Záruční oprava v servisu
Napsal: 18 zář 2009 11:03
V jiném tématu jsem řešil problém s přehříváním svojí A210.. do vysání jsem se sice pustil, ale moc nepomohlo a vzhledem k další nepříjemné věci jsem se rozhodl vydat do servisu v Brně a nechat to na profících.
Závada zní: přehřívá se, pravděpodobně i závada s napájením - během práce se vypne podsvícení, jako by ntb nebyl připojen k síti, po kliknutí na ikonu baterie se vše vrátí do původního stavu
To napsala hezky, ale až dneska ráno jsem si všiml UPOZORNĚNÍ:
Před zahájením opravy bude zákazník seznámen s jejím rozsahem a odpovídající cenou. V případě neakceptování opravy, např. pro vysokou cenu, bude účtován fixní poplaten 900Kč (bez DPH) za demontáž, diagnostiku a montáž.
A tady vidím problém, o kterém chci mluvit.. Pokud mám notebook jen něco přes rok a je tedy v záruce, neměla by být oprava vady nezpůsobené mojí vinou zdarma? K tomu přece záruka je. Docela mě to vylekalo, ale pořád doufám, že to upozornění je tam prostě "jen tak".
Závada zní: přehřívá se, pravděpodobně i závada s napájením - během práce se vypne podsvícení, jako by ntb nebyl připojen k síti, po kliknutí na ikonu baterie se vše vrátí do původního stavu
To napsala hezky, ale až dneska ráno jsem si všiml UPOZORNĚNÍ:
Před zahájením opravy bude zákazník seznámen s jejím rozsahem a odpovídající cenou. V případě neakceptování opravy, např. pro vysokou cenu, bude účtován fixní poplaten 900Kč (bez DPH) za demontáž, diagnostiku a montáž.
A tady vidím problém, o kterém chci mluvit.. Pokud mám notebook jen něco přes rok a je tedy v záruce, neměla by být oprava vady nezpůsobené mojí vinou zdarma? K tomu přece záruka je. Docela mě to vylekalo, ale pořád doufám, že to upozornění je tam prostě "jen tak".