ACER Aspire 5920G TOTÁLNÍ KOLABS?!+přenostní servis Mironetu

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

ACER Aspire 5920G TOTÁLNÍ KOLABS?!+přenostní servis Mironetu

Příspěvekod JoeY » 26 srp 2008 16:03

zdravím! potřeboval bych od vás pomoci s tímto problémem. Mám ACER Aspire 5920G (Intel Core2Duo 2Ghz,2GB ram,HDD 250 GB, GK. ATi HD 3650 512 MB,MS Vista HP) asi necelé dva týdny a už od začátku mi občas (za necelé dva týdny to bylo asi 8x) zamrzne celý notebook. Celý displej se rozhodí (viz obrázky) a veškerá tlačítka(včetně přídavných na wifi atd) na nic nereagují (až na delší podržení tlačítka na vypnutí/zapnutí). je to velmi nepříjemné např. při stahování, vypalování či práci s důležitými soubory. Tak vás PROSÍM o RADU ?ČÍM TO JE? ???
předem díky za odpověd;-)

obrázky zamrznutí: http://img513.imageshack.us/img513/8760 ... 104ch0.jpg
http://img380.imageshack.us/my.php?imag ... 103mu8.jpg
Naposledy upravil(a) JoeY dne 27 srp 2008 15:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 26 srp 2008 16:06

JoeY píše:...no já bych všechny Acery neházel do jednoho pytle....naopak podle mě to jsou velmi dobrý noťasy. Několik mojich kámošů má ,,Gemstony" už asi rok a žádná závada a jedou jako svýcarský hodinky....a pro podepření mého názoru přikládám scan z nejnovějšího Computeru(15-16 2008) kde byl test notebooků a Acer vyhrál na plné čáře :wink:
všimněte si hodnocení na levo!(,,pevné tělo notebooku"!)
četl jsem hodně recenzí a testů a nikde "nešpinily" Acery až takhle často či vůbec. A navíc fandím v F1 Ferrari a zasvěcení uřčitě ví u jaké značky si nechává dělat notebooky


Ještě pořád si za tím stojíš? Už jenom čekám kdy se tady začnou řešit problémy s Acerem 5930g a Pavilionem DV5-1060ec.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

kiposukjange
guru
Příspěvky: 1678
Registrován: 01 lis 2007 17:20

Příspěvekod kiposukjange » 26 srp 2008 16:13

Vypadá to na grafiku - asi přehřívání. Každopádně to je na reklamaci.
HP 8710p - C2D T7200 2.0GHz, NVIDIA Quadro 320M 256MB DDR3, 4 GB DDR2, HDD 250 GB SATAII 5400ot., 17" WXGA+ 1440x900, Windows 7 Professional x64.

JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

re

Příspěvekod JoeY » 26 srp 2008 17:28

to si nemyslim, lehlo to i při naběhnutí Winu a to se fakt ještě přehřát nemohlo...

kiposukjange
guru
Příspěvky: 1678
Registrován: 01 lis 2007 17:20

Příspěvekod kiposukjange » 26 srp 2008 17:44

Tak vadná grafika -> reklamace.

//A jiné ovladače jsi zkoušel?
HP 8710p - C2D T7200 2.0GHz, NVIDIA Quadro 320M 256MB DDR3, 4 GB DDR2, HDD 250 GB SATAII 5400ot., 17" WXGA+ 1440x900, Windows 7 Professional x64.

polo

Příspěvekod polo » 26 srp 2008 19:32

Skus 1. ine drivery GK..
2. novsi BIOS
3. nabotovat daku live distribuci linuxu (napr. ubuntu)
4. recovery OS a zaplatat+ najnovsie drivery atd.
5. reklamace...

JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

díky

Příspěvekod JoeY » 27 srp 2008 13:19

tak to je fajn no.....ale každopádně děkuji za odpovědi.
zatim to už delší dobu nezamrzlo,takže to zatim nechám až na září, ted o prázdninách chci ještě pařit a až budu v e škole taak mi to nebude tak vadit....koupil jsem ho u Mironetu, který má ted akci ,,přednostní servis do 4 dnů" , tak jsem zvědavej jak budou rychlý... :wink:

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 27 srp 2008 13:31

Skoda, ze o tom prednostnim servisu nikdo krome Mironetu nevi :-(
http://myego.cz/item/mironet-a-prednost ... cer-pravda
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

tak tohle mě zaujalo!

Příspěvekod JoeY » 27 srp 2008 14:41

Tak tento příspěvek mě velmi zaujal a zároveň znepokojil ale každopádně odkaz na velmi zajímavý blog. Zajímalo mě jak je to doopravdy s výše zmíněným ,,přednostním servisem" Acer a tak jsem se rozhodl zeptat se osobně na lince ochrany zákazníků společnosti Mironet, kde mi bylo sděleno, že má Mironet skutěčně vyjednaný přednostní servis s Acerem a na otázku: ,,takže je to skutečně pravdivé tvrzení" mi slečna odpověděla: ,,nevím o tom, že by to nebyla pravda". Tak doufám, že si Mironet jen ,,nelže do kapsy" a je to skutečně pravdivé, protože budu muset dát můj Acer na reklamaci, opět totiž zamrzl....

