Ahojte!
má problém se svým přes tři roky starým notebookem Asus A6T. Pár měsíců před ukončením 2-leté záruky odešla základní deska (MB) - vyměněna. Ale asi rok a tři měsíce nato již po záruce notebooku jako celku (avšak záruka MB běžela nová) opět porucha MB a za pár měsíců to samé k 15.12.2009. Po opravě a doručení ze servisu mě notebook tentokrát nevydržel ani 10 dní, opět porucha MB (15.1.2010), ještě jsem nereklamoval u prodejce. Závada se ve všech případech projevovala naprosto stejně: Po spuštění notebooku úplně tmavá obrazovka displeje (nebo v jednom případě svítila tmavě černě, avšak po chvilce zcela vypnula), přičemž vše ostatní pracuje, aktivita harddisku, svítící kontrolky, ventilátor běží atd.
No a teď bych měl ten hlavní dotaz: Mám vůbec nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz podle občanského zákoníku, když byla splněna podmínka 3 stejné závady nebo 4 různé (pro jistotu jsem uvažoval v těchto), avšak týká se to pouze části zařízení-notebooku (MB) nebo mě zbývá neustále nechat měnit nebo opravovat MB dokud nevydrží aspoň ty 2 roky? A pokud ano, musí se to podat i písemně? Děkuji za radu
ASUS A6T - 4 reklamace MB
A prodejci bych měl tedy říct, že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze (i písemně ?), aby to zapsal do protokolu o reklamaci ASUSu. Měl jsem tedy právo odstoupit již u třetí reklamace (1x výměna, 2x oprava MB), doufám, že při této to kvůli tomu odstoupení v servisu nepopřou, že se jedná opět o vadu na MB. Díky
pokud uz NTB v servisu kointaktujte servis a reknete ,ze chcete posozeni od odstipu od smlovy pokud je NTB jeste u prodejce kontaktujete jeho
jen tak mimochodem NTB se nereklamuji pres prodejce ,ale pres servis
u asusu stacilo vyplnit formular http://rma.asus.de/pick_eu/cz/
jen tak mimochodem NTB se nereklamuji pres prodejce ,ale pres servis
u asusu stacilo vyplnit formular http://rma.asus.de/pick_eu/cz/
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Tak jsem nad tím ještě popřemýšlel a myslím si, že určitě již nemůžu od smlouvu odstoupit a chtít vrátit peníze. Problémem totiž je, že notebook souhrně jako celek je již rok a 4 měsíce po záruce, v záruce je pouze základní deska čili součást notebooku. Abych mohl odstoupit od smlouvy, museli by se udát buď 3 stejné závady nebo 4 různé závady ovšem v průběhu celé základní záruční doby, tj. 2 roky. U mě se první závada vyskytla cca 3 měsíce před ukončením dvouleté záruky a další přišly až po více než roce. Do té doby dávno vypršela základní záruka 2 roky na celé zařízení a pro mě to znamená, že můžu maximálně reklamovat základní desku do doby než vydrží skutečně ty dva roky. Je to tak, že(?)
podle me ano
ressiw: z logiky věci vyplívá, že ano. Dost se divím, že na ten náhradní díl byly zase 2 roky. Běžně mi servis garantoval 6měsíců na jejich opravu. Navíc mi přijde, že problém nemusí být přímo na desce NB (tu desku může odrovnat například zdroj, nebo jiná vadná součást NB)....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů