Tak s tím jsem to tam posílal nazpátek
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Spíš mě zajímalo, jak je můžu "donutit", aby už s tím konečně pohnuli...
Od Dellu mám tenhle email:
"Dobry den,
na zaklade hovoru s technikem, panem Sinclem, zasilam dobropis:
Timto potvrzujeme, ze na pocitaci Dell Inspiron 17R se service tagem XXXX byly provedeny do dnesniho dne 4 servisni opravy:
1. xxx
2. xxx
3. xxx
4. xxx
V teto chvili pocitac opet nefunguje spravne.
Na zaklade vyse uvedenych informaci potvrzujeme Vas narok na odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.
Obratte se prosim na Vaseho prodejce za ucelem dalsiho uplatneni zaruky.
Dorota Brozyna
Dell OSP Czech Team Leader
Client Core Czech-Slovak Technical Support
Dell| Technical Support Warsaw
Mail:
dorota_brozyna@dell.com"
Pak jsem psal prodejci a ti mi řekli, že to buď můžu poslat jim a oni to vyřídí a nebo, pokud to chci vyřešit rychleji, tak to rovnou poslat té firmě SWS a. s. s adekvátním RMA číslem, které mi dali.
To se to tedy dost urychlilo, no....