Stránka 1 z 1

Záruka, carry packy, reklamace

Napsal: 13 srp 2006 08:35
od wifi_jirka
Ahoj,

nevíte jak je to se zárukou notebooků ? Konkrétně mě zajímá případ, kdy koupím notebook z e-shopu. Po nějaké době e-shop přestane fungovat....

Jak a kde se pak notebook reklamuje ?

Další otázka: neruzumím přesně pojmu
IBM TP Service@Pack 3 Years, Customer Carry-In

jedná se o prodloužení záruky o 3 roky (dohromady tedy 5 let) nebo na 3 roky ?

diky

Napsal: 13 srp 2006 10:04
od mobil-man
no pokud mas zarucni list, tak bys ho mel reklamovat primo v servisu ne?
obchod, ve kterym jsi to koupil, se uz o nic nestara...alespon ja jsem to cetl v mem pripade na alze, kde jsem kupoval NB.

Napsal: 13 srp 2006 10:31
od kukin
IBM TP Service@Pack 3 Years, Customer Carry-In = záruka bude celkem 3 roky (jen servis). Jinak taky ještě nabízí PostWarranty (ale tu jsem viděl jen jednoletou). Samozřejmě, jak psal mobil-man, jít s poruchou rovnou do servisu, je to rychlejší.

Po nějaké době e-shop přestane fungovat... Toť otázka, záleží kdo převezme závazky od toho shopu, potom by se to řešilo u něj, nevím jak je to ošetřené v zákoně...