Stránka 1 z 1

Záruční oprava v servisu

Napsal: 18 zář 2009 11:03
od Clarkie
V jiném tématu jsem řešil problém s přehříváním svojí A210.. do vysání jsem se sice pustil, ale moc nepomohlo a vzhledem k další nepříjemné věci jsem se rozhodl vydat do servisu v Brně a nechat to na profících.

Závada zní: přehřívá se, pravděpodobně i závada s napájením - během práce se vypne podsvícení, jako by ntb nebyl připojen k síti, po kliknutí na ikonu baterie se vše vrátí do původního stavu

To napsala hezky, ale až dneska ráno jsem si všiml UPOZORNĚNÍ:
Před zahájením opravy bude zákazník seznámen s jejím rozsahem a odpovídající cenou. V případě neakceptování opravy, např. pro vysokou cenu, bude účtován fixní poplaten 900Kč (bez DPH) za demontáž, diagnostiku a montáž.

A tady vidím problém, o kterém chci mluvit.. Pokud mám notebook jen něco přes rok a je tedy v záruce, neměla by být oprava vady nezpůsobené mojí vinou zdarma? K tomu přece záruka je. Docela mě to vylekalo, ale pořád doufám, že to upozornění je tam prostě "jen tak".

Napsal: 18 zář 2009 13:48
od ohynek
Tohle upozornění je podle mě pouze pro ty, co už o záruku přišli.

Napsal: 19 zář 2009 10:13
od dolph
jo,tahle všelijaká upozornění mně dost serou,protože pokud se jim to právě hodí,začnou se ohánět nesmyslnými dodatky ve smlovách a podmínkách,tak aby s toho vysekali co nejvíc........

snad to nebude tvůj případ,ale já už si podobných věcí užil až,až....
už to beru jako takové "nutné ztráty....."

Napsal: 23 zář 2009 22:56
od romusCZ
za a) měl sis to přečíst při předávce a poptat se.
za b) chápu proč to tam mají. Je to proti lidem co ví, že něco provedli s noťasem a zkouší "reklamovat", s tím že při nejhorším zjistí co je špatně a pokusí se to opravit nějak jinak, taková profi diagnostika zadarmo a pak šupem pryč.

Jinak bych se toho nebál, být slušnej a nenechat si srát na hlavu a bude to v pohodě.

Napsal: 24 zář 2009 09:35
od Clarkie
Měl no.. pořád si říkám, že nepodepíšu nic, dokud si to nepřečtu, ale když na to přijde, nějak si to neuvědomím.

Tak snad to bude ok a rychle, prožívám muka :D

Napsal: 25 zář 2009 08:53
od dolph
ono to není o tom nepodepíšu......,to si pak můžeš nechat pokažený notˇas ležet doma a nechat ho dětem na hraní,protože smluvní servisy mají podmínky všechny +- stejné.......

takže doufej a veř.......

Napsal: 25 zář 2009 09:00
od zivan
Ja si myslim, ze servisy maji jeden formular pro vsechny. Bez ohledu na to, jestli je ntb v zaruce nebo neni a jestli jde o spotrebitele nebo firmu.

Ten ntb by ti meli prijmout do reklamace i kdyz nechces podepsat ty dalsi podminky. Nekdy staci ten dodatek/upozorneni skrtnout. Kdyby nechteli, tak by to melo jit reklamovat u prodejce a at ten to resi.

Ted uz je to stejne jedno, ale myslim, ze po tobe to vyzadovat nebudou, ani kdyby ti oznamili, ze to neni zarucni vada.

Napsal: 27 zář 2009 18:17
od Clarkie
A ještě by mě zajímala jedna věc..

Co když oprava nebude vyřízena do 30 dnů? Podle zákona bych sice měl mít nárok na vrácení peněz, ale já reklamaci nevyřizoval přes internetový obchod, ve kterém jsem notebook koupil. Jel jsem přímo do servisu a ten mi zboží neprodal a tutíž by za něj kromě doby v opravě neměl být zodpovědný, takže nevím.

Napsal: 28 zář 2009 08:00
od zivan
Od servisu budes chtit podepsane potvrzeni, ze nestihli opravu do 30 dnu. S tim pak pujdes za prodejcem.