negativní zkušenost se servisem
Zkušenost se servisem.
Já mám pro změnu špatnou zkušenost se servisem Asus. Opakovaně mi odmítl uznat čtvrtou reklamaci, prodejce se odvolával na vyjádření servisu, že s tím nemůže nic dělat. Dost mi pomohli na Sdružení ochrany spotřebitelů, většinu dotazů zodpověděli do druhého dne. Když víte co můžete a prodejce to zjistí, začne s vámi jednat jinak. Nakonec mi nabídli, ať notebook reklamuji ještě jednou a mám trpělivost, nevím co s ním udělali oni, ale po cca 40ti dnech byl dobropis na světě. Ano, svolil jsem s prodloužením zákonné hlůty 30ti dnů. Pro úplnost dodám, že šlo o Asus A6Km a poslední reklamovaná závada bylo nepříjemné lupání ve zvuku. Také Swarmovi děkuji za trpělivost a cenné rady ohledně tohoto notebooku.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02 bře 2009 16:29
Krevety píše:Těžko říct, na opravu mají dle zákona 30dnů, cokoliv pod je jen jejich dobrá vůle.
Pro lepší podmínky je dobré si dokoupit servisní balíčky, které nabízí skoro všcihni výrobci ntb.
Tak s timto musim hrube nesouhlasit. Zakon stanovi ze musi reklamaci vyridit DO 30 dnu, nikoli ZA 30dnu.... Cili cokoli pod 30 dni je NORMALNI a cim mene, tim lepe. Dobra vule by byla, kdyby napriklad mezitim zdarma nabidli nahradni stroj, nebo reklamaci resili vymenou kus za kus primo na miste... Pokud nestihaji reklamaci do 30 dnu tak je u nich neco spatne a jejich sefove by s tim meli neco delat a ne pocitat jako 30dni normal a pri prekroceni se vykrucovat.
Jinak osobne si nedovedu predstavit ze bych svuj pracovni nastroj dal na 30dni k ledu a mezitim mohl maximalne koukat do zdi. Obecne pokud se mi nejaka zavada stane opravuji si to bud sam (vetsina dilu jde nestesti vymenit), nebo proste poridim novy NB. Mmntalne mam asuse S96j tretim rokem a musim to zaklepat denne slape 8h jako hodinky.
já mám taky zkušenost,do 8 dnů včetně soboty,neděle byl doma a je zajímavé že drtivá většina kluků co mají teď Acery koupené za poslední rok a měli ho v servisu,oprava netrvala dýl než 8 dní,mnohem horší situace byla v časech když byla centrála v Praze...no a delší čekací doby pro firmy jsou celkem běžná záležitost,pokud mají dost compů a nepotřebují připlácet za NBD,je to myslím jejich problém a jakékoliv kecy na servis jsou zbytečné
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů