Stránka 1 z 1

lenovo y580

Napsal: 09 srp 2013 16:59
od RAJNOHA92
zdravím oplatí sa kupovať tento notebook nieje predražený na to že ma len i5
http://www.alza.sk/lenovo-ideapad-y580- ... 452831.htm

Napsal: 09 srp 2013 20:18
od roman2277
Cena je OK.

problem

Napsal: 15 srp 2013 15:09
od RAJNOHA92
zdar vcera som si kupil tento notebook nainstaloval som vsetky aktualizacie atd a chel som si zahrat dead island a ked som ho pustil tak mi napisalo toto display driver nvidia windows kernel mode driver, version 320.49 stopped respondring and has successfully recoverded čo mám prosím vás robiť dať to reklamovať alebo sa to da vyrešiť nejako inak, notebook je celkovo nejako spomalen aspon mne sa to zda zapina sa dlhsie ako môj stary 6 rocny pc a ked niečo otovorim nejaky program tak mám na displeji take farebne stvorceky fakt nwm čo mám robiť

Napsal: 15 srp 2013 15:22
od Chlebovnik
Nainstaluj si ovladače ze stránek Lenova.

..

Napsal: 15 srp 2013 18:27
od RAJNOHA92

Napsal: 15 srp 2013 19:25
od RAJNOHA92
stale to robi to iste asi je to vadny kus že ?

Napsal: 15 srp 2013 19:50
od Chlebovnik
Ne. Zřejmě špatný ovladač. Říkám, stáhni si ovladač na grafiku ze stránky Lenovo nebo zkus starší WHQL ovladače ze stránek nVidia.

Napsal: 15 srp 2013 20:19
od roman2277
Jestli tam jsou nějaké barevné skvrny,tak to bude vadný kus.Ale ještě vyzkoušej jiný ovladač.

Napsal: 16 srp 2013 09:18
od RAJNOHA92
tak už som stiahol ovaldač aj zo stranky lenova to bol asi 306.xx + 320.49,310.99,314.22,320.18 a stale to iste fakt už si neviem dať rady proste keby ste mi poradili nejaky ovladač ktory ide alebo ja nwm čím to je

Napsal: 16 srp 2013 12:01
od roman2277
Reinstal OS nebo servis.

Napsal: 16 srp 2013 12:25
od RAJNOHA92
dal som aj cez one key recovery naspet tovarne nastavanie a nepomohlo nič stale to robí to isté asi to pošlem na reklamáciu ešte mám otazku ked naistalojem win 7 poruším tým záruku kedže tu je win 8 naistalovany, a myslíte že by to pomoholo ???

Napsal: 16 srp 2013 20:51
od roman2277
Dej to do servisu.

Napsal: 19 srp 2013 12:54
od RAJNOHA92
tak dnes som to bol dať do alzy naspeť na reklamáciu tak snáť po oprave už to bude plne funkčné