Stránka 1 z 1

Dotaz - Lenovo zaruka v zahranici - potrebuji fakturu/zaruca

Napsal: 03 lis 2014 16:18
od pauluscz
Zdravim,

obracím se na vás s dotazem. Mám notebook Lenovo z řady Thinkpad a plánuji si přikoupit mezinárodní záruku 1 rok kvůli cestování do několika zemí mimo Evropu. K notebooku už nemám fakturu ani záruční list. Chci se vás zeptat, zda to může být problém, respektive zda víte z vašich zkušeností nebo od někoho, že v zahraničí chtěl někdo vidět nějaký doklad potvrzující koupi notebooku. Dle mého názoru by záruka měla být prokazatelná dle sériového čísla notebooku a nikdo by po mně neměl nic víc chtít.

Předem děkuji za odpovědi

Pavel

Napsal: 03 lis 2014 16:41
od Puppy
Doklad neni treba, staci S/N protoze podle neho servis vyhleda zaznam v databazi zaruk. Nejsem si ale jisty zda lze zaruku dokoupit pozdeji nez 30 dni od koupe notebooku. V dobach IBM to slo kdykoli po dobu platnosti aktualni zaruky. V casech Lenova mi bylo receno toto, ale mozna eshop jen kecal abych to koupil hned :)

Po registraci kodu dokoupene zaruky je dobre si ji pres Warranty Lookup zkontrolovat. Protoze kdyz se prosvihne nejaky termin, tusim ze 30 dni od dokoupeni, tak propada.

Napsal: 04 lis 2014 08:56
od wern_er
Ofiko je tam už nějaké omezení, 30 dní je snad ale natvrdo jen u náhodných poškození ... přes servis se to údajně řešit/dokoupit případně dá i později (kdyby byl problém). Raději tedy dokupovat u ofiko Lenovo partnera či přímo řešit se servisem/prodejcem Lenovo jako takovým (než jen někde koupit kód a spoléhat se na to, že to projde).

Napsal: 04 lis 2014 13:26
od a12a
Stačí S/N. Já dokupoval rozšíření na 3 roky NBD cca po půlroce od koupě v bylo to v pohodě.