Reklamace - ztráta notebooku u DPD

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
noba
občas něco napíše
Příspěvky: 94
Registrován: 09 pro 2006 13:59

Reklamace - ztráta notebooku u DPD

Příspěvekod noba » 02 dub 2013 12:08

Ahoj,
měl jsem na reklamaci notebook Asus N55 a při návratu zpět ho prý někdo ukradl řidičovi z auta. Tak teď se řeší reklamace s DPD. Kromě notebooku jsem měl v něm i spoustu dat a bohužel jsem z toho neměl nic zálohovaného. Jde nějak vyčíslit škodu ztrátou osobních dat? Měl jsem tam i hodně legálního SW, které jsem získal jako student na VŠ včetně platných sériových čísel. Ale bohužel to se mi nepodaří taky asi nějak prokázat. Nevíte co s tim? Jakoukoliv radu uvítám.

Díky
Asus G51JX (Core i7, GeForce GTS 360)

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR

Příspěvekod swarm » 02 dub 2013 12:42

Výrobci vždy varují, že si máš před reklamací všechno zálohovat (nejlépe pravidelně) a že za data neručí, takže na datech asi nic neuhraješ. Pokud jde o legální software, tak tam se vyčíslují licence, a pokud jsi to měl legálně, licence máš i nadále. Krom toho je to stejný případ jako s daty.

Takže fakticky máš nárok na prachy na nový notebook jako kus hardware.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

noba
občas něco napíše
Příspěvky: 94
Registrován: 09 pro 2006 13:59

Příspěvekod noba » 02 dub 2013 12:53

To je pravda, ale je tam, že Asus neručí za ztrátu dat a Asus data neztratil. V podstatě už to řeším jen já s DPD.
Asus G51JX (Core i7, GeForce GTS 360)

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 02 dub 2013 13:26

To byla reklamace v zaruce, servis poslal opraveny notebook pres DPD a ten se ztratil? Pak nechapu, proc to resis ty s DPD. Podle me by to mel resit ten servis.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR

Příspěvekod swarm » 02 dub 2013 14:26

Taky si myslim, že neni důvod s nima cokoli řešit. Všechno bych řešil pouze se servisem, protože DPD byl jejich smluvní partner, ne tvůj.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CCBot a 5 hostů