Jaký autorizovaný servis pro T430?
Napsal: 19 čer 2014 12:57
Zdravím,
mám ThinkPada T430 a sháním nějaký autorizovaný servis. Notebook je pořád v záruce a mám k němu i NBD on-site službu. Řeším ale takový problém - před dvěma dny jsem notebook chtěl zavřít a otevřel se mi na boku dole u pantu plast na displayi = nějaký špatný pant. Tak jsem volal přímo do Lenova, kde mi řekli ať pošlu fotky, že se mi ozvou. To jsem udělal týž den, ale nikdo se mi ještě neozval, ani potvrzení mailem, že se o to vůbec starají.
Tak jsem jim ještě volal znovu ten večer, kdy prý můj problém posílají někam výš. Bohužel ani po dvou dnech žádná zpráva. Dnes jsem volal znovu a že paní případ dohledá a dá mi hned vědět. Nevím tedy, jak dlouho může trvat takové dohledání, ale déle jak 3 hodiny si myslím, že ne.
Je to tedy třetí den, co nemohu notebook používat mimo domov, display se neodvážím zavřít, pač by plasty mohly prasknout.
Trochu mě zaráží to, že když mám premiovou službu, že vůbec nefunguje tak, jako například u Dellu, kde fungovalo zavolat -> domluvit díly -> technik s díly dorazil max. třetí den a vše na místě opravil..
Tak bych se chtěl přesměrovat přímo na nějaký autorizovaný servis, kde by mi mohli poslat technika i s díly ke mě domů.. máte někdo zkušenosti přímo s nějakým servisem, který byste mi mohli doporučit prosím?
Předem mockrát díky za pomoc,
Mirek
EDIT: Bydliště Praha
mám ThinkPada T430 a sháním nějaký autorizovaný servis. Notebook je pořád v záruce a mám k němu i NBD on-site službu. Řeším ale takový problém - před dvěma dny jsem notebook chtěl zavřít a otevřel se mi na boku dole u pantu plast na displayi = nějaký špatný pant. Tak jsem volal přímo do Lenova, kde mi řekli ať pošlu fotky, že se mi ozvou. To jsem udělal týž den, ale nikdo se mi ještě neozval, ani potvrzení mailem, že se o to vůbec starají.
Tak jsem jim ještě volal znovu ten večer, kdy prý můj problém posílají někam výš. Bohužel ani po dvou dnech žádná zpráva. Dnes jsem volal znovu a že paní případ dohledá a dá mi hned vědět. Nevím tedy, jak dlouho může trvat takové dohledání, ale déle jak 3 hodiny si myslím, že ne.
Je to tedy třetí den, co nemohu notebook používat mimo domov, display se neodvážím zavřít, pač by plasty mohly prasknout.
Trochu mě zaráží to, že když mám premiovou službu, že vůbec nefunguje tak, jako například u Dellu, kde fungovalo zavolat -> domluvit díly -> technik s díly dorazil max. třetí den a vše na místě opravil..
Tak bych se chtěl přesměrovat přímo na nějaký autorizovaný servis, kde by mi mohli poslat technika i s díly ke mě domů.. máte někdo zkušenosti přímo s nějakým servisem, který byste mi mohli doporučit prosím?
Předem mockrát díky za pomoc,
Mirek
EDIT: Bydliště Praha