Stránka 1 z 2

Post-warranty zaruka jiz nebude !

Napsal: 24 lis 2007 15:06
od Puppy
Berte to jen jako upozorneni :-) Oficialne se k tomu Lenovo pokud vim zatim nevyjadrilo

Drive bylo mozne koupit post-warranty zaruku po skonceni standardni zaruky. Podle informaci od distributoru jiz nadale nebudou post-warranty service packy na jakykoli IBM/Lenovo notebook (viz http://forum.thinkpads.com/viewtopic.php?t=52499 diskuze zde). Jedina moznost bude rozsireni zaruky do 30 dni od zakoupeni notebooku.

Napsal: 24 lis 2007 15:16
od xmarek
Ani by mě to nepřekvapilo. To je poslední dobou způsob jak vycházet zákazníkům vstříc. Prostě si kup nový. Firma Koss v české republice taky navýšila poplatky za vyřízení doživotní záruky a tím pádem už to není tak výhodné.
:(

Napsal: 24 lis 2007 17:16
od Vojťas
Ono zmizely i service-packy s rozšířením z 1 na 2 roky, jsou jen na 3 a 4 roky.

Napsal: 24 lis 2007 20:37
od wern_er
xmarek píše:Firma Koss v české republice taky navýšila poplatky za vyřízení doživotní záruky a tím pádem už to není tak výhodné.
:(

Pleteš se, zvýšila je pouze při koupi sluchátek bez aktivačního kódu (nejlevnější kousky na netu i kolem 900-1000Kč), pokud ovšem koupíš oficiální pro daný trh, dostaneš i aktivační kód a oprava tě vyjde na 50Kč (oproti 300 bez tohoto kódu)!! (tyto oficiální sluchátka nabízí např. Cybex za cca 1200-1300Kč) Takže se informujte před nákupem, zda je u sluchátek tento aktivační kód, IMHO se to dost vyplatí :) sry za OT

Napsal: 25 lis 2007 10:36
od xmarek
Nevím jak je to u nových sluchátek, ale u starých taková blbost jako aktivační kód neexistovala. Jsem majitelem dvou sluchátek Koss Jr. (nyní už jedny vyměnili za Koss PP) a vztahoval se na ně poplatek 150 kč dle starého ceníku. V době kdy jsem je nechal opravovat už oprava nových stála 200 kč. A asi měsíc poté se navýšil poplatek na 300 kč. Oprava se vždy vázala na sluchátka a ne na papír. :( Jsem zvědav jak někdo po např. pěti letech najde ten aktivační kód.
Jo a teď jsem si vzpoměl. Moje přítelkyně si koupila Plugy a ten tzv. kód tam nebyl (v normálním czech shopu). Utrhla se ji ta tyčka na kterou se nasazuje ten špunt. Standardní záruku odmítl autorizovaný servis uznat a tak to šlo na doživotní záruku a hádejte za kolik? A to byly zaslány v originál krabici a ze záručákem. 300 kč.!!!!! Tak to je služba. :( :(

Napsal: 25 lis 2007 11:14
od wern_er
Ano, tato nevýhoda se projeví u starších sluchátek, to máš pravdu, jinak co se týše aktivačního kódu u nových, jedná se o to, že i běžné české shopy (např. spolehlivý CZC) nabízí právě Koss bez aktivačního kódu - zákazník se raduje jak je koupil levně, ale spláče na tom ... jinak nic nikde hledat nemusíš, koupíš sluchátka, na obalu strhneš zákrytku aktivačního kódu, ten zadáš na netu do formuláře a tím je k tvým sluchátkům doživotně přiřazen a při reklamaci prostě zaplatíš nyní 50Kč oproti 300Kč bez aktivačního kódu. Samozřejmě, že je tu ta nevýhoda v podobě možnosti hýbání s touto cenou, ovšem asi už bude u nových zas nějakou dobu platit, že se vyplatí připlatit při nákupu pár desítek či stovek Kč za oficiální sluchátka s aktivačním kódem, než šetřit v hledání nejnižší ceny, kde aktivační kód většinou není přiložen (jak jsem psal, u Koss Porta Pro rozdíl cca 300Kč, což už se vyplatí při první reklamaci na doživotní záruku). Co se týče Lenova, je to celkem logický krok, pokud chceš větší záruku, zaplať si to hned, jak je to nyní je to sice pro nás OK (když začneš mít s NB problémy, bojíš se, dokup si záruku i po jejím skončení), ale žádná jiná firma toto nenabízí, min. se musí zakoupit před skončením původní záruky. Jinak ta záruka se většinou vyplatí, jestli stojí prodloužení do 5K (jakože ano), tak každá oprava NTB vyjde většinou na dosti vysokou sumu, nejen že je drahá práce technika od hodiny, ale i díly nepatří mezi nejlevnější zboží (časté měnění desky - hold integrace hodně věcí na jednu komponentu nese své nevýhody při poruše) ... takže asi je rozumné na těchto službách nešetřit, pokud není ihned záruka dosti vysoká (např. na firmu u běžného NTB 1 rok by mi nikdy nestačil, asi bych šetření neriskoval, ale u ThinkPad je jak na firmu, tak na fyz. osobu vždy záruka 3 roky).

Napsal: 25 lis 2007 11:40
od xmarek
wern_er píše:Ano, tato nevýhoda se projeví u starších sluchátek, to máš pravdu, jinak co se týše aktivačního kódu u nových, jedná se o to, že i běžné české shopy (např. spolehlivý CZC) nabízí právě Koss bez aktivačního kódu.
Co to je za blbost? Obchodní zákonník je snad platný pro všechny! Teď jsem se podíval na tu novinku firmy Koss http://www.dozivotnizaruka.cz/cz/registration.php Tak to je zhruba půl roku po navýšení co zavedli tuhle blbost! Závěr: díky bohu za mé Sennheiser HD 595. :D :D A přikládám svou omluvu Vám, ale ne firmě KOSS.

Napsal: 25 lis 2007 11:48
od swarm
xmarek píše:Závěr: díky bohu za mé Sennheiser HD 595.
Tam je doživotní záruka zadara?

Napsal: 25 lis 2007 11:57
od xmarek
Bohužel nic takového, ale kvalitou zvuku dají Kossům na pr*** a o to u sluchátek jde především. Jinak ti hodní lidé s KOSS ani neví co vymysleli. Viz zkušenost s poslední reklamací KOSS Plug. (mimochodem to není zvuk, ale brnění v hlavě :( )
Mimochodem co mi nejvíc vadí, že všichni co si ty jejich sluchátka koupili do tohoto "posvátného data" a možná i později mají prostě smůlu, bez ohledu na to jestli mají ke sluchátkám veškeré doklady o koupi + někdy i obal. :(

Napsal: 26 lis 2007 00:38
od wern_er
Sluchátka Koss byly vždycky dobrým průměrem či nadprůměrem, o špičce se mluvit nedá, což naopak Sennheiser je :) Kossy jsou dobrá volba pro náročné použití a námahu (výhoda dož. záruky) nebo max. přenosné Koss Porta Pro, ty jsou i zvukově velmi kvalitní. Jinak těžko srovnávat home sluchátka s plugy :D ale dost OT

Re: Post-warranty zaruka jiz nebude !

Napsal: 13 pro 2007 13:19
od Jawas
Puppy píše:Berte to jen jako upozorneni :-) Oficialne se k tomu Lenovo pokud vim zatim nevyjadrilo

Drive bylo mozne koupit post-warranty zaruku po skonceni standardni zaruky. Podle informaci od distributoru jiz nadale nebudou post-warranty service packy na jakykoli IBM/Lenovo notebook (viz diskuze zde). Jedina moznost bude rozsireni zaruky do 30 dni od zakoupeni notebooku.


Neni mozne je koupit uz asi dva mesice, ale dle vseho to neni zruseni bez nahrady :wink:

Napsal: 22 pro 2007 19:40
od Puppy
A podivejme http://notebooky.itek.cz/prodlouzeni-za ... vo-SPac-3r
ThinkPlus Lenovo3000 SPac 3r on-site with Protection = Service Pack s ochranou před náhodným a neúmyslným poškozením

Napsal: 29 úno 2008 16:06
od Ragnos
rad bych se zeptal jak to tedy je s tou zarukou.
Mam Thinkpad T42, 3 leta zaruka konci za mesic. V Lenovo centru v Plzni mi rekli ze na roky uz to rozsirit nejde. Nicmene na alze apod normalne nabizi service packy pro muj model:
http://notebooky.alza.cz/ibm-lenovo-thi ... d59255.htm

Mam to zkusit objednat?

Napsal: 29 úno 2008 19:04
od kukin
Ale ServicePack není post-warranty, Spac se kupuje max. měsíc po koupi notesu. Na tu post warranty si napiš přímo do českého zastoupení Lenova, post warranty je taky dražší než SPac.

Napsal: 29 úno 2008 19:56
od kyo
nekupuje se max mesic po koupi notesu, ja volal na linku Lenova rekl ze ho mam uz dva mesice a jestli si muzu zaruku dokoupit. rekli ze ano, ze nezalezi na datu nakupu, protoze pocatek prodlouzene zaruky se stejne pocita az od nej.. ted ho mam tri mesice a teprve si ji objednat planuju :)