Reklamace notebooku (4x)

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
MartyB35
občas něco napíše
Příspěvky: 41
Registrován: 19 čer 2008 21:40

Reklamace notebooku (4x)

Příspěvekod MartyB35 » 16 srp 2010 13:39

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat zdejších odborníku. Téměř před 2 lety jsem si zakoupil notebook Acer Aspire 5930G. Zaslal jsem ho 4x na reklamaci. Vždy to bylo kvůli přehřívání procesoru (v zátěži 100°C). Do protokolu o opravě napsali 1. flash BIOSu 2. výměna HDD 3. výměna vetráčku a po čtvrté taky výměna větráčku. První 3 opravy nepomohly až 4. vyřešila závadu.

Teď můj dotaz. Notebook jsem poslal 4x na reklamaci, je možné vzít notebook k prodejci a nechat si vrátit peníze, i když po 4x reklamaci byla závada vyřešena?

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 16 srp 2010 13:45

pokial si chcel vratit peniaze tak si mal o to zaziadat pri 4. reklamacii PRED opravenim notebooku. ked si suhlasil s opravou a mas plne funkcny notebook tak nemaju dovod vracat ti peniaze pokial sa ti zas nieco nepokazi do konca zarucnej doby.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 16 srp 2010 13:47

Ne. Mas pravo pri ctvrte reklamaci na odstoupeni od smlouvy a na vraceni penez, ale musis se o nej prihlasit hned na zacatku reklamace (tzn. v dobe, kdy ho davas poctvrte reklamovat).

Ted mas funkcni notebook, tak neni duvod ti cokoliv vracet.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

MartyB35
občas něco napíše
Příspěvky: 41
Registrován: 19 čer 2008 21:40

Příspěvekod MartyB35 » 16 srp 2010 13:47

Díky, škoda že jsem nenapsal dřív :(


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů