Stránka 1 z 1
servis toshiba
Napsal: 09 bře 2009 20:59
od Markéta Mlejnková
Ahoj,
uvažuju o koupi notebooku Toschiba (konkrétně Tecra M10-120), ale zajímalo by mne, jak to mají se sevisem.Slyšela jsem, že moc nefunguje, ale říkal mi to chlápek, který prodává VBI, tak těžko říct...Máte s tím někdo zkušenosti? Díky
Napsal: 09 bře 2009 21:36
od alfah4ns
no hlavne ze VBI servis funguje uplne uzasne... (ironie)
s toshibou by moc problemy byt nemely.
kdyztak si muzes pro klid duse dokoupit rozsireni na Next business day on site - nasl. prac.den na miste u zakaznika.
Napsal: 10 bře 2009 08:54
od samson010
onedlho budem vlastnikom toshiby , kolko stoji ten Next business day on site ? v Asusu som to mal pohode, objednavka doma , na druhy den prisli z DPD a odniesli mi notebook , do 2 tyzdnoch som ho mal zase doma
Napsal: 10 bře 2009 14:41
od korenisko
ja som dal za 1rok nbd 1100Sk.
Musis davat pozor a vybrat zaruku pre tvoj notebook, resp ak mas notebook s 2Y štandardnou zarukou, tak kupovat nbd pre notebooky s 2Y štandardnou zarukou, ak mas notas s 3Y štandardnou zarukou, tak kupuj nbd pre ntb s 3y zarukou.
Mna vysla nbd pre notebooky s 3Y zarukou 1100sk. Kupoval som len jeden rok nbd, pretože v mojom pripade to tak vždy je, že vady, ak nejake su, tak sa poukazuju v prvy rok pouzivania pc.
A ešte, musíš byť do 100km od väčšieho mesta, nahlasiť opravu do 15hod asi, tušim to je.
Napsal: 10 bře 2009 17:58
od alfah4ns
samson010:
to, co popisujes, je zaruka collect and return.
u NBD on-site ti servisni technik primo u tebe ten notebook na miste opravi (pokud neni nejaka vyjimecna situace, treba nedostatek nejakeho nahradniho dilu, coz se obcas muze stat)
jinak viz.korenisko