Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zdejších odborníku. Téměř před 2 lety jsem si zakoupil notebook Acer Aspire 5930G. Zaslal jsem ho 4x na reklamaci. Vždy to bylo kvůli přehřívání procesoru (v zátěži 100°C). Do protokolu o opravě napsali 1. flash BIOSu 2. výměna HDD 3. výměna vetráčku a po čtvrté taky výměna větráčku. První 3 opravy nepomohly až 4. vyřešila závadu.
Teď můj dotaz. Notebook jsem poslal 4x na reklamaci, je možné vzít notebook k prodejci a nechat si vrátit peníze, i když po 4x reklamaci byla závada vyřešena?
Reklamace notebooku (4x)
pokial si chcel vratit peniaze tak si mal o to zaziadat pri 4. reklamacii PRED opravenim notebooku. ked si suhlasil s opravou a mas plne funkcny notebook tak nemaju dovod vracat ti peniaze pokial sa ti zas nieco nepokazi do konca zarucnej doby.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
Ne. Mas pravo pri ctvrte reklamaci na odstoupeni od smlouvy a na vraceni penez, ale musis se o nej prihlasit hned na zacatku reklamace (tzn. v dobe, kdy ho davas poctvrte reklamovat).
Ted mas funkcni notebook, tak neni duvod ti cokoliv vracet.
Ted mas funkcni notebook, tak neni duvod ti cokoliv vracet.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů