Napsal: 27 pro 2012 13:43
od swarm
Mám pocit, že už se tu řešilo BSOD způsobené awastem na Win8, což je prý docela rozšířený problém. To jen, když se tu zmínil antivirus, tak jsem si vzpomněl :).

Napsal: 27 pro 2012 14:20
od elder
tak tedy doplním, že snad s vyjímkou chrome a skype jsem nic neinstaloval, pak se teda ještě nainstalovali aktualizace, a potom při novém testu indexu BSod nenastala. Díval jsem se co nastala za chyba, ale moc z toho chytrý nejsem - bug check code 0x00000116 , vím že to nastalo, když to testovalo grafiku, víc ne.

Napsal: 27 pro 2012 16:14
od Puppy
Velmi pravdepodobne se to tyka(lo) graficke karty http://msdn.microsoft.com/en-us/library ... 85%29.aspx

Pokud se to po aktualizaci driveru uz neprojevuje, tak bych to neresil. Na druhou stranu neuskodi spustit test v Lenovo Solution Center http://www.lenovoblog.cz/2012/05/lenovo ... -stav.html Pokud by se to i nadale opakovalo, tak servis nebo vymenit.

Napsal: 03 led 2013 16:23
od elder
Tak to vypadá, že BSoD nebude zdaleka jediný problém - udělal jsem recovery a opět už 2x nastala. Dále je problém s wifi její signál považuji v srovnání s jinými za otřesný - 12 notebooků v jedné místnosti, všechny chytají wifi, ale tento ne. Dále se mi již třikrát stalo, že přestali fungovat tlačítka touchpadu - po chvíli zase fungují...Takže mi to celé připadá, jakože ntb má absolutně nevylazené ovladače. Jak mám řešit reklamaci...každá z těch závad se projeví až při dlouhodobém užívání, má smysl dokoupit nbd záruku...
dík za rady.

Napsal: 03 led 2013 18:13
od pm
nespekuluj a vrat ho ve 14 denni lhute bez udani duvodu.

Napsal: 03 led 2013 19:49
od elder
vrátil bych ho ale už je pozdě je koupený 15.12...

Napsal: 03 led 2013 22:26
od Python.P
co hrát na státní svátky ? to by asi neprošlo co ?

Napsal: 03 led 2013 22:57
od entropy
Neprojde, prošlo by jen pokud by ta čtrnáctidenní lhůta končila ve svátek a ty ses možnost vrácení pokusil uplatnit první následující pracovní den.

Napsal: 04 led 2013 14:02
od Michal27
Nezbyva, nez volat a pozadovat opravu... nechal bych si postupne vymenit vsechno, co to muze zpusobovat - zacal bych u cele zakladni desky.. :wink: