Toshiba A300-146 pořád jenom problémy!
Napsal: 17 pro 2008 21:45
Zdravím všechny,
Po pečlivém zvážení pro a proti jsem si 3.9.2008 koupil tento notebook se slovy "toshiba je kvalita". Od té doby jsem změnil názor. Hned druhý den putoval do servisu, protože mu nefungovala zvuková karta. V servisu byl až do 3.10., přece se nebudou namáhat, když mají času dost.
Když jsem si ho vyzvednul tak jsem nevěřil vlastním očím, na krytu displaye byl vryp jako kráva asi (5×1×1 mm). Po asi 20ti minutovém hádání mi vystavili servisní doklad, že si můžu přijít do měsíce pro nový rámeček na display (výměna na počkání). Samozřejmě zase využili 30ti denní reklamační dobu.
Aby to nebylo málo, v průběhu října jsem zjistil že mi nefunguje jedno USB (jenom nabíjí, přeinstalování OS nepomáhá...). Ale nechtěl jsem být zase bez noťasu, a stejně potřebuju maximálně 2 nebo 3 USB zaráz.
Od té doby měl celkem stabilizovanej stav, ikdyž trvá 3,5 minut než z vypnutého stavu naběhne a můžu na něm pracovat. Postupně sem si ale začal všímat jistých problémů, nevím jestli je to toshibou nebo vistama, ale při ukončení nejakýho programu se všechny spuštěné znovu vykreslujou (to trvá asi 7 sekund). Celkem sem si ale začal zvykat že to asi budu muset nějak s ním dožít.
Co mě však dorazilo bylo, když mi při psaní v PSPadu najednou z ničeho nic přestaly svítit 2 pixely na displayi. PROSTĚ JE TAM TMA!
Já ten notebook používám na školu, ale především na shlédnutí filmů.
I když jsou to jen 2 pixely tak mě totálně s**(sprostý slovo) !!
Já jsem si koupil ten notebook proto, abych ho používal a né proto, abych s ním lítal po servisech.
Chtěl bych se tedy zeptat jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s reklamací vady displaye a jaká je tolerance vadných bodů
Možná touto větou tady na fóru urazím pár lidí, ale: "Se zkušenostmi u Aceru a taky jejich servisem řadím Toshibu někde hluboko pod Acer!"
Po pečlivém zvážení pro a proti jsem si 3.9.2008 koupil tento notebook se slovy "toshiba je kvalita". Od té doby jsem změnil názor. Hned druhý den putoval do servisu, protože mu nefungovala zvuková karta. V servisu byl až do 3.10., přece se nebudou namáhat, když mají času dost.
Když jsem si ho vyzvednul tak jsem nevěřil vlastním očím, na krytu displaye byl vryp jako kráva asi (5×1×1 mm). Po asi 20ti minutovém hádání mi vystavili servisní doklad, že si můžu přijít do měsíce pro nový rámeček na display (výměna na počkání). Samozřejmě zase využili 30ti denní reklamační dobu.
Aby to nebylo málo, v průběhu října jsem zjistil že mi nefunguje jedno USB (jenom nabíjí, přeinstalování OS nepomáhá...). Ale nechtěl jsem být zase bez noťasu, a stejně potřebuju maximálně 2 nebo 3 USB zaráz.
Od té doby měl celkem stabilizovanej stav, ikdyž trvá 3,5 minut než z vypnutého stavu naběhne a můžu na něm pracovat. Postupně sem si ale začal všímat jistých problémů, nevím jestli je to toshibou nebo vistama, ale při ukončení nejakýho programu se všechny spuštěné znovu vykreslujou (to trvá asi 7 sekund). Celkem sem si ale začal zvykat že to asi budu muset nějak s ním dožít.
Co mě však dorazilo bylo, když mi při psaní v PSPadu najednou z ničeho nic přestaly svítit 2 pixely na displayi. PROSTĚ JE TAM TMA!
Já ten notebook používám na školu, ale především na shlédnutí filmů.
I když jsou to jen 2 pixely tak mě totálně s**(sprostý slovo) !!
Já jsem si koupil ten notebook proto, abych ho používal a né proto, abych s ním lítal po servisech.
Chtěl bych se tedy zeptat jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s reklamací vady displaye a jaká je tolerance vadných bodů
Možná touto větou tady na fóru urazím pár lidí, ale: "Se zkušenostmi u Aceru a taky jejich servisem řadím Toshibu někde hluboko pod Acer!"