RE to kiposukjange: a je možné že by byla vadná grafika, když při každém zamrznutí přestanou reagovat všechna tlačítka a to i včetně těch přídavných např. na wifi, která se rozblikají po uvedení do provozu,ale při tomto zamrznutí ani nebliknou. Ta grafika mě taky nejdříve napadla ale tohle mě z toho nějak vyvedlo....tak já nevim.

Silly

podobny problem

Příspěvekod Silly » 27 srp 2008 14:45

tiez som mal podobny problem... ale bolo to bud tym ze sa pri prehrieval notebook... alebo tym ze som tam mal virus... prve riesenie... otvor ho a povysavaj prachy...druhe riesenie spust si antivirusovi program... teraz mi ide moj acerik dobre... tak skus aj ty... ;)

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 27 srp 2008 14:57

JoeY: Ten blog je můj a ptal jsem se přímo v Aceru a tam o tom nevědí. Dokonce ani v servisu Aceru to nikdo neřeší. S kým si co Mironet vyjednal mi zůstává záhadou. Posílal jsem mail na vedení společnosti a to se nebylo k celé věci schopno vyjádřit a radši hraje mrtvého brouka, což je v dnešní době docela oblíbená taktika.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

re

Příspěvekod JoeY » 27 srp 2008 15:34

zdravím, máš fajn blog, který se věnuje zajímavým a ,,nedostatkovým" tématům....jen tak dál :wink:
-ptal jsem se(jak jsem výše uvěřejnil) na Mironetu a poté jsem zavolal ,,druhé" straně pro jejich vyjádření a hned po mém domluvení mě operátor usadil tvrdě na zem, že prý Acer nemá vyjednaný jakýkoli přednostní servis s Mironetem a že je to nepravdivé tvrzení Mironetu, a tak jsem se ptal: ,,jak a jestli vůbec je tohle možné" ,když by si taková velká a velmi známa společnost takhle ,,lhala do kapsy" a bylo mi řečeno, že je to možné, že je to prý akce Mironetu a oni do toho nezasahují. A tak jsem se s tímto tvrzením opět obrátil na linku ochrany zákazníků společnosti Mironet, kde slečna operátorka nevěřila vlastním uším a požádala mě o číslo servisu Acer, na které jsem volal (bylo to číslo, na které odkazovaly stránky Mironetu v záložce ,,Autorizované servisy") a slíbila, že se na to okamžitě zeptá ředitele a zavolá mi. Po 15 minutách přišel hovor, ze kterého jsem se dozvěděl, že opravdu Mironet má vyjednaný přednostní servis ale, že to spadá pod Mironet Praha - Jižní město, který tyto reklamace ,,popohání". Ještě jsem požádal o zaslání vyjádření a kontakt na tuto pobočku Mironetu(Praha - Jižní město)
na můj mail. Po příchodu mailu budu dále informovat a zkusím se taky zeptat na výše zmiňované pobočce Mironetu.
-_-A ať si mě nepřejou, jestli se mnou celou dobu vyje*ávají.

JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

re:

Příspěvekod JoeY » 27 srp 2008 15:56

tak a jsem tu s dalšími informacemi ohledně ,,přednostního servisu".

...jak jsem již výše psal, byl jsem přesměrován na Mironet, Praha - Jižní město, kde vyřizují tento přednostní servis. Zde mi bylo zděleno, že Mironet skutečně MÁ vyjednaný PŘEDNOSTNÍ SERVIS s Acerem, že celý problém spočívá s tom, že technici autorizovaného servisu Acer ještě nejsou dostatečně informováni o této akci a tím pádem tvrdí opak. Mironet prý usilovně vyjednává s Acerem na řešení tohodle problému, každopádně prý přednostní servis svým zákazníkům poskytuje!

...tak a záhada Bermudského trojúhelníhu je vyřešena :wink: :D
-tak jsem zvědavý jak dlouho jim to tedy bude trvat :?:

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 27 srp 2008 16:44

Takze staci prijit do jedne pobocky Mironetu, tak mit stesti a clovek, ktery o tom vi nesmi mit dovolenou...a stejne stesti mit i v servisu, aby ten jediny clovek, ktery o tom vi nemel dovolenou? :-)
To mi neprijde jako normalni.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

re

Příspěvekod JoeY » 27 srp 2008 16:48

jj,taky že je to nějaký doje*aný :lol:
PS: ale na pobočku Mironetu to prý nesmíš přinést,na to se prý nevstahuje přednostní servis, musíš to udělat podle toho návodu na jejich stránkách


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů