Podmínky reklamace u TOSHIBY.

notebooky Dynabook a Toshiba (Satellite, Portégé, Tecra, Qosmio, Libretto) a vše kolem nich
panbrunek
občas něco napíše
Příspěvky: 57
Registrován: 08 kvě 2007 20:18

Podmínky reklamace u TOSHIBY.

Příspěvekod panbrunek » 17 říj 2007 10:09

Chtel bych se vsech majitelu techto skvelych notebooku zeptat jake maji zkusenosti z reklamacema. Nejlepsi odpoved by byla samozrejme ZADNA. To by totiz znamelalo ze nejsou poruchove. O tom si muzu nechat jen zdat......

Vim ze Toshiba nabizi celosvetovy servis. Takze kdyz ho koupim dneska v Anglii a pokazi se mi v ČR tak nebude problem s reklamaci.

Dam priklad. Notebooky maji zaruku jen na 1 rok, ze? Dokoupim si 3 letou zaruku. Kdyby se mi nahodou nejakym drsnym zpusobem pokazil treba po 2 letech. Bude neopravitelny. Myslite si, ze dostanu adekvatni JINY NOTEBOOK nebo jen vymenu casti?

Nejspis nemuzu cekat notebook ve stejne cenove relaci za kterou sem ji koupil, ze?


Diky, vazim si kazdeho ROZUMNEHO prispevku.

Sonny01
občas něco napíše
Příspěvky: 31
Registrován: 05 zář 2007 15:28

Příspěvekod Sonny01 » 17 říj 2007 13:45

jenom komponenty dostanes ne a sammoyrejme ti to spravi
TOSHIBA

KamoS
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 11 črc 2007 13:35

Příspěvekod KamoS » 17 říj 2007 15:19

ja som svoj kupil u nas na slovensku. ale studujem v CR, kde sa my aj pokazil (nedal sa zapnut), tak som siel do autorizovaneho predajcu tu v CR (CHG) a zobrali mi ho bez problemov a to som nemal pri sebe ani zarucny list. staci ze si u Toshiby zaregistovany a mas 2 rocnu medzinarodnu zaruku.
dal som ho pred 5 dnami... takze este cakam ako to dopadne. malo by to byt o dva dni.

KamoS
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 11 črc 2007 13:35

Příspěvekod KamoS » 17 říj 2007 15:38

uz som tam volal .. bude spraveny o 2 dni najneskor. bola blba maticna doska, takze mi ju vymenie

hujer
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 30 říj 2007 02:42

Toshiba

Příspěvekod hujer » 01 lis 2007 23:01

Privez sem dva noutasy rady QUOSMIO z USA ptal sem se tady u nas zaruku uznavaj ale musel sem se zaregistrovat na strankach Toshiba.com
a zaruka je jeden rok nevim proc ale je to tak Jinak tuhle radu vrele doporucuju vyborny repraky Harman Cardon se subwoofrem perfektni parametry Intel Turbo memory 1GB funguje a ja mam 2048MB PC2-5300 DDR2 SDRAM* (Both slots may be occupied) + 1024MB Intel® Turbo Memory a grafarna Mobile Intel® Graphics Media Accelerator X3100* with 8MB-256MB dynamically allocated shared graphics memory si kupodivu poradila i s velmi narocnejma hrama (to pro dceru) smutny na tom je ze sem ho koupil bral sem dva kus za 1200 $ kdyz se to vynasobi kurzem dolaru tak tady za tu cenu clovek dostane nejakej udejchanej previt. Mame absolutne nejdrazsi elektroniku snad na svete. Takze koupit letenku koupit 3 nutasy tady 2 strelit a furt je clovek v dost velkym plusu. Celnici nezajem :-]]]]] :D

Rogul
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 28 říj 2007 12:03

Příspěvekod Rogul » 02 lis 2007 14:14

dne 22. rijna 2007 jsem dal svou toshibu do servisu CHG v Brne, lehce mi spadl, stacilo donest zarucni list, a do 7 dnu jsem ho mel zpet opraveny, vymenili mi disk a upgradovali BIOS, a navic je luxusni ze se clovek na internetu dozvi co se prave s pocitacem deje. Zlata TOSHIBA, nechci ani vedet co by me cekalo kdybych mel notebook treba Acer a bylo nutne ho dat do servisu, urcite bych na nej cekal aspon mesic.
Toshiba M100-166, 14,1", CD T2500 2,00GHz, 1GB RAM, ATI X1400 512MB VRAM, 100GB HDD, Stereo by Harman/Kardon

CeCo

Příspěvekod CeCo » 25 lis 2007 01:32

hujer:
Pozor - v USA nie je DPH (zato maju VAT podla statov roznu), zaruka len 1 rok (u nas je povinne 2, takze to dost dokaze navysit cenu - preto mas ty len 1 rok, kedze v USA to nie je povinne) a predovsetkym je tu slaba kupna sila (cenova vojna je proste v lacnych modeloch a tie drahe sluzia na pokrytie nakladov typu reklama a pod = maju vysoku cenu).

C

JodiBB
občas něco napíše
Příspěvky: 58
Registrován: 20 črc 2008 01:44

Příspěvekod JodiBB » 24 črc 2008 11:00

Co treba mat pri uplatneni zaruky v cechach?? notebook kupujem na slovensku ale byvat idem do ciech. s kazdym notebookom som mal len fakturu alebo dodaci list kde bolo SN a to som pouzival ako zarucny list.
Je vobec nieco potrebne ked sa notebook zaregistruje?
Ako je to s on-site zarukou?? ma s nou niekto skusenosti??
Chcem dokupit k standardnej 2r zaruke dalsie 2r a 1. rok on-site.

Petr_Cze1
občas něco napíše
Příspěvky: 30
Registrován: 24 čer 2008 23:15

Vyzvednutí z domova

Příspěvekod Petr_Cze1 » 30 črc 2008 16:59

Malá otázečka, nabízí Toshiba službu při reklamaci notebooku vyzvednutí v místě bydliště a poté jeho přivezení zpět jako někteří konkurenční výrobci? Dík, ps jaký je web jejich servisu (pokud mají)

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 30 črc 2008 17:08

Ne.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

korenisko
občas něco napíše
Příspěvky: 32
Registrován: 05 srp 2008 20:26
Bydliště: Michalovce, Slovensko

Příspěvekod korenisko » 08 srp 2008 19:17

Problémy s reklamaciou som nemal žiadne. Záruku som uplatňoval v zaručnom servise v Košiciach, oprava bola vykonaná do 2.dni. Výmenou disk za disk.
Toshiba A200-1YW -> Toshiba Tecra A10-11M + 1Y NBD + Logitech Revolution

Lord_Summoner

cistenie od prachu

Příspěvekod Lord_Summoner » 20 srp 2008 22:59

nevie niekto ci TOSHIBA ponuka nejake sluzby v ramci zarucneho servisu zadarmo? napr. cistenie od prachu a podobne

juraz
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 22 čer 2008 18:22

Re: Vyzvednutí z domova

Příspěvekod juraz » 30 srp 2008 11:28

Petr_Cze1 píše:Malá otázečka, nabízí Toshiba službu při reklamaci notebooku vyzvednutí v místě bydliště a poté jeho přivezení zpět jako někteří konkurenční výrobci? Dík, ps jaký je web jejich servisu (pokud mají)


Servis Toshiby CHG v Brně:

http://www.chg.cz/

to nabízí. Sám jsem ho takto reklamoval. Můžeš sledovat postup opravy na netu nebo pomocí SMS. Měnili mi zákl. desku a za týden jsem ho měl zpátky.

mogul-m
občas něco napíše
Příspěvky: 47
Registrován: 05 zář 2008 18:39

Reklamace a vraceni.

Příspěvekod mogul-m » 06 zář 2008 22:53

Taktez jsem mel tento notas. Uz ho nemam. 1 servis- vymena repracku - expresni oprava v cene 900Kc - 5 dnu. , 2 servis - vymena repracku, vymena zakladni desky kvuli zvukovce - 14 dnu, 3 oprava - vymena repracku, vymena zakladni desky , vymena vypinani monitoru, vymena snimace otisku prstu - 30 dnu... vraceni vyrobku, vraceni penez 14 dnu...
Presto bych do Toshiby sel znova, bohuzel zatim nemaji adekvatni notas. Satelite X200 uz nechci, a Qosmio s 9800GTX neni a podle me ani nebude.
Serie X200 uz pro CR neni v nabidce. Mozna kvuli poruchovosti zakladnich desek. Za Satellite X200 nastupuje rada Qosmio X300

Nyni vlastnim AlienWare m15x. Doufam, ze me nepotkaji stejne problemy, jako s Toshibou.


Zpět na „notebooky Dynabook (dříve Toshiba)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti