vaio vgn cs11z
Napsal: 13 úno 2012 00:00
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda má někdo zkušenost nebo poradí.
V roce 2009 jsem koupila Vaio Vgn Cs11z, krásný červený, velká radost...
Velmi brzy jsem zjistila, že se začal přehřívat, přestalo fungovat podsvícení displeje (jak jsem pochopila ze zprávy z opravy). Donesla jsem do obchodu, poslali do servisu, opravili.
Asi tak za 4 měsíce po opravě mi opět přestalo fungovat podsvícení displeje, donesla jsem do obchodu, poslali do servisu, opravili.
Přinesla jsem vaio domů, za nějaký měsíc opět stejná závada. Fajn, došla jsem do obchodu, tam viděli, že notebook nefunguje, řekli ano, je to potřetí, máte právo žádat peníze zpět, ale co se nestalo. V obchodě poslali do servisu, ale ze servisu přišla zpráva, ža vaio funguje a nic mu není, tudíž ani nemohu požadovat peníze zpět. Tou dobou jsem se stěhovala do zahraničí, tudíž komunikace se servisem i obchodem byla pro mne náročná a navíc nemám nic v rukou, díky tomu, že jsem to posílala do opravy přes prostředníka - obchod, protože ten pochopitelně popřel, že by předtím něco viděl špatného .... A světe div se, za měsíc a půl po opravě měla vypršet záruka. A taky vypršela.
Řekla jsem si, jsi blbá, měla jsi být chytřejší, pozdě bycha honit. Připojila jsem notebook na externí monitor (ano uhádli jste podsvícení displeje opět nefunguje, jenže počítač už není v záruce), asi tak po půl roce mi počítač zachrčel a už z něj nedstanu nic, co je mu tentokrát fakt nevím.
Sunma sumárum, mám počítač za cca 27.000,- Kč, jestli jsem na něm opravdu pracovala rok, za ty tři, co ho mám je hodně, a je mi to k ....
Sony prý snad uznalo, že některé série byly poruchové, víte o tom někdo něco, nebo poradíte mi, zda se dá vůbec ještě něco dělat???
Díky a přeji hezký den.
V roce 2009 jsem koupila Vaio Vgn Cs11z, krásný červený, velká radost...
Velmi brzy jsem zjistila, že se začal přehřívat, přestalo fungovat podsvícení displeje (jak jsem pochopila ze zprávy z opravy). Donesla jsem do obchodu, poslali do servisu, opravili.
Asi tak za 4 měsíce po opravě mi opět přestalo fungovat podsvícení displeje, donesla jsem do obchodu, poslali do servisu, opravili.
Přinesla jsem vaio domů, za nějaký měsíc opět stejná závada. Fajn, došla jsem do obchodu, tam viděli, že notebook nefunguje, řekli ano, je to potřetí, máte právo žádat peníze zpět, ale co se nestalo. V obchodě poslali do servisu, ale ze servisu přišla zpráva, ža vaio funguje a nic mu není, tudíž ani nemohu požadovat peníze zpět. Tou dobou jsem se stěhovala do zahraničí, tudíž komunikace se servisem i obchodem byla pro mne náročná a navíc nemám nic v rukou, díky tomu, že jsem to posílala do opravy přes prostředníka - obchod, protože ten pochopitelně popřel, že by předtím něco viděl špatného .... A světe div se, za měsíc a půl po opravě měla vypršet záruka. A taky vypršela.
Řekla jsem si, jsi blbá, měla jsi být chytřejší, pozdě bycha honit. Připojila jsem notebook na externí monitor (ano uhádli jste podsvícení displeje opět nefunguje, jenže počítač už není v záruce), asi tak po půl roce mi počítač zachrčel a už z něj nedstanu nic, co je mu tentokrát fakt nevím.
Sunma sumárum, mám počítač za cca 27.000,- Kč, jestli jsem na něm opravdu pracovala rok, za ty tři, co ho mám je hodně, a je mi to k ....
Sony prý snad uznalo, že některé série byly poruchové, víte o tom někdo něco, nebo poradíte mi, zda se dá vůbec ještě něco dělat???
Díky a přeji hezký den.