Záruční oprava v servisu

notebooky Dynabook a Toshiba (Satellite, Portégé, Tecra, Qosmio, Libretto) a vše kolem nich
Clarkie
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 09 úno 2009 19:11

Záruční oprava v servisu

Příspěvekod Clarkie » 18 zář 2009 11:03

V jiném tématu jsem řešil problém s přehříváním svojí A210.. do vysání jsem se sice pustil, ale moc nepomohlo a vzhledem k další nepříjemné věci jsem se rozhodl vydat do servisu v Brně a nechat to na profících.

Závada zní: přehřívá se, pravděpodobně i závada s napájením - během práce se vypne podsvícení, jako by ntb nebyl připojen k síti, po kliknutí na ikonu baterie se vše vrátí do původního stavu

To napsala hezky, ale až dneska ráno jsem si všiml UPOZORNĚNÍ:
Před zahájením opravy bude zákazník seznámen s jejím rozsahem a odpovídající cenou. V případě neakceptování opravy, např. pro vysokou cenu, bude účtován fixní poplaten 900Kč (bez DPH) za demontáž, diagnostiku a montáž.

A tady vidím problém, o kterém chci mluvit.. Pokud mám notebook jen něco přes rok a je tedy v záruce, neměla by být oprava vady nezpůsobené mojí vinou zdarma? K tomu přece záruka je. Docela mě to vylekalo, ale pořád doufám, že to upozornění je tam prostě "jen tak".
Toshiba Satellite A210-1AP

ohynek
píše často
Příspěvky: 111
Registrován: 14 črc 2008 22:34

Příspěvekod ohynek » 18 zář 2009 13:48

Tohle upozornění je podle mě pouze pro ty, co už o záruku přišli.
Toshiba X200-25G / Intel Core 2 Duo T7500 2,2Ghz, 4GB RAM, GeForce 8700M GT 512MB, 500GB,BT,Wi-Fi,Windows 7 x64

dolph
občas něco napíše
Příspěvky: 83
Registrován: 01 úno 2009 20:48

Příspěvekod dolph » 19 zář 2009 10:13

jo,tahle všelijaká upozornění mně dost serou,protože pokud se jim to právě hodí,začnou se ohánět nesmyslnými dodatky ve smlovách a podmínkách,tak aby s toho vysekali co nejvíc........

snad to nebude tvůj případ,ale já už si podobných věcí užil až,až....
už to beru jako takové "nutné ztráty....."
Qosmio F50-108

romusCZ
občas něco napíše
Příspěvky: 28
Registrován: 19 kvě 2008 21:39

Příspěvekod romusCZ » 23 zář 2009 22:56

za a) měl sis to přečíst při předávce a poptat se.
za b) chápu proč to tam mají. Je to proti lidem co ví, že něco provedli s noťasem a zkouší "reklamovat", s tím že při nejhorším zjistí co je špatně a pokusí se to opravit nějak jinak, taková profi diagnostika zadarmo a pak šupem pryč.

Jinak bych se toho nebál, být slušnej a nenechat si srát na hlavu a bude to v pohodě.
Toshiba A200-23W, T7500 2,2GHz, 4GB RAM, Radeon HD2600(512MB), 2x200GB HDD, Windows 7 Pro 64bit + ext. 24" LCD Samsung P2450H

Clarkie
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 09 úno 2009 19:11

Příspěvekod Clarkie » 24 zář 2009 09:35

Měl no.. pořád si říkám, že nepodepíšu nic, dokud si to nepřečtu, ale když na to přijde, nějak si to neuvědomím.

Tak snad to bude ok a rychle, prožívám muka :D
Toshiba Satellite A210-1AP

dolph
občas něco napíše
Příspěvky: 83
Registrován: 01 úno 2009 20:48

Příspěvekod dolph » 25 zář 2009 08:53

ono to není o tom nepodepíšu......,to si pak můžeš nechat pokažený notˇas ležet doma a nechat ho dětem na hraní,protože smluvní servisy mají podmínky všechny +- stejné.......

takže doufej a veř.......
Qosmio F50-108

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 25 zář 2009 09:00

Ja si myslim, ze servisy maji jeden formular pro vsechny. Bez ohledu na to, jestli je ntb v zaruce nebo neni a jestli jde o spotrebitele nebo firmu.

Ten ntb by ti meli prijmout do reklamace i kdyz nechces podepsat ty dalsi podminky. Nekdy staci ten dodatek/upozorneni skrtnout. Kdyby nechteli, tak by to melo jit reklamovat u prodejce a at ten to resi.

Ted uz je to stejne jedno, ale myslim, ze po tobe to vyzadovat nebudou, ani kdyby ti oznamili, ze to neni zarucni vada.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Clarkie
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 09 úno 2009 19:11

Příspěvekod Clarkie » 27 zář 2009 18:17

A ještě by mě zajímala jedna věc..

Co když oprava nebude vyřízena do 30 dnů? Podle zákona bych sice měl mít nárok na vrácení peněz, ale já reklamaci nevyřizoval přes internetový obchod, ve kterém jsem notebook koupil. Jel jsem přímo do servisu a ten mi zboží neprodal a tutíž by za něj kromě doby v opravě neměl být zodpovědný, takže nevím.
Toshiba Satellite A210-1AP

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 28 zář 2009 08:00

Od servisu budes chtit podepsane potvrzeni, ze nestihli opravu do 30 dnu. S tim pak pujdes za prodejcem.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W


Zpět na „notebooky Dynabook (dříve Toshiba)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů