ACER Aspire 5920G TOTÁLNÍ KOLABS?!+přenostní servis Mironetu
ACER Aspire 5920G TOTÁLNÍ KOLABS?!+přenostní servis Mironetu
zdravím! potřeboval bych od vás pomoci s tímto problémem. Mám ACER Aspire 5920G (Intel Core2Duo 2Ghz,2GB ram,HDD 250 GB, GK. ATi HD 3650 512 MB,MS Vista HP) asi necelé dva týdny a už od začátku mi občas (za necelé dva týdny to bylo asi 8x) zamrzne celý notebook. Celý displej se rozhodí (viz obrázky) a veškerá tlačítka(včetně přídavných na wifi atd) na nic nereagují (až na delší podržení tlačítka na vypnutí/zapnutí). je to velmi nepříjemné např. při stahování, vypalování či práci s důležitými soubory. Tak vás PROSÍM o RADU ?ČÍM TO JE? ???
předem díky za odpověd;-)
obrázky zamrznutí: http://img513.imageshack.us/img513/8760 ... 104ch0.jpg
http://img380.imageshack.us/my.php?imag ... 103mu8.jpg
předem díky za odpověd;-)
obrázky zamrznutí: http://img513.imageshack.us/img513/8760 ... 104ch0.jpg
http://img380.imageshack.us/my.php?imag ... 103mu8.jpg
Naposledy upravil(a) JoeY dne 27 srp 2008 15:50, celkem upraveno 1 x.
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
JoeY píše:...no já bych všechny Acery neházel do jednoho pytle....naopak podle mě to jsou velmi dobrý noťasy. Několik mojich kámošů má ,,Gemstony" už asi rok a žádná závada a jedou jako svýcarský hodinky....a pro podepření mého názoru přikládám scan z nejnovějšího Computeru(15-16 2008) kde byl test notebooků a Acer vyhrál na plné čáře![]()
všimněte si hodnocení na levo!(,,pevné tělo notebooku"!)
četl jsem hodně recenzí a testů a nikde "nešpinily" Acery až takhle často či vůbec. A navíc fandím v F1 Ferrari a zasvěcení uřčitě ví u jaké značky si nechává dělat notebooky
Ještě pořád si za tím stojíš? Už jenom čekám kdy se tady začnou řešit problémy s Acerem 5930g a Pavilionem DV5-1060ec.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
-
kiposukjange
- guru
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 01 lis 2007 17:20
-
kiposukjange
- guru
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 01 lis 2007 17:20
-
polo
díky
tak to je fajn no.....ale každopádně děkuji za odpovědi.
zatim to už delší dobu nezamrzlo,takže to zatim nechám až na září, ted o prázdninách chci ještě pařit a až budu v e škole taak mi to nebude tak vadit....koupil jsem ho u Mironetu, který má ted akci ,,přednostní servis do 4 dnů" , tak jsem zvědavej jak budou rychlý...
zatim to už delší dobu nezamrzlo,takže to zatim nechám až na září, ted o prázdninách chci ještě pařit a až budu v e škole taak mi to nebude tak vadit....koupil jsem ho u Mironetu, který má ted akci ,,přednostní servis do 4 dnů" , tak jsem zvědavej jak budou rychlý...
Skoda, ze o tom prednostnim servisu nikdo krome Mironetu nevi
http://myego.cz/item/mironet-a-prednost ... cer-pravda
http://myego.cz/item/mironet-a-prednost ... cer-pravda
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
tak tohle mě zaujalo!
Tak tento příspěvek mě velmi zaujal a zároveň znepokojil ale každopádně odkaz na velmi zajímavý blog. Zajímalo mě jak je to doopravdy s výše zmíněným ,,přednostním servisem" Acer a tak jsem se rozhodl zeptat se osobně na lince ochrany zákazníků společnosti Mironet, kde mi bylo sděleno, že má Mironet skutěčně vyjednaný přednostní servis s Acerem a na otázku: ,,takže je to skutečně pravdivé tvrzení" mi slečna odpověděla: ,,nevím o tom, že by to nebyla pravda". Tak doufám, že si Mironet jen ,,nelže do kapsy" a je to skutečně pravdivé, protože budu muset dát můj Acer na reklamaci, opět totiž zamrzl....
RE to kiposukjange: a je možné že by byla vadná grafika, když při každém zamrznutí přestanou reagovat všechna tlačítka a to i včetně těch přídavných např. na wifi, která se rozblikají po uvedení do provozu,ale při tomto zamrznutí ani nebliknou. Ta grafika mě taky nejdříve napadla ale tohle mě z toho nějak vyvedlo....tak já nevim.
RE to kiposukjange: a je možné že by byla vadná grafika, když při každém zamrznutí přestanou reagovat všechna tlačítka a to i včetně těch přídavných např. na wifi, která se rozblikají po uvedení do provozu,ale při tomto zamrznutí ani nebliknou. Ta grafika mě taky nejdříve napadla ale tohle mě z toho nějak vyvedlo....tak já nevim.
-
Silly
podobny problem
tiez som mal podobny problem... ale bolo to bud tym ze sa pri prehrieval notebook... alebo tym ze som tam mal virus... prve riesenie... otvor ho a povysavaj prachy...druhe riesenie spust si antivirusovi program... teraz mi ide moj acerik dobre... tak skus aj ty... 
- swarm
- Moderátor

- Příspěvky: 8857
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
JoeY: Ten blog je můj a ptal jsem se přímo v Aceru a tam o tom nevědí. Dokonce ani v servisu Aceru to nikdo neřeší. S kým si co Mironet vyjednal mi zůstává záhadou. Posílal jsem mail na vedení společnosti a to se nebylo k celé věci schopno vyjádřit a radši hraje mrtvého brouka, což je v dnešní době docela oblíbená taktika.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
re
zdravím, máš fajn blog, který se věnuje zajímavým a ,,nedostatkovým" tématům....jen tak dál
-ptal jsem se(jak jsem výše uvěřejnil) na Mironetu a poté jsem zavolal ,,druhé" straně pro jejich vyjádření a hned po mém domluvení mě operátor usadil tvrdě na zem, že prý Acer nemá vyjednaný jakýkoli přednostní servis s Mironetem a že je to nepravdivé tvrzení Mironetu, a tak jsem se ptal: ,,jak a jestli vůbec je tohle možné" ,když by si taková velká a velmi známa společnost takhle ,,lhala do kapsy" a bylo mi řečeno, že je to možné, že je to prý akce Mironetu a oni do toho nezasahují. A tak jsem se s tímto tvrzením opět obrátil na linku ochrany zákazníků společnosti Mironet, kde slečna operátorka nevěřila vlastním uším a požádala mě o číslo servisu Acer, na které jsem volal (bylo to číslo, na které odkazovaly stránky Mironetu v záložce ,,Autorizované servisy") a slíbila, že se na to okamžitě zeptá ředitele a zavolá mi. Po 15 minutách přišel hovor, ze kterého jsem se dozvěděl, že opravdu Mironet má vyjednaný přednostní servis ale, že to spadá pod Mironet Praha - Jižní město, který tyto reklamace ,,popohání". Ještě jsem požádal o zaslání vyjádření a kontakt na tuto pobočku Mironetu(Praha - Jižní město)
na můj mail. Po příchodu mailu budu dále informovat a zkusím se taky zeptat na výše zmiňované pobočce Mironetu.
-_-A ať si mě nepřejou, jestli se mnou celou dobu vyje*ávají.
-ptal jsem se(jak jsem výše uvěřejnil) na Mironetu a poté jsem zavolal ,,druhé" straně pro jejich vyjádření a hned po mém domluvení mě operátor usadil tvrdě na zem, že prý Acer nemá vyjednaný jakýkoli přednostní servis s Mironetem a že je to nepravdivé tvrzení Mironetu, a tak jsem se ptal: ,,jak a jestli vůbec je tohle možné" ,když by si taková velká a velmi známa společnost takhle ,,lhala do kapsy" a bylo mi řečeno, že je to možné, že je to prý akce Mironetu a oni do toho nezasahují. A tak jsem se s tímto tvrzením opět obrátil na linku ochrany zákazníků společnosti Mironet, kde slečna operátorka nevěřila vlastním uším a požádala mě o číslo servisu Acer, na které jsem volal (bylo to číslo, na které odkazovaly stránky Mironetu v záložce ,,Autorizované servisy") a slíbila, že se na to okamžitě zeptá ředitele a zavolá mi. Po 15 minutách přišel hovor, ze kterého jsem se dozvěděl, že opravdu Mironet má vyjednaný přednostní servis ale, že to spadá pod Mironet Praha - Jižní město, který tyto reklamace ,,popohání". Ještě jsem požádal o zaslání vyjádření a kontakt na tuto pobočku Mironetu(Praha - Jižní město)
na můj mail. Po příchodu mailu budu dále informovat a zkusím se taky zeptat na výše zmiňované pobočce Mironetu.
-_-A ať si mě nepřejou, jestli se mnou celou dobu vyje*ávají.
re:
tak a jsem tu s dalšími informacemi ohledně ,,přednostního servisu".
...jak jsem již výše psal, byl jsem přesměrován na Mironet, Praha - Jižní město, kde vyřizují tento přednostní servis. Zde mi bylo zděleno, že Mironet skutečně MÁ vyjednaný PŘEDNOSTNÍ SERVIS s Acerem, že celý problém spočívá s tom, že technici autorizovaného servisu Acer ještě nejsou dostatečně informováni o této akci a tím pádem tvrdí opak. Mironet prý usilovně vyjednává s Acerem na řešení tohodle problému, každopádně prý přednostní servis svým zákazníkům poskytuje!
...tak a záhada Bermudského trojúhelníhu je vyřešena
-tak jsem zvědavý jak dlouho jim to tedy bude trvat
...jak jsem již výše psal, byl jsem přesměrován na Mironet, Praha - Jižní město, kde vyřizují tento přednostní servis. Zde mi bylo zděleno, že Mironet skutečně MÁ vyjednaný PŘEDNOSTNÍ SERVIS s Acerem, že celý problém spočívá s tom, že technici autorizovaného servisu Acer ještě nejsou dostatečně informováni o této akci a tím pádem tvrdí opak. Mironet prý usilovně vyjednává s Acerem na řešení tohodle problému, každopádně prý přednostní servis svým zákazníkům poskytuje!
...tak a záhada Bermudského trojúhelníhu je vyřešena
-tak jsem zvědavý jak dlouho jim to tedy bude trvat
Takze staci prijit do jedne pobocky Mironetu, tak mit stesti a clovek, ktery o tom vi nesmi mit dovolenou...a stejne stesti mit i v servisu, aby ten jediny clovek, ktery o tom vi nemel dovolenou?
To mi neprijde jako normalni.
To mi neprijde jako normalni.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů