Stránka 1 z 1

Spolehlivost.

Napsal: 01 čer 2007 16:58
od marek42
Dobrý den, může se někdo podělit o případnou zkušenost s řešením reklamace ntb u Sony všeobecně? Potřebuji ntb k práci a asi by mě nijak nenadchlo mít ho někde týden nebo 14 dní v servisu. Z tohoto důvodu bych chtěl znát názor majitelů tohoto ntb na jeho spolehlivost. Díky

Napsal: 02 čer 2007 13:52
od alkaba
Koupil jsem pred rokem nejakyho Sonaka s Duronem 700MHz za 6000kc 8) Rok vyroby - 2000, podle toho soudim, ze tyhle stroje dost vydrzi.
Nejde vubec poznat, ze je 7 roku stary, plasty uplne supr, panty OK.

Napsal: 13 čer 2007 14:15
od fanky
dle mého názoru je sony spolehlivější než třeba IBM/Lenovo

Napsal: 13 čer 2007 22:36
od Dawe
no já nevím. Ve firmě jsme meli 2 staré S-ka, u jedné prestala fungovat vypalovacka a u druhé od začátku blbo tlačítko na Wifi. Po servisu už s nimi problém nebyl.
Před nedávnem jsem si koupil vlastní SZ a nejak se mi zdá že píská lampa u displaye, když trochu pohnu s víkem displaye, tak to hned zmizi (nemám ho s LED displayem, ale obyč. dovezl jsem si ho ze států).
Kdyby to byly nejaké levnější modely, ale dá se říct že to jsou nejlepší modely, co sony prodává. Jinak jsem spokojený, pač jsem ho bral hlavně kvůli váze a velikosti. Nenasel jsem u konkurence žádný model, který by se výkonově, grafikou, vybavením a hlavně váhou k nemu přibližoval. A hlavně je to krasavec 8)

Napsal: 13 čer 2007 23:49
od fanky
asi takhle, posrat se ti muze jakejkoli kousek od kohokoli, znam lidi, co nadavli na IBM, Della i Sony, zadna znacka neni bezporuchova, ale obecne receno nejvic bych duveroval nejakemu drazsimu Vaiu potom IBM/Lenovu

servis

Napsal: 30 črc 2008 11:37
od Fenrir
Já teda nepotěším.

Koupil jsem za drahý peníz model VGN-FZ21Z (krásnej, rychlej stroj) na konci dubna a v polovině července (tedy po necelých třech měsících) přestala fungovat optická mechanika (nešla vysunout a vydávala drnčivý zvuk).

V Hradci Králové, kde bydlím, bohužel autorizovaný servis na Vaia není, takže jsem musel jet do Prahy k firmě Kapsch s.r.o. Tam mi řekli, že notebook si musí nechat a že to bude do týdne - už to mi přišlo na výměnu mechaniky, která zabere pár minut, jako celkem dost, kór když ten stroj potřebuju k práci, ale budiž.

Teď je po týdnu a do zahraničí letím bez notebooku. Do Kapsche ještě ze Sony totiž neposlali novou mechaniku, bez níž se výměna skutečně asi těžko uskuteční. Můžu si ho vyzvednout nejdřív 7. srpna... fakt skvělé, VÝMĚNA OPTICKÉ MECHANIKY u Sony trvá mezi dvěma a třemi týdny...

Kdybych tohle věděl dřív, tak jsem si místo toho zatracenýho šmejdu koupil nějakej Dell...

Napsal: 30 črc 2008 12:17
od Krevety
Brecis na spatnem hrobe, pokud trvas na notebooku 24h denne, mas si koupit od vyrobce, ktery ti nabizi NBD servis, ktery nalezite zaplatis.
tj. lenovo, HP, DELL, a myslim ze to uz nabizi i Acer a FSC ;)

Napsal: 30 črc 2008 14:56
od kyo
optická mechanika u notebooku je z mejch zkušeností to poslední co je potřeba, takže jsi si tu reklamaci možná měl nechat až na dobu kdy se vrátíš.

Napsal: 30 črc 2008 14:59
od kyo
fanky píše:dle mého názoru je sony spolehlivější než třeba IBM/Lenovo


IBM ( Lenova zatim ani ne, ty jsou moc nový ) jsou jediný notebooky který se prodávaj ve velkym jako repasovaný.