Rada s reklamací

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
Moose
občas něco napíše
Příspěvky: 40
Registrován: 22 črc 2011 00:08

Rada s reklamací

Příspěvekod Moose » 15 čer 2016 10:45

Zdravím,
chtěl bych se vás zeptat, zda-li mám nárok na vrácení peněz. Poprvé jsem nb reklamoval díky vadné zakl. desce (1. reklamace), nb opravili, ale když mi přišel, tak nefungoval displej, asi zapomněli zapojit kabel, tak jsem ho musel poslat zpět (2. reklamace). Nyní se mi v průběhu asi 2 měsícu udělaly 2 nové závady, které spolu nesouvisí (nefungujici usb porty a přeskakovaní displeje o asi 10px). A teď právě nevím jestli se jako reklamace počítá jen to kolikrát to měli v servisu a nebo počet závad. Tak kdybyste mi někdo uměl poradit, budu vděčný díky.

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9098
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 15 čer 2016 11:29

Jestli počet závad nesouvisí s jedním problémem, tak se to bere jako dvě reklamace.
Tudíž bys měl mít nárok na odstoupení od smlouvy.
Asus ROG Strix G18

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 15 čer 2016 12:06

...pokud pri pozadavku na odstoupeni najednou servis nezjisti, ze nefunkcni USB zpusobil uzivatel nebo je oboji vada desky :)
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Moose
občas něco napíše
Příspěvky: 40
Registrován: 22 črc 2011 00:08

Příspěvekod Moose » 15 čer 2016 12:37

no, já už celkem počítám s tím, že to nepůjde bez problému, sám jsem zvědavý co na mě vymyslí :D

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9098
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 15 čer 2016 13:11

Jestli by nebylo lepší to reklamovat zvlášť.
Asus ROG Strix G18

Moose
občas něco napíše
Příspěvky: 40
Registrován: 22 črc 2011 00:08

Příspěvekod Moose » 15 čer 2016 13:54

tato možnost mě nenapadla, vůbec to nezní špatně, jenže se může podle mě stát taky to, že pokud neupozorním na obě závady, tak obě opraví a já tak přijdu o jakékoliv šance na odstoupení od smlouvy. Nevím jak moc ten nb při reklamaci testují, ale ta vada displeje je očividná a tu chybu usb portů mi odhalí i klasická diagnostika v UEFI. Každopádně to ještě promyslím.

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9098
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 15 čer 2016 17:20

Tak reklamuj nejdříve ten display.
Asus ROG Strix G18

Uživatelský avatar
leon
guru
Příspěvky: 1016
Registrován: 25 zář 2014 20:46

Příspěvekod leon » 15 čer 2016 19:03

co je to za notebook? ... btw mám pocit, že k nároku na vrácení je potřeba aby se opakovala stejná závada ... ale je o jen pocit

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10676
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 15 čer 2016 22:32

4 různé nebo 3 stejné závady.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

Moose
občas něco napíše
Příspěvky: 40
Registrován: 22 črc 2011 00:08

Příspěvekod Moose » 16 čer 2016 01:03

je to obyčejný pavilion 15, když jsem ho kupoval tak stal asi 21k, každopádně jsem se rozhodl, že to na dvakrát reklamovat nebudu, když jsem to reklamoval minule, tak jim to trvalo snad měsíc a nemám čas ani chuť se do toho pouštět. Kdyžtak dám pak vědět, jak to šlo.

Uživatelský avatar
leon
guru
Příspěvky: 1016
Registrován: 25 zář 2014 20:46

Příspěvekod leon » 17 čer 2016 18:42

měsíc je otrava no ... když to má člověk na práci, vyplatí se onsite servis


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CCBot a 3 hosti