Zdravím,
potřeboval bych poradit od někoho, kdo už řešil vrácení notebooku od Dellu na dobropis.
Notebook jsem vracel po 4. reklamaci a dobropis jsem měl přislíbený přímo od hlavního zástupce technického oddělení Dellu
Včera tomu bylo přesně měsíc, co dorazil můj reklamovaný notebook na místo určení (SWS a. s.) a zatím nic. Pokud se nepletu, tak 30 dní je zákonná lhůta, do které by mělo být vše vyřízené, ne? Jinak samotný notebook byl kupován u dellpoint.cz
Takže.. co teď?
Vrácení notebooky Dell na dobropis - zkušenosti?
Vrácení notebooky Dell na dobropis - zkušenosti?
Lenovo Ideapad Y50 70 - Core i5 4210H, Geforce GTX 860M 4GB GDDR5
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
Tak s tím jsem to tam posílal nazpátek . Spíš mě zajímalo, jak je můžu "donutit", aby už s tím konečně pohnuli...
Od Dellu mám tenhle email:
"Dobry den,
na zaklade hovoru s technikem, panem Sinclem, zasilam dobropis:
Timto potvrzujeme, ze na pocitaci Dell Inspiron 17R se service tagem XXXX byly provedeny do dnesniho dne 4 servisni opravy:
1. xxx
2. xxx
3. xxx
4. xxx
V teto chvili pocitac opet nefunguje spravne.
Na zaklade vyse uvedenych informaci potvrzujeme Vas narok na odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.
Obratte se prosim na Vaseho prodejce za ucelem dalsiho uplatneni zaruky.
Dorota Brozyna
Dell OSP Czech Team Leader
Client Core Czech-Slovak Technical Support
Dell| Technical Support Warsaw
Mail: dorota_brozyna@dell.com"
Pak jsem psal prodejci a ti mi řekli, že to buď můžu poslat jim a oni to vyřídí a nebo, pokud to chci vyřešit rychleji, tak to rovnou poslat té firmě SWS a. s. s adekvátním RMA číslem, které mi dali.
To se to tedy dost urychlilo, no....
Od Dellu mám tenhle email:
"Dobry den,
na zaklade hovoru s technikem, panem Sinclem, zasilam dobropis:
Timto potvrzujeme, ze na pocitaci Dell Inspiron 17R se service tagem XXXX byly provedeny do dnesniho dne 4 servisni opravy:
1. xxx
2. xxx
3. xxx
4. xxx
V teto chvili pocitac opet nefunguje spravne.
Na zaklade vyse uvedenych informaci potvrzujeme Vas narok na odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.
Obratte se prosim na Vaseho prodejce za ucelem dalsiho uplatneni zaruky.
Dorota Brozyna
Dell OSP Czech Team Leader
Client Core Czech-Slovak Technical Support
Dell| Technical Support Warsaw
Mail: dorota_brozyna@dell.com"
Pak jsem psal prodejci a ti mi řekli, že to buď můžu poslat jim a oni to vyřídí a nebo, pokud to chci vyřešit rychleji, tak to rovnou poslat té firmě SWS a. s. s adekvátním RMA číslem, které mi dali.
To se to tedy dost urychlilo, no....
Lenovo Ideapad Y50 70 - Core i5 4210H, Geforce GTX 860M 4GB GDDR5
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
Jsem se v tom ztratil.Dell se vyjádřil,že dostaneš dobropis,to jsem asi ještě pochopil správně.Teď ale nevím,jestli SWS je ten,u koho si to koupil nebo kdo to vlastně je.
Prostě naběhni tam,kde si to koupil a chtěj prachy.Pokud by se cukali,nezbývá nic jiného než se ohánět ČOI případně právníkem.
Prostě naběhni tam,kde si to koupil a chtěj prachy.Pokud by se cukali,nezbývá nic jiného než se ohánět ČOI případně právníkem.
Acer Aspire S13 S5-371 (i5-6200U, Intel HD520, 8GB RAM, 256GB SSD)
Ok, přiznávám, že jsem v tom udělal trochu zmatek:
1) Zástupce Dellu mi potvrdil všechny reklamace a můj nárok na dobropis
2) Obrátil jsem se na firmu, kde jsem notebook kupoval (Dellpoint.cz), co a jak. A ti mi řekli, že buď můžu poslat notebook k nim a oni to vyřídí a nebo můžu poslat notebook přímo k firmě SWS a. s. (která se očividně stará o reklamace), abych ušetřil pár dní
3) Poslal jsem ho teda do SWS a. s., kde by mi měli vystavit dobropis, poslat ho prodejci a ten by mi měl na základě toho vrátit peníze. Notebook jim podle pošty dorazil 17. 4. Já jsem tam volal předminulý pátek 9. 5. a řekli mi, že v průběhu příštího týdne (12. - 16. 5.) to bude. Jenže zatím nic...
1) Zástupce Dellu mi potvrdil všechny reklamace a můj nárok na dobropis
2) Obrátil jsem se na firmu, kde jsem notebook kupoval (Dellpoint.cz), co a jak. A ti mi řekli, že buď můžu poslat notebook k nim a oni to vyřídí a nebo můžu poslat notebook přímo k firmě SWS a. s. (která se očividně stará o reklamace), abych ušetřil pár dní
3) Poslal jsem ho teda do SWS a. s., kde by mi měli vystavit dobropis, poslat ho prodejci a ten by mi měl na základě toho vrátit peníze. Notebook jim podle pošty dorazil 17. 4. Já jsem tam volal předminulý pátek 9. 5. a řekli mi, že v průběhu příštího týdne (12. - 16. 5.) to bude. Jenže zatím nic...
Lenovo Ideapad Y50 70 - Core i5 4210H, Geforce GTX 860M 4GB GDDR5
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
3DMark Fire Strike - 3519 Bodů
Huawei Ascend P6, Xiaomi Piston v2
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů